PETA anklagar Super Mario för att döda pälsdjur

Robot
PETA anklagar Super Mario för att döda pälsdjur

Efter Battlefield 3-råttan är PETA åter i hetluften. Denna gång anklagar djurrättsgruppen Super Mario för att plattformshjältens Tanooki-dräkt "uppmuntrar folk att bära päls".

#battlefield-3, #super-mario-world


Moderator | Testpilot
PETA anklagar Super Mario för att döda pälsdjur

...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nu får dom ju fan ge sig........

Medlem

amen herregud....vad är det här förnågot...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Vissa kanske tycker det är OK att bära päls, FU.

Medlem

Okej, nu kommer man inte alls tycka att de är helt onödigt löjliga, visst det där med BF3 kunde man förstå, men detta? Vad tror de att folk ska tro om dem?

Medlem

tror inte folk tänker köpa en päls för att dem ser det i ett mario spel:)

Medlem

Hahahaahah, PETA är för sköna.

Medlem

Jävla troll.

Medlem

Det var då det löjligaste jag hört!

Medlem

Att de inte lackat ur på Skyrim ännu? Där dödar jag djur på löpande band.

ndr
Medlem

Inte en jävel kommer ta PETA seriöst om de fortsätter såhär...

Skribent

oj oj oj, snacka om att fokusera på fel saker men går man efter mottot "all publicitet är bra publicitet" så har de verkligen lyckats.

Medlem

Fast, med tanke på att PETA hyr in några PR-nissar så kan man nog lugnt säga att de är bra på att få uppmärksamhet, både med detta och BF3, i kretsar där de vanligtvis inte ens syns till hehe.

Medlem

Ja, se där, det är farligt att äta blad och få en svans... För visst var väl det så man fick dräkten, genom att äta ett blad...

Medlem

PRICELESS


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Moderator | Testpilot
Skrivet av MakkeK:

Ja, se där, det är farligt att äta blad och få en svans... För visst var väl det så man fick dräkten, genom att äta ett blad...

Sedan när ÄTER Mario bladet? Det enda han gör att att röra i dem XD


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Har det inte redan varit första april? Detta är ju för jävla sjukt haha

Inaktiv

peta 4 ever <3

Medlem

Känner nästan för att köpa pälskläder och gå utanför PETAs högkvarter.

Seriöst, nu går dom överstyr.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av MakkeK:

Ja, se där, det är farligt att äta blad och få en svans... För visst var väl det så man fick dräkten, genom att äta ett blad...

Sedan när ÄTER Mario bladet? Det enda han gör att att röra i dem XD

Han gör nåt med den och den försvinner, måste säga att äta låter mer troligt än röra, jag rör saker varje dag och dom är kvar, det jag äter försvinner dock xD

Medlem

finner inga ord för denna idioti

Fan va irriterad man blir! Och deras spel var inte ens kul :/

Medlem

Har alltid undrat varför jag tycker det är roligt att flå djur, nu vet jag varför!

Medlem

Haha när ska de ge sig

Jag läste detta och skrattade rätt gôtt, "Hitta bästa pris på Björkvin Raccoon (Dam) (Övriga jackor)". Priceless?

Medlem

För jävla klurigt spel, klarade det efter många försök

00:11 blev min tid, slå det!

EDIT: 00:09 woo!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

För alla som pratar om blad så finns det två slags kattdräkter. En som man äter ett blad för att få och en brun som artikeln syftar på. Minns jag rätt kan man förvandla sig till sten med den bruna.

Det här är fan det löjligaste jag har sett. Sprider budskapet att det är ok att bära päls? Det har jag inget emot då det är ok att bära päls. Anledningen till att sånt här händer är att människor som är med i organisationer som peta knappt har sett ett djur förr förutom i djurparken. Ingen vettig människa som vet vad de pratar om och har sett mer gräs än asfalt tycker så här..

Samma sak med vissa partier i ett visst land som kallas sverige (inget ont om partiet, man får tycka vad man vill och det är lika ok som att bära päls) som har åsikter om jordbruket. De åker till gårdarna i sina stadsjeepar och berättar för bönderna hur farliga kornas fisar är för den globala uppvärmningen. Vill man minska utsläpp av metangaser genom att döda alla kor blir nog inte peta särskilt glada med tanke på att de lackar på en virtuell råtta som dör.

Jag lägger mig inte i saker jag inte vet något om.

Medlem

Chefen på PETA måste ha ett ofantligt stort trollface.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Förstår de inte att de bara skadar sin egen sak genom att bete sig som retards? All publicitet är inte bra publicitet...

123
Skriv svar