Jak and Daxter Trilogy Collection är på riktigt

Robot
Jak and Daxter Trilogy Collection är på riktigt

Sony bekräftar att de har ytterligare ett samlingspaket på väg till Playstation 3.

#sony, #jak-and-daxter-the-precursor-legacy, #jak-ii-renegade, #jak-3


Inaktiv
Jak and Daxter Trilogy Collection är på riktigt

Synd man inte har en PS3, det här hade ju faktiskt varit intressant.

Medlem

Hade varit kul om de brutit mönstret lite och släppt det till fler plattformar. Nu har jag visserligen redan spelen till mitt PS2, men ändå.

Medlem

Har bestämt mig att byta in min X360 för en PS3 på grund av två anledningar. För att Jak and Daxter ska släppas igen och för att jag ska spela de nya Ratchet and Clank spelen, eftersom jag spelade de äldre när jag var barn då vill jag få lita nostalgi.

Medlem
Skrivet av forsba:

Har bestämt mig att byta in min X360 för en PS3 på grund av två anledningar. För att Jak and Daxter ska släppas igen och för att jag ska spela de nya Ratchet and Clank spelen, eftersom jag spelade de äldre när jag var barn då vill jag få lita nostalgi.

Tycker jag du gör rätt i=)

Medlem
Skrivet av forsba:

Har bestämt mig att byta in min X360 för en PS3 på grund av två anledningar. För att Jak and Daxter ska släppas igen och för att jag ska spela de nya Ratchet and Clank spelen, eftersom jag spelade de äldre när jag var barn då vill jag få lita nostalgi.

Och när du ändå är på gång, införskaffa Uncarted 1-3, Sly HD collection, InFamous 1-2 och God Of War 1-3.

:3


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Woho! Var ett tag sedan jag lirade ettan och uppförljarna har jag inte spelat alls! Minns att PS2-utgåvan krånglade på PS3, ska bli gött att kunna lira igenom utan strul. Vansinnigt bra plattformslir.


signatur
Medlem
Skrivet av ohem:
Skrivet av forsba:

Har bestämt mig att byta in min X360 för en PS3 på grund av två anledningar. För att Jak and Daxter ska släppas igen och för att jag ska spela de nya Ratchet and Clank spelen, eftersom jag spelade de äldre när jag var barn då vill jag få lita nostalgi.

Och när du ändå är på gång, införskaffa Uncarted 1-3, Sly HD collection, InFamous 1-2 och God Of War 1-3.

:3

Bör man spela Uncharted serien från början för att förstå handlingen? Och en till fråga, finns God of War 1 samt 2 för PS3? Om jag inte minns fel så släpptes dem för PS2 för ett tag sedan.

Medlem
Skrivet av forsba:
Skrivet av ohem:
Skrivet av forsba:

Har bestämt mig att byta in min X360 för en PS3 på grund av två anledningar. För att Jak and Daxter ska släppas igen och för att jag ska spela de nya Ratchet and Clank spelen, eftersom jag spelade de äldre när jag var barn då vill jag få lita nostalgi.

Och när du ändå är på gång, införskaffa Uncarted 1-3, Sly HD collection, InFamous 1-2 och God Of War 1-3.

:3

Bör man spela Uncharted serien från början för att förstå handlingen? Och en till fråga, finns God of War 1 samt 2 för PS3? Om jag inte minns fel så släpptes dem för PS2 för ett tag sedan.

Nu har jag inte spelat UC3 än "fy på mig" Så vet inte om man får en update på storyn, Men tycker allt du ska spela hela UC Serien från början för de är värt det=)

GoW 1-2-3 Även GoW Chain of olympus och GoW Ghost Of sparta Finns till ps3 i HD remake collection=)

Medlem
Skrivet av forsba:
Skrivet av ohem:
Skrivet av forsba:

Har bestämt mig att byta in min X360 för en PS3 på grund av två anledningar. För att Jak and Daxter ska släppas igen och för att jag ska spela de nya Ratchet and Clank spelen, eftersom jag spelade de äldre när jag var barn då vill jag få lita nostalgi.

Och när du ändå är på gång, införskaffa Uncarted 1-3, Sly HD collection, InFamous 1-2 och God Of War 1-3.

:3

Bör man spela Uncharted serien från början för att förstå handlingen? Och en till fråga, finns God of War 1 samt 2 för PS3? Om jag inte minns fel så släpptes dem för PS2 för ett tag sedan.

Storyn mellan Uncharted 1 och 2 är separerade men där är karaktärer från 1an är med i 2an och du missar ut på karaktärerna om du hoppar över - likadant med 3an.

Edit:

Det finns God Of War Collection Volume 1 (PS2 remakes till PS3) och 2 (PSP remakes till PS3).


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

legendary!
Synd att man sålt sin playstation >.<


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av forsba:

Har bestämt mig att byta in min X360 för en PS3 på grund av två anledningar. För att Jak and Daxter ska släppas igen och för att jag ska spela de nya Ratchet and Clank spelen, eftersom jag spelade de äldre när jag var barn då vill jag få lita nostalgi.

Det tycker jag du absolut skall göra...

Dessa trilogy klassiker e grymnt värda sitt pris. Har nästan alla och e grymnt nöjd att få återuppleva dem igen och i högre upplösning dessutom Nostalgiker kanske men räcker gott och väl för mig. Ang Uncharted rek jag 1-2-3 för dem e alla grymnt bra gjorda. Gods of War 3 och Gods of War Collection 1-2 e grymnt bra dem med. Infamous 1-2, Resistance 2-3 och Ratchet och Clank jummy...

Glöm inte största fördelen med PS3, GRATIS online...

Medlem
Skrivet av 3degs:
Skrivet av forsba:

Har bestämt mig att byta in min X360 för en PS3 på grund av två anledningar. För att Jak and Daxter ska släppas igen och för att jag ska spela de nya Ratchet and Clank spelen, eftersom jag spelade de äldre när jag var barn då vill jag få lita nostalgi.

Det tycker jag du absolut skall göra...

Dessa trilogy klassiker e grymnt värda sitt pris. Har nästan alla och e grymnt nöjd att få återuppleva dem igen och i högre upplösning dessutom Nostalgiker kanske men räcker gott och väl för mig. Ang Uncharted rek jag 1-2-3 för dem e alla grymnt bra gjorda. Gods of War 3 och Gods of War Collection 1-2 e grymnt bra dem med. Infamous 1-2, Resistance 2-3 och Ratchet och Clank jummy...

Glöm inte största fördelen med PS3, GRATIS online...

Håller med dig fullständigt om den största fördelen! Börjar bli trött att ständigt betala en månadsavgift, medan det finns ett gratis alternativ. Som om det inte finns tillräckligt med saker man måste betala!
Ska börja med Ratchet & Clank serien (dock så tror jag att jag ska hoppa över All 4 One). Senare Uncharted, God of War, Infamous och eventuellt Resistance
Tack för alla svar!

1
Skriv svar