D3A
Medlem
PSN nere?

Tjena.

En liten fråga.

PSN va ju nere för underhåll igår på dagen enligt deras hemsida.

Men när jag skulle lira på kvällen kom jag inte in, fick meddelandet "psn under maintenance"

Det sjuka är att 2 polare som bor inom ett par mils avstånd satt och lirade på som fan??

Nån som vet en förklaring? något jag behöver fixa på PS3:an

Tack för svar

Medlem
Skrivet av D3A:

Tjena.

En liten fråga.

PSN va ju nere för underhåll igår på dagen enligt deras hemsida.

Men när jag skulle lira på kvällen kom jag inte in, fick meddelandet "psn under maintenance"

Det sjuka är att 2 polare som bor inom ett par mils avstånd satt och lirade på som fan??

Nån som vet en förklaring? något jag behöver fixa på PS3:an

Tack för svar

Mitt PSN funka iaf mellan 20.00 - 21.00... Har du uppdaterat firmware? Kanske kan ha något att göra med det? Testa!

Medlem
Skrivet av D3A:

Tjena.

En liten fråga.

PSN va ju nere för underhåll igår på dagen enligt deras hemsida.

Men när jag skulle lira på kvällen kom jag inte in, fick meddelandet "psn under maintenance"

Det sjuka är att 2 polare som bor inom ett par mils avstånd satt och lirade på som fan??

Nån som vet en förklaring? något jag behöver fixa på PS3:an

Tack för svar

Mitt PSN funka iaf mellan 20.00 - 21.00... Har du uppdaterat firmware? Kanske kan ha något att göra med det? Testa!

D3A
Medlem

ok!

Tackar , får testa det.

Uppdatera firmware = system update?

Medlem

Yes. Stämmer bra... Det är väl på "menyval 2", längst upp (kommer inte ihåg vad det står...

D3A
Medlem

yes!

Kollar det efter jobbet , hoppas det funkar då.

Tackar

Medlem

Är så att loggar man in förre maintenance börjar så kan man spela online osv som vanligt men det går inte att logga in medans den håller på.

Står även att det är så om man läser på playstation blogen.

1
Skriv svar