Modern Warfare 3 är största nöjessläppet någonsin

Medlem

Fortsatt klagan över bästsäljarna... vad annat nytt?

Folk blir aldrig nöjda... det är ett faktum.

Medlem

fan vad man stör sig på alla bf3 - p12or som går in och kommenterar CoD sidor hela tiden ...... PAJASAR!

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Z3bb4n:

Har man släppt världens bästa spel förut så verkar det som att spelarna köper deras nästkommande trots att det är skit, påminner om CSS från Valve.. Cod4 var genialiskt och simpelt, bra stöd för klaner, IW borde ha fortsatt så.

Omg jämför inte css & valve med iw, cod för i helvete.
Css må inte vara det ultimata cs, jämfört med 1.6 men det är långt ifrån ett casualiserat mainstream spel och dessutom fortsätter valve att stödja det och seriöst när kom det ut.. 2004? (Ingen mjölkning där inte)

Båda spelen är skräp och kan jämföras med varandra. Jag har båda så jag vet vad jag talar om.

Medlem

...och 90% av alla som köpt det är 12-15 år som lirar på ps3 eller 360.

Sedan så är det komiskt hur bra betyg det får från vissa spelsajter. IGN gav väl ljudet 8.5 i betyg? ROFL!

Nåja, är väl ingen nyhet att de flesta spelsajterna är köpta av Activision.

Härligt, förstår ni inte att det är bra att det går bra för spelindustrin Om det inte säljer, blir det inga fler spel. Men visst, hata för hatets skull.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Så länge folk köper spel ur denna skit serien så kommer den aldrig utvecklas...

Skrivet av erson:

Så länge folk köper spel ur denna skit serien så kommer den aldrig utvecklas...

Folk vill ju inte att den ska utvecklas, de vill ju "känna igen sig", de är nöjda och vet vad de får. Det är andra som vill att CoD ska utvecklas som ständigt jämför det med andra produkter.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av erson:

Så länge folk köper spel ur denna skit serien så kommer den aldrig utvecklas...

Folk vill ju inte att den ska utvecklas, de vill ju "känna igen sig", de är nöjda och vet vad de får. Det är andra som vill att CoD ska utvecklas som ständigt jämför det med andra produkter.

Ändå köper varje år hundratusentals cod spel, spelar max 10timmar och quittar.

Skrivet av erson:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av erson:

Så länge folk köper spel ur denna skit serien så kommer den aldrig utvecklas...

Folk vill ju inte att den ska utvecklas, de vill ju "känna igen sig", de är nöjda och vet vad de får. Det är andra som vill att CoD ska utvecklas som ständigt jämför det med andra produkter.

Ändå köper varje år hundratusentals cod spel, spelar max 10timmar och quittar.

Ja, det är väl OK Det beror på om de köper CoD för SP-kampanjen eller MP. Jag har kompisar som har köpt BF3 för att de vill spela SP, de är inte intresserade av MP-delen.

Alla varianter, inget är fel, ingen är rätt, det är en fundamental sanning i hela universum, men tydligen inte i spelbranschen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Jag har köpt alla call of duty spel, men det har blivit mindre och mindre speltid framför det. Mw2 lirade man ganska mycket, black ops lite mindre och Modern Warfare 3 är man redan less.

Det är helt klart massor med folk som köpt det, men hur många kommer stanna?


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Jag förstår inte varför alla sitter och gnäller på att det är samma sak år ut och år in.
Om ni inte gillar spelet så köp det inte och låt dom som gillar spelet gilla det.
Hur mycket utvecklas FIFA och NHL varje år tex? Men ändå är det riktigt bra spel...

Medlem

Jag kommer alltid att köpa Call of Duty, för jag vet vad jag får. Dom levererar alltid kvalitet och jag spenderar otroligt många timmar framför varje Call of Duty-spel, så det blir ett köp som är värt mina pengar. Det blir också en social grej, då man spelar med kompisar och arbetskollegor. För mig är det positivt att det kommer ett nytt Call of Duty varje år. Det är för mig årets höjdpunkt.

MW3 är grymt!

Medlem

Tror de har med att BF3 kräver ut mer av datorn som folk inte har råd med att göra och ist köper MW3 som har samma krav av datorn nu som 2009 vilket säger en hel del!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Skrivet av RobbinC:

Tror de har med att BF3 kräver ut mer av datorn som folk inte har råd med att göra och ist köper MW3 som har samma krav av datorn nu som 2009 vilket säger en hel del!

Har nog inget att göra med BF3.
BF3 är ett annat typ av spel, nog för att det är mer casual än BF2 som var mer casual än BF1942 så är det endå inte lika casual som Call of duty är idag.
DVS hoppa in i matchen få lite kills och känn dig som värsta progamer


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Det är mest intressant är att när spelet kraschar på PC står/stod det att Modern Warfare 2 har slutat funka ^^

Medlem
Skrivet av Molotov:
Skrivet av RobbinC:

Tror de har med att BF3 kräver ut mer av datorn som folk inte har råd med att göra och ist köper MW3 som har samma krav av datorn nu som 2009 vilket säger en hel del!

Har nog inget att göra med BF3.
BF3 är ett annat typ av spel, nog för att det är mer casual än BF2 som var mer casual än BF1942 så är det endå inte lika casual som Call of duty är idag.
DVS hoppa in i matchen få lite kills och känn dig som värsta progamer

jooo så sätt är det ett annat spel... men om man tänker efter ett steg längre! Typ av spel stil, hur krävande spelet är dock då till PC så kan vissa lägga mer vikt på ett bra flyt och köper hellre MW3 ingen vet.. men är bara en teori dock


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

12
Skriv svar