Dead Island-DLC om en vecka

Robot
Dead Island-DLC om en vecka

Bloodbath Arena lägger till Horde-liknande spelmöjligheter för alla.

#dead-island, #deep-silver


Medlem
Dead Island-DLC om en vecka

Lite för sent för min del, Nu spelar jag iaf bara BF3 och Skyrim. Tror tyvärr det är för sent för Bloodbath Arena att visa sig.

Medlem
Skrivet av Tokk:

Lite för sent för min del, Nu spelar jag iaf bara BF3 och Skyrim. Tror tyvärr det är för sent för Bloodbath Arena att visa sig.

Det känns så. Tror inte du är ensam om det.

Dead Island är över. Det hade sina 2 veckor i rampljuset.

Inaktiv

Jag har ju betalat för det, men jag kommer nog inte spela det

Medlem

Har faktiskt inte klarat DI ännu pga fler andra spel har dykt upp.
Dock fick jag en kod helt gratis till Bloodbath från Gamestop eftersom det egentligen saknades koder i mitt exemplar. Fick även 200!kr rabatt* på spelet: 100kr billigare i förhandsboknings erbjudande men också 100kr tillbaka som plåster på såret för att DLC koder till The Ripper och Bloodbath saknades. Dock fick jag ändå en Bloodbath dlc kod av personalen som de hade i ett mail och DeepSilver gav mig The Ripper koden när jag "pratade" med dem.
Win win för ich. XD

Medlem

När jag har klarat ut Skyrim och spelat mig trött på BF3 då kommer jag nog försöka klara ut DI. Just nu är det inte mycket värt i mina ögon :/

Moderator | Testpilot

Tycker ni ser ner på spelet för mycket. Det är faktiskt väldigt bra i min mening!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

håller inte med top kommentarerna alls, håller mig till skyrim och DS till att back to karkand kommer.
och detta (om det nu blir bra) kmr bli skit mysigt att spela med polare på lan


signatur

Rwa?

Medlem

Finns all anledning att se ner på detta spel. Känns i efterhand som bortkastade pengar, men det hade jag glömt...tills denna nyhet dök upp det vill säga..


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Det är bara vänta på steams jul rea så kommer man säkert få hela spelet och dlc 50% biligare om inte t.o.m 70% billigare, tills dess är det skyrim och batman (PC) som gäller


signatur

Dont force your weakness upon me!

1
Skriv svar