FZ dela ut beta weekend nycklar för SWTOR .

Medlem
FZ dela ut beta weekend nycklar för SWTOR .

Japp så är det .. nu sitter man bara och väntar på att nyheten skall komma upp

http://www.swtor.com/news/news-article/20111111-0

Medlem

Oh my gawd.... Oh may gawd


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Alla som reggat sig för betan innan idag (11 november) kommer få tillgång till betan

så om ni gjort det så behöver ni inte sitta och vänta på fz.se nycklar


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Fick sms utav polarn att han fått invite, så kollade om jag fått också. Icke sa nicke, passade samtidigt på och kolla om det var något nytt på hemsidan, såg då denna artikel. Checka även av om jag verkligen hade signat mig, visade sig dock att jag hade tryckt i "Yes, i would like to get an invite bla bla bla" men inte fyllt i kontaktuppg. som behövs. Fixade detta igår, fredag(11-11-11) och kom sedan på att det stog i artikeln att dom som signat sig innan den 11/11-11 skulle få betan.... Så nu blir det kaffe, cola, energy drinks, u name it! och övervaka dom nordiska sidorna i 24/7 tills jag ser något med "SWTOR: Beta keys"

Medlem

fy fan vilken bra dag jag haft, först skyrim som jag nöttat konstant med stort glädje sen klockan 12.00 och nu när jag såg denna tråd gick jag in för kolla mailet och är nu också invitad till SW:Tor betan

min natt kunde inte avslutas bättre.. är detta euforia? YES

Medlem

Så.... nån som har en nyckel över?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

när startar betan då? har fått inv & mail med länk till licens agreement bla bla men ingen nyckel eller dyl :/

Medlem

Samma här :/

Medlem

stod att det kommer info snart.... kan inte vara snart nog....

Medlem

För er som fått mailet, men kliar er i huvudet över var nyckeln eller downloadlänken är säger jag följande:

Betatesten som avses är någon av *kommande* tester.

Ni får M.a.o ett meddelande med nyckel när det närmar sig.

Medlem

Har verkligen tappat intresset för detta. Tror det kommer vara ännu en MMO flopp. Vill få Dota 2 mailet :D.

1
Skriv svar