Vad sägs om Zelda: A Link to the Past i 3D?

Robot
Vad sägs om Zelda: A Link to the Past i 3D?

Shigeru Miyamoto är intresserad av att göra nyversioner av de äldre Zelda-spelen.

#the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3d, #nintendo, #the-legend-of-zelda-skyward-sword


Medlem
Vad sägs om Zelda: A Link to the Past i 3D?

Förstöra spel så!

Medlem

A Link to the Past! <3

Medlem

Det är rörigt när det står "3D" nuförtiden, för man vet inte ibland om man menar "riktig 3D" (som spelas på 3DTV eller på en 3DS, te.x) eller om dom bara menar 3D som i 3D modeller.


signatur
Medlem

Börjar kännas som om Nintendo har slut på ideer.
De harvar vidare på uppföljare efter uppföljare och nu även en massa remakes.

Moderator | Testpilot

Gör hellre en ny version av 2D spelet än att göra en stor 3D värld.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

A link to the past ftw ^^ hoppas dom gör det :3


signatur

When do you think people die? When they are shot through the heart by the bullet of a pistol? No. When they are ravaged by an incurable disease? No. When they drink a soup made from a poisonous mushroom!? No! It’s when they are forgotten.

Medlem

TA MINA PENGAR NINTENDO!!!

Medlem
Skrivet av cyax:

Börjar kännas som om Nintendo har slut på ideer.
De harvar vidare på uppföljare efter uppföljare och nu även en massa remakes.

Fast det är inte direkt något unikt eller nytt för Nintendo.

Medlem

Tror inte de gamla Zelda-spelen skulle göra sig bra i 3D. Inte utan enorma förändringar i spelvärlden...
EDIT: 3D-grafik med 2D-gameplay skulle dock kunna funka, men det är inget jag egentligen tror att vi behöver.

Medlem

Skulle gärna se en nyversion av A Link to the Past, men då istället med grafik ala detta: [http://orioto.deviantart.com/gallery/6943610#/d1lfuok]


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Gäsp! Gammal klänning ikväll ser jag #host# ser lite förstörd retro #host#


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Heavenlaid:

A Link to the Past! <3

That's a quote!

Medlem

Skulle mer än gärna se "A Link to the past" i samma vy som skyward swords men med grafik som techdemot med link till wii U.

Medlem

Asså 3D som i 3D grafik eller 2D med 3D djup. Själv skulle jag älska a link to the past med riktigt 3D grafik. Säg vad ni vill men remakes har potential att lyckas ifall dem inte följer föregående spel på räls.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

alla Nintendos spelsläpp värda namnet denna generation har bara känts som 3D remakes. Super Mario 64 -> Super Mario Galaxy, Zelda, Smach, Cart etc. känns precis som 64-spelen fast med (något) bättre grafik...

Medlem

Kan man få nyversioner av första mario kart och starfox? (de var ju bäst)

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Skulle gärna se en nyversion av A Link to the Past, men då istället med grafik ala detta: [http://orioto.deviantart.com/gallery/6943610#/d1lfuok]

Tack, det fick bli min nya bakgrundsbild!

Medlem

Bästa Zeldat i Serien <3

Inaktiv

Känns fruktansvärt onödigt! Spelet ska spelas på Snes och inget annat ;>.

Medlem

Älskar Zelda spelen över allt på denna Jord!!
Jag skulle lätt uppskatta en A link to the Past med typ Zelda Wii u grafiken, ta Zelda 1 o 2 på en gång

Alltså jag har alltid sagt att graifken inte e viktigt, men ett nytt Zelda spel skulle göra sig fint med en mysig stämning i en fin grafisk värld då Mister Miyamoto fixar resten (gameplay,story, etc)
JAG VILL SE ETT ZELDA PÅ EN HIGH DEF BURK NU!

All makt åt Miyamoto!

Medlem

Btw! Jag vill spela OOT som släptes till 3DS, men vem fan vill mysa av ett Zelda äventyr på en 5 tummare elelr vad de e...

1
Skriv svar