Hög tid att paxa en plats i Star Wars-testet

Robot
Hög tid att paxa en plats i Star Wars-testet

Om du inte haffat en nyckel till The Old Republics stora stresstest ännu så är det hög tid. Vid midnatt är det nämligen för sent.

#ea, #bioware, #star-wars-the-old-republic


Medlem
Hög tid att paxa en plats i Star Wars-testet

Redan gjort!

Moderator | Testpilot

Hur många finns det kvar egentligen?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Synd bara att det inte går att aktivera nyckeln på deras hemsida, har redan testat med två olika nycklar.

Inaktiv
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hur många finns det kvar egentligen?

"Det finns 17556 nycklar kvar."

Bioware säger att testet kommer börja 25 och sluta 28 November.

Medlem

Haha, hoho. Nej.

Medlem

Jag trodde att nycklarna skulle gå åt i ett nafs, men det är ju väldigt många kvar ser jag.

Medlem

Min nyckel fungerade rätt bra, tack FZ Däremot så är det nog viktigt att notera att inte försöka hogga åt sig så mycket nycklar som möjligt det skulle tydligen ligga i ens nackdel.


signatur

^Katten, idle extreme.

Inaktiv
Skrivet av red_laces:

Jag trodde att nycklarna skulle gå åt i ett nafs, men det är ju väldigt många kvar ser jag.

Samtidigt så fick varje person som varit uppskriven för betan innan 11.11 en inbjudan, majoriteten av spelare är då redan klara, tror jag iallafall.

Medlem

Alltså vi som fått inbjudan för vi reggat innan 11, behöver vi göra något elelr är det bara sitta och vänta tills nästa mail som säger nu är det dags?

Medlem
Skrivet av Combi:
Skrivet av red_laces:

Jag trodde att nycklarna skulle gå åt i ett nafs, men det är ju väldigt många kvar ser jag.

Samtidigt så fick varje person som varit uppskriven för betan innan 11.11 en inbjudan, majoriteten av spelare är då redan klara, tror jag iallafall.

Jao, fast det finns ju ändå många som ännu är osäkra på spelet och inte har förhandsbokat ännu.. Men jag förhandsbokade första dagen det gick, får hoppas att betan motsvarar mina förväntningar, men det tror jag faktiskt den kommer göra enligt alla läckor jag läst.

Skrivet av LaserFloyd:

Alltså vi som fått inbjudan för vi reggat innan 11, behöver vi göra något elelr är det bara sitta och vänta tills nästa mail som säger nu är det dags?

Vi behöver bara sitta och vänta, fast tycker det känns lite osäkert att vi inte fått mail med kod än, men det är visserligen inget att oroa sig för. Det är bara att hoppas att vi får några timmar längre speltid pga förhandsbokningen.

Inaktiv
Skrivet av red_laces:
Skrivet av Combi:
Skrivet av red_laces:

Jag trodde att nycklarna skulle gå åt i ett nafs, men det är ju väldigt många kvar ser jag.

Samtidigt så fick varje person som varit uppskriven för betan innan 11.11 en inbjudan, majoriteten av spelare är då redan klara, tror jag iallafall.

Jao, fast det finns ju ändå många som ännu är osäkra på spelet och inte har förhandsbokat ännu.. Men jag förhandsbokade första dagen det gick, får hoppas att betan motsvarar mina förväntningar, men det tror jag faktiskt den kommer göra enligt alla läckor jag läst.

Vad har beta inbjudan med förhandbokning att göra? Du behövde bara registerera dig på SWTOR.com och skriva upp dig.

Medlem

Jag kan inte logga in på mitt EA-konto och jag får inget email med reset heller.

Medlem
Skrivet av Combi:
Skrivet av red_laces:
Skrivet av Combi:
Skrivet av red_laces:

Jag trodde att nycklarna skulle gå åt i ett nafs, men det är ju väldigt många kvar ser jag.

Samtidigt så fick varje person som varit uppskriven för betan innan 11.11 en inbjudan, majoriteten av spelare är då redan klara, tror jag iallafall.

Jao, fast det finns ju ändå många som ännu är osäkra på spelet och inte har förhandsbokat ännu.. Men jag förhandsbokade första dagen det gick, får hoppas att betan motsvarar mina förväntningar, men det tror jag faktiskt den kommer göra enligt alla läckor jag läst.

Vad har beta inbjudan med förhandbokning att göra? Du behövde bara registerera dig på SWTOR.com och skriva upp dig.

Jag hade tydligen läst fel, det räckte att man skrivit upp sig för betan på sidan. Fick för mig att det var de som förhandsbokat innan 11/11 som fick invite.

Inaktiv
Skrivet av red_laces:
Skrivet av Combi:
Skrivet av red_laces:
Skrivet av Combi:
Skrivet av red_laces:

Jag trodde att nycklarna skulle gå åt i ett nafs, men det är ju väldigt många kvar ser jag.

Samtidigt så fick varje person som varit uppskriven för betan innan 11.11 en inbjudan, majoriteten av spelare är då redan klara, tror jag iallafall.

Jao, fast det finns ju ändå många som ännu är osäkra på spelet och inte har förhandsbokat ännu.. Men jag förhandsbokade första dagen det gick, får hoppas att betan motsvarar mina förväntningar, men det tror jag faktiskt den kommer göra enligt alla läckor jag läst.

Vad har beta inbjudan med förhandbokning att göra? Du behövde bara registerera dig på SWTOR.com och skriva upp dig.

Jag hade tydligen läst fel, det räckte att man skrivit upp sig för betan på sidan. Fick för mig att det var de som förhandsbokat innan 11/11 som fick invite.

Aha okej.

Medlem

Någon som vet vart man laddar ner själva spelet? :S

Medlem

Ah never mind, vad dum i huvudet och läste inte vad det stod i Mailet fz gav mig xD

Medlem

jag han PRECIS ta nyckeln!
feel's good man

Medlem

Hur aktiverar man nyckeln och laddar ner spelet :(?

Medlem

uhm skit i det jag skrev... vet nu XD

Medlem

När är det testet drar igång?

1
Skriv svar