Super Mario 3D Land

Robot
Super Mario 3D Land

En kreativ fest utan rejält tuggmotstånd räddas inte av tre dimensioner. Men frukta icke – Nintendo ror förstås skutan i hamn ändå.

#nintendo, #the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3d, #star-fox-64, #super-mario-3d-land, #asphalt-3d, #steel-diver, #green-lantern-rise-of-the-manhunters, #super-mario-bros-3, #new-super-mario-bros-wii


Moderator | Testpilot
Super Mario 3D Land

Mario sviker aldrig alltså, bra recension


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Svårighetskurvan låter precis som den varit i både New Super Mario Bros och New Super Mario Bros Wii

Medlem

Låter vettigt. har en 3DS så ska plocka upp det här när jag tröttnar på Skyrim.

Fast nej, Yoshi är inte saknad. Super mario Bros 3 är det bästa mariospelet jag spelat hitills.
Super mario World kan ju bara ta sig någon stans.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Såna här spel skall undvikas till varje pris! Uppmanar bara till djurplågeri!!!!!!!!
BOJKOTTA NINTENDO!!!!

wat

Medlem

Jag minns att jag sök reklam om det här spelet på tv igår. För första gången så är jag sugen på en 3ds


signatur

Game long and prosper

Medlem

flörtar med alla? Även PETA?

Redaktör
Skrivet av Viktor Viklund:

Svårighetskurvan låter precis som den varit i både New Super Mario Bros och New Super Mario Bros Wii

Jag skulle nog säga att i alla fall Wii blir lurigt snabbare. Här tar det bortåt fyra, fem världar innan det knixar till sig.

Skrivet av PcKaffe:

Fast nej, Yoshi är inte saknad. Super mario Bros 3 är det bästa mariospelet jag spelat hitills. Super mario World kan ju bara ta sig någon stans.

Hädare! Yoshi skickar en klibbig tunga i din riktning.

Skrivet av ingen aning:

flörtar med alla? Även PETA?

Japp. Men PETA var inte mottagliga.


signatur
Medlem

ÄNTLIGEN!!! Ett spel som visar vad en 3DS handlar om, bra spel som funkar i 3D, inte bara remake och gamla spel utan 3D som det varit hitintills

Medlem

Äntligen! Åker o köper ett nu

Medlem

Kört några banor nu, STOR besvikelse. Värdelöst med 3D

1
Skriv svar