!-ALERT SPOIL OM SKYRIM-! OM EN GUILD VAD DU KAN BLI! NEJ INTE DARK BROTHERHOOD

Inaktiv
!-ALERT SPOIL OM SKYRIM-! OM EN GUILD VAD DU KAN BLI! NEJ INTE DARK BROTHERHOOD

Har du alltid vilja vara den som jagar inte blir jagad... Har du alltid vilja bli månens högra hand och bli nattens best, Har du alltid viljat slakta och skära upp dina konkurrenter när du är denna best? Nu kan du bli det...... Varulvar snackar vi om. Om du går med i guilden ''Companiens'' och gör en massa uppdrag där kan dom göra dig till en Varulv. Då blir du besten. Men jag vet inte om man kan bli Varulv o Vampyr på samma gång :/.

Medlem

Är inte det hela mytologin mellan vampyrer och varulvar att de är fiender?

Har varit i whiterun (hette staden så) men inte pratat med det guildet (varför sparade de inte namnet Fighters guild för? ). Har dock träffat på vampyrer men de var fientliga så jag zappade dem med mina spells.
Tycker det är för svårt att avgöra på avstånd vilka som är fiender eller vänner.

En annan bugg JAG upplevt är att jag kunde vara precis intill "fiender", men eftersom jag satt på min häst så var de mina "vänner". När jag steg av så attackerade de mig direkt, utan att jag ens hunnit dra mitt eget vapen. Jag hoppas det var en isolerad händelse bara.

Letar fortfarande efter Dark Brotherhood.

Inaktiv
Skrivet av Fuidama:

Är inte det hela mytologin mellan vampyrer och varulvar att de är fiender?

Har varit i whiterun (hette staden så) men inte pratat med det guildet (varför sparade de inte namnet Fighters guild för? ). Har dock träffat på vampyrer men de var fientliga så jag zappade dem med mina spells.
Tycker det är för svårt att avgöra på avstånd vilka som är fiender eller vänner.

En annan bugg JAG upplevt är att jag kunde vara precis intill "fiender", men eftersom jag satt på min häst så var de mina "vänner". När jag steg av så attackerade de mig direkt, utan att jag ens hunnit dra mitt eget vapen. Jag hoppas det var en isolerad händelse bara.

Jaa Dark Brotherhood är väldigt svåra att hitta. Tips är att när du ska med Guilds lyssna alltid på Rykten.

Letar fortfarande efter Dark Brotherhood.

Medlem

Varje gång en vampyr attackerar dig riskerar du att smittas av vampyrism.

Det tar tid att bli vampyr, och det sker i 4 steg.
I det sista steget är du mänsklighetens fiende och blir attackerad av de flesta som ser dig..
Hoppas du gillar att smyga runt.

Finns botemedel dock..
Ett är att bli varulv, det dödar smittan.

ps. dark brotherhood: det finns en liten pojke som flytt ett barnhem.. undersök saken.

Medlem

OOOOOH.. sneaky btw jag gillar att smyga XD har sneak på 92 nu.

Hmm folk säger hela tiden: "do you feel alright? You look sick" etc etc. Jag har testat att ta cure disease potions (om det hade varit någon lätt "sjukdom") men det verkar inte hjälpa verkar som jag är fu*ked :/

Har ni också mött några extremt fega mammutar? http://i40.tinypic.com/34e72br.jpg
XD Den var där tills jag dödade den med pilar och spells :/

Testpilot

Rätt kul , jag hade precis börjat spelet då jag stötte på den av de däringa Companions och tyckte det verkade vara kul att vara legoknekt som nu de gjorde reklam för.
Blev rätt chockad att få reda på att de var dessa killar som var varulvsgänget , trist nog verkar quest-storyn stannat om man inte vill vara varulv trots att de hela tiden propsar för att det är bara den inre kretsen som är varulvar.

Får se om jag fortsätter eller skiter i dem.

Inaktiv
Skrivet av Fuidama:

OOOOOH.. sneaky btw jag gillar att smyga XD har sneak på 92 nu.

Hmm folk säger hela tiden: "do you feel alright? You look sick" etc etc. Jag har testat att ta cure disease potions (om det hade varit någon lätt "sjukdom") men det verkar inte hjälpa verkar som jag är fu*ked :/

Har ni också mött några extremt fega mammutar? http://i40.tinypic.com/34e72br.jpg
XD Den var där tills jag dödade den med pilar och spells :/

Jo om man är vampyr så ska det finnas sätt att bota det men kommer inte ihåg hur :(. Tror när man blev varulv eller bad till nån gud ah kmr inte ihåg

1
Skriv svar