225 000 spelar Skyrim just nu

Robot
225 000 spelar Skyrim just nu

Är du en av de som ägnar fredagskvällen åt rollspelsäventyr i Skyrim? I sådana fall är du inte ensam, att döma av Steam-statistiken!

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda, #call-of-duty-modern-warfare-3


Medlem
225 000 spelar Skyrim just nu

Men men... 0 personer som spelar bf3?

näe

Medlem

Åh Skyrim är så fläskigt ;]

Finns inte på Steam just nu, men det är inte omöjligt att det är på väg...

Medlem

Nej, jag är inte en av dem... Är tveksam till om man ska köpa nu (läs till jul) eller vänta till det kommer en Game of the year-version med allt inkluderat.

Skrivet av Jozo:

Nej, jag är inte en av dem... Är tveksam till om man ska köpa nu (läs till jul) eller vänta till det kommer en Game of the year-version med allt inkluderat.

Jag är mäkta sugen att ge mig i kast med Skyrim själv, men väntar nog också ett halvår eller ett år innan det blir av. Just nu hinner jag inte spela ändå, och sen vill jag helst ha massa mysiga moddar och grejer att leka med när jag väl kör igång. Jag har tålamod.

Medlem

Hmm, skulle precis köpa Skyrim men så fick jag beta invite till SW Old Republic... vilket ska man välja

Medlem
Skrivet av Gore:

Hmm, skulle precis köpa Skyrim men så fick jag beta invite till SW Old Republic... vilket ska man välja

Kör du skyrim så kan du ge old republic betan till mig

Medlem
Skrivet av Gore:

Hmm, skulle precis köpa Skyrim men så fick jag beta invite till SW Old Republic... vilket ska man välja

En beta som kommer vara begränsad till helger..
Om du är beredd på ett små buggigt Skyrim när du köper det så go for it.

Medlem

Spelade precis klart för idag. Blivit upp mot 10 timmar. Inte många spel som det blir så med.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jag tycker det är mer fascinerande att det är 47 955 st som spelar Counter-Strike.

Medlem
Skrivet av Girre:
Skrivet av Gore:

Hmm, skulle precis köpa Skyrim men så fick jag beta invite till SW Old Republic... vilket ska man välja

Kör du skyrim så kan du ge old republic betan till mig

Alla som signat upp för betan fram tills idag kommer få en invite inom den närmsta tiden så du kan nog vara lugn att du kommer få en på ett eller annat sätt


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

"Precis tagit en paus från Skyrim-spelandet? I sådana fall är du inte ensam – hela 227 000 pc-lirare sitter i nuvarande stund fastklistrade framför Bethesdas lyckade rollspelsäventyr"

det meningen är helt ologisk i mina ögon.


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Inaktiv

Jag väntar på "GOTY" utgåvan som ger mig häst rustningen jag kräver!

Medlem
Skrivet av marduk:

Men men... 0 personer som spelar bf3?

näe

Men nu finns inte Battlefield 3 på steam

Inaktiv
Skrivet av marduk:

Men men... 0 personer som spelar bf3?

näe

Är ju iofs en nyhet som handlar om titlar som finns tillgängliga på Steam..

Medlem

...och nu är det 231,417 spelare online

Mycket välförtjänt

Medlem

Älskar Skyrim

Medlem
Skrivet av limmplimmp:

"Precis tagit en paus från Skyrim-spelandet? I sådana fall är du inte ensam – hela 227 000 pc-lirare sitter i nuvarande stund fastklistrade framför Bethesdas lyckade rollspelsäventyr"

det meningen är helt ologisk i mina ögon.

Om du läser på FZ måste du ju tagit en paus från skyrim, om du spelade det innan. Kanske inte världens bäst formulerade mening, men jag antar att det var det dom menade!

Inaktiv

Counter-Strike (47 955).. det förbluffar mig fortfarande hur folk aldrig kan tröttna på Cs 1.6 och Source...

Medlem

Införskaffade det igår och testade lite (PC), känner ingen lust att fortsätta nu utan väntar på lite hi-res texture mods och dylikt, så ikväll är det nyinförskaffade Dark Souls på PS3:an som gäller ^^


signatur

Who Dares, Wins

Medlem

förbereder mig på att bli lynchad.
Men har spelat i 3 timmar och tycker att det är aptråkigt och det händer en massa ologiska saker hela tiden, varför ska en hel by gå berserk på mig bara för att jag råkar döda en höna?

Ne detta var verkligen inget spel för mig blä


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Medlem
Skrivet av Verdurakh:

förbereder mig på att bli lynchad.
Men har spelat i 3 timmar och tycker att det är aptråkigt och det händer en massa ologiska saker hela tiden, varför ska en hel by gå berserk på mig bara för att jag råkar döda en höna?

Ne detta var verkligen inget spel för mig blä

Jag hör dig haha. Jag hoppade över muren, Såg den ensamma hönan och tänkte vafan, sen mosa jag den med en sving av min mace. Sen kom alla springande );

Medlem

Ska precis ta en (motstridig) sovpaus efter ca 20h (vafan hände?!?!) konstant spelande, kan inte minnas när jag grävde ner mig så hårt i ett spel senast, kaffekokarn har gått konstant sedan första uppstarten. 19h timmar in och spelet fortsätter att slänga fram nytt content på en jämn nivå hela tiden. Det finns så många side quests att jag har haft en konstant lista som bara växer, trots att jag hållit mig borta från huvudstoryn så mkt som möjligt

Hade förhoppningar om att det skulle vara bra men kunde inte drömma att det var på denna nivå.

Klagomål på crafiting UIn som är rätt värdelös, 1-2 buggar som gjort att jag vart tvungen att ladda tidigare sparning.

Medlem

Är det bara jag som tycker dessa siffror får pc´n att kännas riktigt utrotningshotad?
Det lär ju vara miljoner sammanlagt som spelar just nu om man kollar 360 och ps3 :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hade lite delay på musen först men ändrade lite inställningar så det blev bra. Ett mycket bra spel! Har så gott som spelat hela dagen och skulle lätt kunna fortsätta mer. Bethesda <3

Medlem

tog så långt tid att patcha, nu ska ja äntligen börja köra!

Medlem

Brukar aldrig spela som en mänsklig ras i Elder Scrolls men kunde inte stå emot med tanke på det genomgående temat i Skyrim. Spelar som Nord och varierar mellan destruktiv magi, pilbåge och tvåhandsvapen. Frihet!

Medlem

jag är en av dom!

12
Skriv svar