De 10 bästa Skyrim-moddarna hittills

Medlem

Hade gärna fått komma en topp hundra om någon månad


signatur

A curse on humanity. A curse of life. A curse on me. A curse on you.

Medlem

Fy fan vad jag längtar efter en UI-mod. Förbannat handikappade menyer för PC.

Medlem

large adress aware patchen kanske man kan varna lite för då Steam ger error 51 efter att man kört den


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Antiallias and sharpen effect från www.skyrimnexus.com är ju den absolut viktigaste, ser så jävla lågupplöst och odefinierat ut annars.

Inaktiv

Haha nice ba om det skulle komma på konsol oxo :(... Men vad fan är den dära kvinnan för något xD Läskigaste monstret i hela Elder Scrolls serien. Men ah fast den jag är mest rädd för i elder scrolls är inte drakar osv. Det är lilla vampyr tjejen i Dark Brotherhood..... She is 300 years old dude...

Medlem
Skrivet av shaitan:

large adress aware patchen kanske man kan varna lite för då Steam ger error 51 efter att man kört den

Funkar fint för mig.

Medlem

Något jag märkte igår när jag labbade med olika skugginställningar var att om du har för lång "fShadowDistance" så verkar det inte funka med högupplösa skuggor, dvs 4096 res.

Ställ in shadows på medium, för att sen ändra i SkyrimPrefs.ini och dra upp upplösningen till 4096 etc.

Medlem

Synd att länkarna till moddarna inte fungerar då.. någon som har alternativ?


signatur

"En dåres bifall gör mera ont än hans kritik."
- Nicolas Boileau-Despréaux

Medlem

Typiskt att sidan verkar vara nere för tillfället, sugen på en del av moddarna..

Medlem

Har spelat Skyrim en 20h nu och det är inte värt 5/5 i betyg. Utan snarare 3/5. Skyrim har många fel.

Medlem
Skrivet av SeniiL:

får mig alltid att undra vad utvecklarna gör? när det folk så pass få dagar efter släppet gör saker så mycket bättre

Utvecklarna skapade ett konsolspel, inte svårt för moddare att förbättra saker till PC då.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av shaitan:

large adress aware patchen kanske man kan varna lite för då Steam ger error 51 efter att man kört den

Funkar fint för mig.

Blir det någon skillnad då?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag har inte märkt några problem ännu, förutom att det laggade lite på vissa ställen men det löste sig när jag använda Large adress aware-modden

Medlem

Skojigt! Det måste jag testa

12
Skriv svar