Telltale i blåsväder efter skadad Jurassic Park-jeep

Robot
Telltale i blåsväder efter skadad Jurassic Park-jeep

Om du lånar en replika av en filmbil är det bäst att reda ut alla transportdetaljer i förväg, annars finns risken att någon lackar ur.

#jurassic-park-the-game, #telltale-games


Medlem
Telltale i blåsväder efter skadad Jurassic Park-jeep

Wow. Detta måste vara det mest ointressanta jag läst detta året och knappt ens en spelnyhet.

Medlem

synd att du tvingades läsa

Medlem

Lite nyhetstorka

Medlem

Det blev ett jävla liv igår på twitter och på deras forum av folk som plötsligt skulle bojkotta spelet och allt som rörde telltale på grund av detta. trots att det knappt verkade finnas en större publik för spelet till att börja med.


signatur

Videomupp

Medlem

Onödigt vetande?

Medlem

jag förstår inte varför folk gnäller över nyheter som den här. Visst, nyheten har inget med spel att göra men det handlar som ett företag som gör spel och ska promotea spel i och med jeepen. Alltså är det spelrelaterat i mina ögon. Ni tvingas inte läsa alla nyheter som läggs upp!

Medlem

Jag som anser att Jurassic Park jeepen och bilen är de bästa fordonen i mänsklig historia, tyckte detta var läsvärt

För övrigt är det ju intressant hur man genom att transportera en jeep, kan lyckas med att riva upp ett säte... Klantarslen.

Medlem
Skrivet av aesdana:

Jag som anser att Jurassic Park jeepen och bilen är de bästa fordonen i mänsklig historia, tyckte detta var läsvärt

För övrigt är det ju intressant hur man genom att transportera en jeep, kan lyckas med att riva upp ett säte... Klantarslen.

Som jag såg någon skriva "TELLTALE, YOU HAVE RUINED THE CHARIOT OF THE GODS! PREPARE FOR VENGANCE!"


signatur

Videomupp

Medlem

AftonZone eller FragBladet? Välj själv

Medlem

Bygg en ny?


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Phobo:

Bygg en ny?

Fast grejen är ju att en dedikerad fan, som byggt en alldeles egen jeep lånade ut den till Telltale kostnadsfritt för att de skulle få använda den på PAX. Sedan har de varit oförsiktiga med den och enligt ägarens utsago vägrade de betala för de skador som uppstått.


signatur

Videomupp

Synden om jeepen som måste lida för allt det här som människor håller på med...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Kan vara värt att läsa den här tråden också - http://redd.it/mcy7l

Inaktiv

Jag förstår inte....varför i hela friden skulle Telltale medvetet förstöra bilen???
Jag anar ugglor i mössan här. Kan det vara ägaren själv som försöker begå försäkringsbedrägeri????

1
Skriv svar