Realm of the Mad God

Inaktiv
Realm of the Mad God

Intressant spel, påminner lite om Diablo fast mer "fyrkantigt".

"Realm of the Mad God is a massively co-op action RPG that drops you into the thick of the fight in a world overwhelmed by monsters. The game features online co-op gameplay in a huge "live world", thousands of enemies, real-time action combat, leveling, loot, equipment and magic. There are no downloads, installs, patches or registration required"

http://www.realmofthemadgod.com/

Vym
Medlem

Helt klart intressant! Gillar stilen och har kört ett antal timmar med brorsan och haft riktigt skoj. Kan bara tänka mig att det blir roligare ju fler man spelar med samtidigt som man känner.

Inaktiv

Precis, dock jävla vad sur jag vart när jag fick reda på att om man dör så går det inte börja om. Utan du förlorar din karaktär, lvl, loot och måste skapa en ny.

Behövs helt klart fler simpla co-op spel som detta tex.

Vym
Medlem
Skrivet av Grimley:

Precis, dock jävla vad sur jag vart när jag fick reda på att om man dör så går det inte börja om. Utan du förlorar din karaktär, lvl, loot och måste skapa en ny.

Behövs helt klart fler simpla co-op spel som detta tex.

Loot kan du spara i en speciell vault som finns i Nexus, som du kan ta dig till genom att trycka på F5. Har inte hittat var den är, men den ska finnas någonstans där!

Mycket bygger dock på att du kommer behöva dö en del i början för att få möjlighet att låsa upp alla klasser(krävs ju att man blir vissa nivåer med olika klasser för att låsa upp nya ), eftersom att man bara har 1 karaktärsslot om man inte köper till fler.

Håller helt och hållet med! Mer co-op lir till folket!

Medlem

Har sett spelet... ser kul ut men inget jag kommer att spela.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Skrivet av Sviinet:
Skrivet av Grimley:

Precis, dock jävla vad sur jag vart när jag fick reda på att om man dör så går det inte börja om. Utan du förlorar din karaktär, lvl, loot och måste skapa en ny.

Behövs helt klart fler simpla co-op spel som detta tex.

Loot kan du spara i en speciell vault som finns i Nexus, som du kan ta dig till genom att trycka på F5. Har inte hittat var den är, men den ska finnas någonstans där!

Mycket bygger dock på att du kommer behöva dö en del i början för att få möjlighet att låsa upp alla klasser(krävs ju att man blir vissa nivåer med olika klasser för att låsa upp nya ), eftersom att man bara har 1 karaktärsslot om man inte köper till fler.

Håller helt och hållet med! Mer co-op lir till folket!

Vault är i början, en gul ring. Du får 1 vault gratis.

Inaktiv
Skrivet av Tybalt:

Har sett spelet... ser kul ut men inget jag kommer att spela.

Upptagen med Skyrim?

1
Skriv svar