Stjäl saker med stil i Skyrim

Robot
Stjäl saker med stil i Skyrim

Påhittig Skyrim-spelare visar att den artificiella intelligensen fortfarande har en lång väg att vandra...

#bethesda, #the-elder-scrolls-v-skyrim


Medlem
Stjäl saker med stil i Skyrim

Rofl! Det visste jag inte att man kunde göra

Medlem

Hahaha!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Medlem

Hahahah, fett


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Grymt!

Innan Oblivion patchades så kunde du ta en sak du ägde och putta en annan sak som shopkeepern ägde så att den hamnade bakom t.ex. ett skåp och sen kunde du plocka upp den. Eller skjuta saken med Alteration typ Open spells så att de for undan från shopkeeperns ögon.

I Oblivion patchades det fort, har en aaaaning om att detta också kommer att patchas med samma hastighet (= Steam -> Go offline).

zsm
Medlem

Fan vad kass översikt.

Medlem

Haha! Klockrent

OML
Medlem
Medlem

Är sikten skymd så är sikten skymd Rena übertjuven

Vym
Medlem

Haha härligt!

Medlem

Funkar nog i verkligheten med, ska fan pröva! Kumla here I come!

Medlem

Haha! Detta måste jag testa.

Medlem

hahaha, vet inte om jag ska köra en facepalm på att det funkar eller inte xD

Medlem

Hahaha!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

I Fallout 3 kunde man ju lyfta upp saker, bära iväg dom in i ett annat rum och se ta dom. Vet inte om det funkar i Skyrim men

Medlem

Hahaha, fan va klockrent

Medlem
Medlem

Gaaaah ja dör av skratt!!!! snott saker konstant i 24h snart på vad jag har tyckt varit massor av finurliga sätt... detdär slår dock allt, med råååge

Medlem

Tunnelseende har man väll hört talats om men...

Medlem

Helrätt! Jag kan inte heller se genom en hink. Hade väl förmodligen gnällt lite på den som satte hinken över huvudet på mig iofs. Mindre besviken på AI:n än jag är glad att de faktiskt verkar använda ögonen till att se.

Patcha inte bort metoden, men se till att de tar av sig hinken!

Inaktiv

Jag bär bara bort items ur deras synfält och plockar upp dom. Inte svårt att leka tjuv i Skyrim precis.

...Och det här spelet fick högsta betyg?
lol.

Medlem
Medlem

Hur lyfter man upp saker i 360-versionen? Går det ens? Tycker jag har testat alla möjliga och omöjliga knappkombinationer nu.

Glöm det, HÅLLA IN "use"-knappen var det tydligen.

Medlem

Jag förstod aldrig vad lyfta-upp-funktionen hade för syfte i Oblivion och FO3. Nu vet jag.

De kan inte heller öppna dörrar så om man vill döda något svårt, hitta en dörr. Öppna dörren spella eller skjut med pil etc och stäng direkt. Vänta tills deras armar och ben är färdiga med att springa i dörren och gör om. De stannar nämligen ofta lite grann när dörren öppnas (om de inte håller på att ta sig någonstans)


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Hade failat ännu mer om dom ändå hade samma line of sight

Medlem

Tycker det är rätt häftigt att deras syn blir hindrad på det sättet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar