Inga galna DRM-krav för AssCreed: Revelations lovar Ubi

Robot
Inga galna DRM-krav för AssCreed: Revelations lovar Ubi

Pc-versionen av Assassin's Creed: Revelations tvingar inte spelarna att ständigt vara uppkopplade mot internet.

#ubisoft, #assassins-creed-revelations


Medlem
Inga galna DRM-krav för AssCreed: Revelations lovar Ubi

JAAAAAAAA!
kommer nog bli ett köp trots allt

This is teh shit.. men det får bli Batman i mellan så man inte tröttar när de har kommit så ofta


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

nej skippar ubisoft spel helt tills dom byter skydd, bara för att dom ändrar en parameter i skyddet så betyder det inte att det helt plötsligt börjar funka klanderfritt.

Godtar man bara det sätt dom skyddar på så funkar det klanderfritt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser fram emot detta.. För en gångs skull har jag inte följt utvecklingen och läst alla artiklar jag hittat om AC så jag har inga förväntningar mer än att dom leverar en ny intressant story. Hoppar dock PC. Lika självklart som att BF3 SKA spelas på PC skall spel om assassins creed spelas på konsol

Inaktiv

Jag tvekar på att de kommer hålla sina löften...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Äntligen har dom insett att deras DRM är rent ondska.

Medlem

Bara jag som stör mig på förkortningen AssCreed? Ungefär som att alla av självklarhet skulle veta vilket spel det är...


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem
Medlem

Woow vilken Déjà vu Har inte den kommentaren förut funnits på deras läppar, kanske inte........läskigt bekant på nåt sätt!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Blazter:

Bara jag som stör mig på förkortningen AssCreed? Ungefär som att alla av självklarhet skulle veta vilket spel det är...

Dessutom när man läser det som Assgreed.
Anyway, som vanligt låtsas Ubisoft ha lärt sig sin läxa, för att när väl folk har fått spelet våldta dom igen.

Massor med buggar, auth-servrar som ligger nere och annat lär ju som vanligt vänta dom som faktiskt köper PC-spel. Medans pirater och vi som spelar på konsol slipper all skit.

Senaste nyheten hette bara AC: Revelations och jag såg den knappt så tummen upp för AssCreed


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ubisoft introducerar nya skyddet; fast relation. Gör en koll (mot internet/läkare) för att se att båda är friska och sen kan ni "spela" så mycket ni vill utan problem
Kul att de drar ner på DRM iaf, nu är den imo till och med bättre än Steam ^^

Medlem

Men var det inte samma sak i Brotherhood då?

Sa de inte likadant om From Dust?

Får se om jag skaffar detta, men det blir senare i så fall.

Medlem

Inge tipstack! :X

Gör inget, men detta är grymt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Inget galet drm? Tror att ubisoft tycker att allt deras drm är normalt. Vem avgör vad som är galet? Drar personligen gränsen efter cd-nyckeln. Allt annat drabbar bara konsumenten.

Medlem

Oh - som dom lovade med "From Dust" kanske? Ubisoft har en trovärdighet som får vilken politiker som helst att se ut som en helylles pojkscout!


signatur

A badly drawn wolf

Medlem

bara jag som småler varje gång jag läser ordet AssCreed?

Medlem
Skrivet av timpa:

bara jag som småler varje gång jag läser ordet AssCreed?

Tro mig, du är inte ensam


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Blazter:

Bara jag som stör mig på förkortningen AssCreed? Ungefär som att alla av självklarhet skulle veta vilket spel det är...

Jag garvade lite första gången. 37e gången så är det inte fullt lika roligt längre.

Medlem

Galet vilka spelsläpp...

1
Skriv svar