Magickas spelmotor uppgraderad

Robot
Magickas spelmotor uppgraderad

Utan extra kostnad blir världen för dig som aspirerande trollkarl helt enkelt bättre inför släppet av H. P. Lovecraft-kampanjen The Stars Are Left. Se nya trailern och läs hur.

#magicka, #arrowhead-game-studios, #magicka-the-stars-are-left


Medlem
Magickas spelmotor uppgraderad

Köpt spelet men inte spelat igenom det. Något jag kanske bör göra när detta släpps då!

Medlem

Det här spelet ser riktigt kul ut att spela tillsammans med kompisar, måste ta och höra ifall någon är intresserad i framtiden


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Ser framemot den nya kampanjen!

Medlem

Spelet är helt ok. Jag tror jag köpte mitt för bara 50kr eller nåt sånt, och det var det helt klart värt. Det enda som kan vara lite frustrerande ibland är sättet man utför magi på. Att hålla reda på alla kommandon är inte lätt, speciellt när man är stressad Men det är helt klart ett spel värt att testa i alla fall.

Moderator | Testpilot

Trevligt!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Mycket bra! Tittar in och spelar lite då och då, så en bättre upplevelse är ju alltid välkommen.

Medlem

Hur funkar Magicka att spela online? Bara att joina nåt random game eller måste man fixa ihop polare för att köra multi?

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Hur funkar Magicka att spela online? Bara att joina nåt random game eller måste man fixa ihop polare för att köra multi?

Polare, ett måste. internet polare eller irl, båda funkar, men MIC ett måste!


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Hur funkar Magicka att spela online? Bara att joina nåt random game eller måste man fixa ihop polare för att köra multi?

Vet inte hur det är nu, men när jag provade senast så fungerade det inte. Fel på netcode elns. Ingen kunde joina en annan

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Fleshcutter:

Hur funkar Magicka att spela online? Bara att joina nåt random game eller måste man fixa ihop polare för att köra multi?

Vet inte hur det är nu, men när jag provade senast så fungerade det inte. Fel på netcode elns. Ingen kunde joina en annan

Kolla så att den som hostar har rätt brandväggs/router inställningar, samt lägg till dem på steam och högerklicka "invite to game"


signatur

Amateurish? Ama-amateurish? Jet's pure genius, and don't you forget it! And I didn't stumble across it, I MADE it.

Medlem
Skrivet av MythLastbil:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Fleshcutter:

Hur funkar Magicka att spela online? Bara att joina nåt random game eller måste man fixa ihop polare för att köra multi?

Vet inte hur det är nu, men när jag provade senast så fungerade det inte. Fel på netcode elns. Ingen kunde joina en annan

Kolla så att den som hostar har rätt brandväggs/router inställningar, samt lägg till dem på steam och högerklicka "invite to game"

Tro mig, vi provade allt. Öppnade rätt portar osv. Spelet var inte fungerande förr iaf.

1
Skriv svar