Byta konsol mot konsol hos Game/Gamestop?

Medlem
Byta konsol mot konsol hos Game/Gamestop?

Någon här inne som gjort det den senaste tiden?

Har ett gammalt Wii med massa tillbehör och spel som jag funderar på att byta mot ett X360 Slim och undrar om någon har mer information om detta..

R

Medlem

Tja, vad är det för info du söker? Klart det går, men förvänta dig att få betala en mellanskillnad, ofta betalar de ganska dåligt för saker kan jag tycka.


signatur

Videomupp

Medlem

Mjo det var typ det jag undrade..Frågan är om det är värt det?

Har för mig att Game har haft något liknande också men hittar det inte på deras hemsida..?

Medlem
Skrivet av Electrix:

Mjo det var typ det jag undrade..Frågan är om det är värt det?

Har för mig att Game har haft något liknande också men hittar det inte på deras hemsida..?

De ska också ha det. Men det bästa är att ringa och fråga vad de pröjsar, enda sättet man kan veta säkert vad man får för en konsol


signatur

Videomupp

Medlem

Bättre att lägga upp sakerna på Tradera/Blocket och se vad du får, oftast ger det mycket bättre än vad Gaame/Gamestop skulle ge


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:

Bättre att lägga upp sakerna på Tradera/Blocket och se vad du får, oftast ger det mycket bättre än vad Gaame/Gamestop skulle ge

Precis, på tradera/blocket får du som regel mer betalt för konsolen, och kan då helt slippa mellanskillnad eller bara betala liten sådan när du byter till en ny konsol.
"Spelbutikerna" ska ju ha rejäla vinstmarginaler, och därför betalar de långt mindre än din inbytta konsol + spel är värt.

Medlem

Tradera är ett helvete Lägg upp en grej o du kan få underbetalt som fan, annars får du överbetalt xD 50/50


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Tradera är ett helvete Lägg upp en grej o du kan få underbetalt som fan, annars får du överbetalt xD 50/50

är väl bara att ha en kompis som kan bjuda upp lite om det skulle skita sig helt?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av Verdurakh:
Skrivet av andreashal91:

Tradera är ett helvete Lägg upp en grej o du kan få underbetalt som fan, annars får du överbetalt xD 50/50

är väl bara att ha en kompis som kan bjuda upp lite om det skulle skita sig helt?

Ja självklart, men det kostar ju pengar att sälja grejer där om jag inte minns fel Vet tyvärr ej hur många % dom drar..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Verdurakh:
Skrivet av andreashal91:

Tradera är ett helvete Lägg upp en grej o du kan få underbetalt som fan, annars får du överbetalt xD 50/50

är väl bara att ha en kompis som kan bjuda upp lite om det skulle skita sig helt?

Ja självklart, men det kostar ju pengar att sälja grejer där om jag inte minns fel Vet tyvärr ej hur många % dom drar..

Finns andra ställen som är gratis men inte så populära, annars får du väl acceptera games skampriser


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Game/Gamestop är iglar som dödar utvecklare.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar