Max Payne 3 – FZ har första gameplay-trailern

Medlem
Skrivet av AW8:
Skrivet av Tybalt:

Är det Max Payne som är flintskallig?

Ja, han åker till Rio och rakar skallen. Av döma av slutet på denna video så gissar jag att det växer tillbaka under storyns gång.

Det kan också vara från början av spelet. Han kanske rakar sig efteråt

Medlem

Ser bara ett stort problem, detta kommer ta lång tid för PC då Rockstar pillar på det... -.-

Medlem

Trodde inte det skulle bli så lovande, men efter det här klippet så känns det som att det kan bli kalas. Verkar mer välgjort än dom tidigare versionerna, men vi får se hur storyn berättas också.. Skulle t.ex sakna serieformatet om det försvann.

Medlem

Mars som release? Då släpps väl PC versionen i Juli nästa år någon gång.......................


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Använd den här motorn till GTA V!

Inaktiv

Men hur siktar man på konsol? Är det aimbot som gäller?


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Ser riktigt lovande ut! Skulle dock vara najs att se ett Read Dead 3 med samma funktionaliteter


signatur

I want to play a game.

Medlem

ser bra ut.. bra kondis och jävligt smidig för att se så sunkig ut


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

MFZ
Medlem

är det inte lika mörkt och dystopiskt som originalen kan dom lika gärna kalla det nått annat, vad jag ser på filmen gör mig väldigt skeptisk till att det kommer kännas som max payne.
hans makeover till nån random amerikansk trucker-rambo är ju rent hemskt att se.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Medlem

Har pengarna, ge mig spelet nu!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Told you so! Det ser amazing ut!

Medlem

Man blev då inte besviken, trodde faktiskt att det skulle förstöras av det tropiska men kommer säkert att funka. Känns som MP2 med ännu bättre animationer och möjligheter. Mer Euphoria i spel!
Det kommer säkert inte komma samtidigt som konsol men man får hoppas att de fixar PC versionen den här gången bättre än GTA IV.

Inaktiv

gieeeeeeeeeef!

va sugen jag blir, ser ut som en perfekt uppföljare!

Inaktiv
Skrivet av Lazaroth:

Jag är väldigt skeptisk. Animationer och fluff fluff åsido, det känns inte som Max Payne längre.

Vad snackar du om? det ser ju ut som ett Max Payne 3 med mer blod och snyggare grafik samt animationer än tvåan o ettan. Vore ju ett stort misstag att återigen utspela sig i en massa tomma korridorer i en/flera slitna gamla lägenhetskomplex

Medlem

höra hans röst gav mig rysningar


signatur
Medlem

Får väl se om Max Payne känslan infinner sig när man väl spelar...... men måste säga att jag blev klart mer intresserad av spelet nu efter den här trailern än jag vart tidigare iaf!

Medlem

Håller med de flesta ovan - har varit väldigt skeptisk till MP3 tidigare men den här trailern imponerade, tekniskt såg det väldigt bra ut. Jag hoppas verkligen att de sätter Max Payne-känslan med en mörk story, mörk stämning, serieformat, rätt musik osv ordentligt också. Då kan det här bli ett av 2012 års bästa spel.

Ser lika nyskapande ut i animationer o teknik som första assassins creed gjorde när det kom


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Ser lika nyskapande ut i animationer o teknik som första assassins creed gjorde när det kom

Jao fast Euphoria är väl lite fräschare ändå skulle jag villa påstå


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

ooooooooooooohhhhh I'm dreggling och drooling!!! (lite Svengelska skadar inte eller hur? )

Medlem

Allt ser ju bra ut utom en sak, vart är Noire känslan?

12
Skriv svar