Släppdatum och betadetaljer för Gotham City Impostors

Robot
Släppdatum och betadetaljer för Gotham City Impostors

Släpps i början av januari nästa år – registrera dig för den öppna betan nu!

#gotham-city-impostors, #warner-bros-interactive-entertainment, #monolith-productions


Inaktiv
Släppdatum och betadetaljer för Gotham City Impostors

Detta måste vara det mest ansträngda, patetiska sätt att använda ett IP på. Fyfan.

Medlem

Håller med föregående skribent. Hur kan man få för sig att utveckla sånt här skit? Tyvärr räcker namnet Gotham i titeln för att vissa mindre vetande konsumenter springer och köper det.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

100 spänn kan det ju dock vara värt, men knappast nått du köper för samma summa som spel i butik.


signatur

Yeeej, eller neeej, "Monolith", förstår inte varför de har lagt tid på detta. Måste vara Jokern som ligger bakom det här. Ja, 100:- skulle jag kunna lägga bara för att det är Monolith.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Generellt sett är jag skeptisk till sådana här titlar men Monolith har ett riktigt bra track-revors så...

Medlem

Ni som har koll på Monolith, är det värt att skaffa Fear 3? Gillade 1an med expansionerna och älskade 2an, men är serien bra utan Monolith vid ratten?


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Ni som har koll på Monolith, är det värt att skaffa Fear 3? Gillade 1an med expansionerna och älskade 2an, men är serien bra utan Monolith vid ratten?

Fear 3 är underhållande, absolut men det är ingen tidslös klassiker. Om du gillade FEAR-serien pga. spelmekaniken - skaffa det. Om du gillade serien pga. handlingen - skaffa inte.

Skrivet av Javas:

Ni som har koll på Monolith, är det värt att skaffa Fear 3? Gillade 1an med expansionerna och älskade 2an, men är serien bra utan Monolith vid ratten?

F3 är gjort av "Day 1 Studios", jag tyckte deras spel var det bästa i hela serien. Snabbt, kvickt och riktigt underhållande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Javas:

Ni som har koll på Monolith, är det värt att skaffa Fear 3? Gillade 1an med expansionerna och älskade 2an, men är serien bra utan Monolith vid ratten?

F3 är gjort av "Day 1 Studios", jag tyckte deras spel var det bästa i hela serien. Snabbt, kvickt och riktigt underhållande.

Alright, kanske hinner klämma in lite Fear 3 innan årets slut om jag har tur, spelschemat är proppfullt


signatur

Game long and prosper

Man kan alltid klämma in lite "FEAR" i schemat


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar