APB: Reloaded ute

Robot
APB: Reloaded ute

Spana in live action-trailern som ska ge dig mersmak på F2P-titeln som efterföljer förra årets inte helt lyckade släpp.

#apb-all-points-bulletin, #gamerfirst, #apb-3


Medlem
APB: Reloaded ute

synd bara att gamersfirst har fuckat upp spelet så mkt att det inte är spelbart med dualcore processor längre :/

fast kan vara fixat, var ett tag sen jag spelade, men det är tveksamt...

Medlem

jag testade det som enforcer. fattade nada. suck börjar bli gammel

Medlem

1:30 - Lever Heath Ledger fortfarande?!

Medlem

Stekig trailer. Och den där snubben var SJUKT lik Heath Ledger, han är ju dessutom också skådespelare så de som gör Batman-filmerna lär ju vilja snacka med honom

Dock, in game footaget dom hade var filmat utan AA - är ni noobs eller? Bara för att de uppenbarligen inte fattar vad kantutjämning är så förklarar jag dem inkompetenta. Synd :/

Punkbuster skiten kickar en hela jävla tiden för en fil som inte kan läsas som råkar heta "pbcl.dll".

Medlem

Snyggaste nunnan på länge... får nog ta och testa det igen

Medlem

får väl testa detta då!

Medlem

såg inte så värst kul ut :/

Medlem

Tycker inte att trailern (eller kommentarerna här) gör spelet rättvisa. Hade jag inte spelat det tidigare, och sett den trailern, så hade jag definitivt inte tyckt att det verkade vara något för mig. Visserligen är den väl snyggt gjord, men tycker inte att den har så mycket med spelet att göra egentligen.

För er som är tveksamma, testa gärna spelet och se om ni gillar det. Gratis är det ju också Själv tycker jag det är ett härligt tidsfördriv, speciellt när jag spelar tillsammans med någon. Jämfört med det originala APB så är detta många gånger bättre.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Ni som spelade Need for speed enbart för att låsa upp nya bildelar kommer att gilla APB, då det finns en editor för precis allt.
Förutom att fixa till bilen, så kan ni fixa egna t-shirts med eget motiv på och..

Get this.. En egen theme-song när ni dödar nån

Lätt värt att testa enbart för dessa funktioner

Medlem

p.s om jag ska göra en jämförelse så känns spelet som en lättsinnig blandning av gta + need for speed med battlefield uppdrag.

Medlem

...What?

Släpptes inte reloaded innan sommaren?


signatur

Wai

Medlem

Spelet var dåligt innan, tror inte det är bättre nu heller.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Godnoken:

...What?

Släpptes inte reloaded innan sommaren?

Tror nog det var betan.

Medlem

Hm, aja.. Kan inte ha hänt mycket sen sist då.


signatur

Wai

Medlem

Köpte spelet när det först släpptes av Realtime Worlds, riktigt kul då faktiskt, men sen någon/några månader senare gick dom ju mer eller mindre i konkurs och tvingades sälja spelet. Och nu har det ju blivit som dom flesta andra F2P spelen, "Free to play, pay to win".

Medlem

Hur är spelet nu då? Har själva gameplay utvecklats?
Förutom buggarna och allt som krockade med spelkänslan så tycker jag att gameplay inte var mycket att hänga upp i gran. Spring ut på gatan och åk bil, ta samma uppdrag hela tiden...skitliten värld m.m


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Wartex:

1:30 - Lever Heath Ledger fortfarande?!

Videon, likt allt annat "nytt" innehåll i Reloaded, gjordes till en början för det första APB men hann aldrig släppas.

Det är i alla fall min bästa förklaring.

Medlem

Tycker Reloaded är rätt så skoj, defenitivt värt ett försök.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

synd bara att gamersfirst har fuckat upp spelet så mkt att det inte är spelbart med dualcore processor längre :/

fast kan vara fixat, var ett tag sen jag spelade, men det är tveksamt...

Jag sitter på dualcore o spelar det

Medlem
Skrivet av !nzane:
Skrivet av tuckdragon:

synd bara att gamersfirst har fuckat upp spelet så mkt att det inte är spelbart med dualcore processor längre :/

fast kan vara fixat, var ett tag sen jag spelade, men det är tveksamt...

Jag sitter på dualcore o spelar det

dom kanske har fixat nu, vet iaf förut att det stog att man kunde lira det med 2,13ghz dualcore, och jag testade med en pc som hade 2,4ghz och det laggade sönder fick typ 14fps. datorn hade även bra med ram och grafikkort.

Medlem
Skrivet av Javas:

Hur är spelet nu då? Har själva gameplay utvecklats?
Förutom buggarna och allt som krockade med spelkänslan så tycker jag att gameplay inte var mycket att hänga upp i gran. Spring ut på gatan och åk bil, ta samma uppdrag hela tiden...skitliten värld m.m

Dom har släppt många patchar o fixat mycket

Om det är nån som spelar kan ni adda mig
Jag spelar på Obeya o patriot

Obeya : Enforcer / wisby
Criminal / rauken

Patriot : Criminal / plsme

1
Skriv svar