Dice har sett ljuset – lovar fixa till ficklampan

Medlem

låt ammo på raketer ta längre tid att få tillbaka från supportbagen, less på 20 pers med raketgevärskrig
öka antalet sekunder på flares eller begränsa antalet så man måste fylla på vid basen eller något
AA är jäkligt kraftig mot heli och inf, bättre o sitta i en AA än på en stridsvagn många ggr då den känns mer stryktålig

Medlem

Härligt! Dock brukar vapenlampor ha förmåg att blända en ganska ordentligt på 5-10m avstånd i dagsljus. Beprövat själv tyvärr.

Är det bara jag som stör mig på att när man trycker M så får man bara upp en förstoring av mini-mapen?
Alltså inte hela kartan som på den gamla goda tiden.
Samt den f*rbannade chatten. Såfort nån skriver så dyker de upp över hela skärmen.

Går det inte att tipsa Dice om dessa problem? Man vill ju ha valuta för pengarna!

Medlem

Support klassens machineguns borde träffas hårt av nerf bat!
Det e helt omöjligt att aima n'r man blir lite sprayad av MG's och när dem sitter 100-250 meter bort och sprayar kan dem ta hur lång tid som helst då distans synen blir helt suddig som satan och det blir helt omöjligt o skjuta tillbaka...
Smaw gör ibland för lite dmg, tycker man borde kunna 1 shota andra soldater med den så att man får en chans o göra lite mer skada som engineer..

Medlem
Skrivet av tuna:

låt ammo på raketer ta längre tid att få tillbaka från supportbagen, less på 20 pers med raketgevärskrig
öka antalet sekunder på flares eller begränsa antalet så man måste fylla på vid basen eller något
AA är jäkligt kraftig mot heli och inf, bättre o sitta i en AA än på en stridsvagn många ggr då den känns mer stryktålig

Flares är bra som dem är. Banorna är små och det kan va ganska många som låser på en. Inte nog med att ett flygplan gör sjukt lite damage jämfört med hur snabbt fordon/infantry laddar om. Om dem ska göra flares mindre effektiva så borde dem öka damagen otroligt mycket på flygplan.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Lite mer klagomål, spelat rush hela dagen. Banorna är absolut inte gjorda för 64 spelare och inte ett dugg genomtänkt för 32 spelare då Def har övertag på nästan alla banor. Kharg Island.. 2 båtar för landstigning? Ska 8 personer stå på hangaren med sniper då eller?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Idono:
Skrivet av tuna:

låt ammo på raketer ta längre tid att få tillbaka från supportbagen, less på 20 pers med raketgevärskrig
öka antalet sekunder på flares eller begränsa antalet så man måste fylla på vid basen eller något
AA är jäkligt kraftig mot heli och inf, bättre o sitta i en AA än på en stridsvagn många ggr då den känns mer stryktålig

Flares är bra som dem är. Banorna är små och det kan va ganska många som låser på en. Inte nog med att ett flygplan gör sjukt lite damage jämfört med hur snabbt fordon/infantry laddar om. Om dem ska göra flares mindre effektiva så borde dem öka damagen otroligt mycket på flygplan.

Indeed... flygplanen känns rätt meningslösa som de är nu. De har minimal impact på striderna på marken. Man kan inte ens lita på att de slår en stridsvagn eller två under en hel omgång, bästa man kan hoppas på är att de dödar några helis. Men var är A-10orna för CAS liksom. Ge jaktplanen något att jaga och se till att där finns plan för CAS.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

123
Skriv svar