Lämna tillbaka MW3

Medlem
Lämna tillbaka MW3

Jag köpte MW3 idag från webhallen fysiskt, jag har spelat lite och nu har jag bestämt mig för att jag vill lämna tillbaka det . Går det att få tillbaka alla pengar ifall jag har kvitto kvar? Tack på förhand

Inaktiv

Tror inte det går om du har öppnat & aktiverat spelet tyvärr, men jag är inte säker. Vad får dig att vilja lämna tillbaka det så snabbt?


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Inaktiv

Nej finns ingen möjlighet att få tillbaka pengarna.

Medlem
Skrivet av Darkside666:

Tror inte det går om du har öppnat & aktiverat spelet tyvärr, men jag är inte säker. Vad får dig att vilja lämna tillbaka det så snabbt?

Sämsta spelet jag spelat . Kanske bara är något jag tycker nu men ... ja det kändes stelt och banorna var dåliga grafiken likadan osv osv.

Medlem

Som sagt, Samma skit i annan förpackning.

Medlem

Du kan lämna in det till Gamestop/Game, förvänta dig dock inte att få mycket mer än kanske 150kr eller något för det.

Medlem
Skrivet av raiiga:

Du kan lämna in det till Gamestop/Game, förvänta dig dock inte att få mycket mer än kanske 150kr eller något för det.

aa jo, fast då känns det ju lite ovärt , kanske lär mig gilla det eller nåt

Medlem

sälj det på tradera

Inaktiv

Det beror väl på, är det fel på det? Har du blivit lurad att köpa det?
Då kan du lämna tillbaks. Lika väl som att försäljaren kan neka men då hamnar de omgående på KOs svarta lista och webhallen hör inte till de butiker som jag tror vill dit. Anledningen till att försäljaren kan neka är att du har inte rätt till rättslig prövning för den lilla summan.

Medlem

bara för att du inte tycker om ett spel du köper kan du ju inte lämna tillbaka det. och vaddå lurad att köpa det? hur kan man bli lurad att välja bland alla spel dom har på webhallen, förbeställa, vänta, få hem det och va ganska nöjd över sitt val, öppna fodralet installera/spela sen komma på det är dåligt., är ju knappast så dom har lurat dig att köpa det.


signatur
Medlem

grejen är att mw3 är bara bra på konsoll helt enkelt. Grafiken är baserad på hårdvara sedan 05-06. plus att de vill ha 60 fps på konsoll. Spelet är väldigt simpelt osv.

Inaktiv
Skrivet av pierreB:

Och vaddå lurad att köpa det? hur kan man bli lurad att välja bland alla spel dom har på webhallen, förbeställa, vänta, få hem det och va ganska nöjd över sitt val, öppna fodralet installera/spela sen komma på det är dåligt., är ju knappast så dom har lurat dig att köpa det.

Man kan bli lurad att köpa någonting, du vet valfri TV-shop grej.. örter som gör dig smal osv. Såklart att det gäller spel också. Plombering eller dess motsvarighet gäller absolut inte i Sverige och har aldrig gjort.

1
Skriv svar