Activision bjuder på en gratismånad med Elite

Robot
Activision bjuder på en gratismånad med Elite

Call of Duty: Elite har drabbats av tekniska strul sedan lansering. Activision erbjuder alla betalprenumeranter en gratismånad som plåster på såret.

#activision-blizzard


Activision bjuder på en gratismånad med Elite

Lungt grabbar, vi väntar med att mjölka er för saker som vi bestämt oss för att ta ut ur spelet och ta betalt för en månad.

Medlem

Jävla IW... Mjölkar pengar på det sättet.

Medlem

Undrar hur många som har köpt "elite". Finns det någon statistik på detta tro?

Medlem

Well det är bra av dem att ge en månads gratis Elite.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Sån jäkla värdelös "tjänst". Gör ett nytt IP istället.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det var generöst, nästan lika generöst som DICEs livstidserbjudande


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

all hedre av call of duty dom tar hand om oss

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Lungt grabbar, vi väntar med att mjölka er för saker som vi bestämt oss för att ta ut ur spelet och ta betalt för en månad.

Vanliga Elite är gratis, Elite premium kostar och är inte värda pengarna för de ynkliga extra features.

Skrivet av Neatherblade:

Sån jäkla värdelös "tjänst". Gör ett nytt IP istället.

Varför vill du ha ett nytt IP av IW när du inte ens gillar CoD? Tror inte IW är kreativa nog att göra något radikalt annorlunda... ett annat fps? nej tack finns nog med sådana redan

Skrivet av Dunder:

Det var generöst, nästan lika generöst som DICEs livstidserbjudande

Ja tur att kartpaketen är gratis, finns ju bara 9st banor och jag gillar typ 5st av dem, gief back to karkand nu!

Medlem

Vad är det för features som ska få folk att ens tänka på att betala? Jag har dålig koll på elite premium.

Medlem

det tycker ja va skitbra av dom det visar att dom tar sitt ansvar

Medlem
Skrivet av Redstar:

Vad är det för features som ska få folk att ens tänka på att betala? Jag har dålig koll på elite premium.

Inte 100% men tror att för de som betalar ingår alla kommande dlc i priset.

Medlem
Skrivet av asdfg:
Skrivet av Redstar:

Vad är det för features som ska få folk att ens tänka på att betala? Jag har dålig koll på elite premium.

Inte 100% men tror att för de som betalar ingår alla kommande dlc i priset.

Ja, det stämmer, det hade jag glömt.

Medlem

activision bjuder på något? Låter inte rätt.

MFC
Medlem

Inget är gratis, bara kostnadsfritt


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

1
Skriv svar