Robot
Rayman Origins

Efter sju hafsverk och åtta bedrövelser ställer Ubisoft saker tillrätta, med ett av de bästa plattformsspelen det här århundradet.

#sega, #ubisoft, #rayman-origins, #nintendo


Medlem
Rayman Origins

har fan kvar första spelet i hyllan

Inaktiv

Testade demot och man är ju ingen Rayman fan direkt, och ett sånt här spel kan ju gott släppas på xbla / psn, inte som ett fullpris spel på skiva.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Misstänkte detta skulle vara bra från det jag sett redan, och då jag älskar plattforms spel så borde jag köpa detta, men som jag sa i Beyond Good and Evil 2 / Rayman nyheten, kommer det till steam så fixar jag nog det direkt, men om det stannar på konsol så blir jag nog utan, mest pga tekniska hinder.

Flakmonkey
Skrivet av BeachBum4fun:

Testade demot och man är ju ingen Rayman fan direkt, och ett sånt här spel kan ju gott släppas på xbla / psn, inte som ett fullpris spel på skiva.

Rent tekniskt så skulle det kunna släppas på PSN/XBLA eftersom det nog inte tar upp särskilt mycket utrymme, men samtidigt så bjuder det ju på fler timmars underhållning än ditt genomsnittliga fullprisspel. Tycker inte det ena borde utesluta det enda, just Rayman skulle de kunnat släppt på båda sättet för faktum är ju att det är rätt många där ute som inte använda onlinebutiker av någon anledning och då är det ju bra att möjligheten finns att köpa det i butik...

Inaktiv

Vad man skulle vilja se är nya versioner av gamla klassiker som typ Segas Streets of Rage, EA´s Road Rash medmera, Finns ju många gamla guldkorn som kanske funkar även idag i ny kostym.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Ej PC? Fy va värdelöst!

Moderator | Testpilot

Inge PC är ju lite.. Meh.

Första Rayman är rätt så segt i jämförelse med detta. Ska kika!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ska ha spelet i åtanke, ser bra ut, gillar stilen över animation/teckningarna (Påminner om nån tecknad serie men kan inte komma på vilket)


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

grym recension


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem
Skrivet av Sniper_Nr1:

Ska ha spelet i åtanke, ser bra ut, gillar stilen över animation/teckningarna (Påminner om nån tecknad serie men kan inte komma på vilket)

Spirou?

Medlem

Damn, det här måste nästan bli ett köp. Verkar grymt!

Medlem
Skrivet av Sniper_Nr1:

Ska ha spelet i åtanke, ser bra ut, gillar stilen över animation/teckningarna (Påminner om nån tecknad serie men kan inte komma på vilket)

Oggy och kackerlackorna?

Spelet ser grymt ut, vill ha till PC!

Medlem

Blir nog att köpa till PSVITA .

Medlem

A nä jag mår illa bara jag hör ordet Origin...Spelar ingen roll att det var ett S på slutet ändå... Men det är det EA som rår för tråkigt nog!

/mvh soyd

Medlem

Vad trött jag blir på folk som tycker att plattformsspel är något simpelt att skapa så att det endast ska finnas på Xbox live eller PSN...

Medlem

Kommer till PC 29 mars på Steam, bättre sent än aldrig antar jag

Verkar ganska kul men inget man förbokar precis. Speciellt inte när det är så här försenat.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Väl skrivet! Underbart bra spel! Om du vet med dig att du måste ha blod och raketer (raketer finns förvisso i origins men inte som vapen) för att tycka ett spel är bra så är det inget för dig. Annars bara köp :D!

Medlem

FÖRRA årets bästa spel.

1
Skriv svar