Någon som är sugen på Path of Exile

Medlem
Någon som är sugen på Path of Exile

Har nämligen en invite till den som är sugen. Path of Exile är ett action-rpg och är väldigt likt Diablo. En av de stora nyheterna i Path of Exile är det stora skill trädet för passiva skills samt systemet för aktiva skills, vilket är gems som du sätter in i vapen. Så är du sugen är det bara att säga till så skickar jag inviten så fort som möjligt.

Medlem

Shit vad perfekt, har längtat efter att testa det riktigt länge nu så tar gärna imot inviten, tack på förhand skicka den gärna på pm eller på min mail ziddo_parkour@hotmail.com

Medlem

tack så mycket

Medlem

jag är också väldigt sugen på en invite, så om någon har nån, här finns jag! har väntat nåt djävulskt på en invite i flera månader!

Medlem

Fick bara en tyvärr, men om jag får en till så är du överst på listan.

Medlem

blir så lack på deras random beta key timer, fast dom har ju sagt att dom ska börja ta in fler snart...får hoppas!

Medlem

någon som har en beta key till övers ?

Medlem

Det är ju bara 9 dagar tills öppen beta.
Skulle inte tro att dom kommer skicka ut många fler invites än dom gjort innan dess.


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Jag har tre stycken beta-nycklar över. Skicka mig ett PM. Först till kvarn!

Medlem

Har lirat Path of Exile i ungefär 4 dagar eller så, och måste säga att jag är positivt överraskad! Visst, det har en del brister (exempelvis grafiken), men det är ändå oväntat roligt att spela!

När jag först började kolla upp spelet på YouTube så tyckte jag att det såg otroligt tråkigt ut, mest för att jag blev så otroligt avtänd pga. (igen) grafiken. Men att spela det är en helt annan sak. Gillar man spel som Diablo eller Torchligt så bör man definitivt ge detta en chans.

Medlem
Skrivet av Abrakadabra:

Har lirat Path of Exile i ungefär 4 dagar eller så, och måste säga att jag är positivt överraskad! Visst, det har en del brister (exempelvis grafiken), men det är ändå oväntat roligt att spela!

När jag först började kolla upp spelet på YouTube så tyckte jag att det såg otroligt tråkigt ut, mest för att jag blev så otroligt avtänd pga. (igen) grafiken. Men att spela det är en helt annan sak. Gillar man spel som Diablo eller Torchligt så bör man definitivt ge detta en chans.

Huh, konstigt hur olika folk kan se på saker.

Personligen anser jag att spelet spöar skiten ur just Diablo 3 samt Torchlight 2 vad gäller grafiken... eller vad är det du tycker är dåligt med grafiken?

Jag är av åsikten att det är jävligt schysst grafik, RIKTIGT snygga effekter, väldigt rå, realistisk grafik till skillnad från just D3 och Torchlight.... nej det här spelet har allt jag önskar. väntar bara på release innan jag spelar det dock. körde det i våras lite då jag "donerade" pengar till GGG.

Medlem
Skrivet av Scream112:

vad är det du tycker är dåligt med grafiken?

Spelets art direction gillar jag inte alls. Dessutom gillar jag inte animationerna.

Medlem

Som vanligt är smaken som baken. Personligen föredrar jag en mörkare setting och grafik, vilket PoE levererar. Jag har heller inte stört mig på animationerna. Däremot störde jag mig på att kameran kändes "inzoomad" första gången jag loggade in i betan. Nu har jag ca. 50 timmars speltid och tänker inte alls på "inzoomen" längre och jag njuter av varje sekund av spelet. I love it!

Medlem
Skrivet av Nemen:

kameran kändes "inzoomad" första gången jag loggade in i betan.

Kamerans inzoomning är något som fortfarande irriterar mig. Nu låter jag väldigt pessimistisk, men jag gillar spelet, trots problemen jag har med det. Jag önskar bara att jag gillade det ännu mer!

1
Skriv svar