EA stäms för Battlefield 3-bluffen

Robot
EA stäms för Battlefield 3-bluffen

Besvikna PS3-spelare släpar EA inför rätta eftersom det utlovade gratisspelet Battlefield 1943 uteblev.

#electronic-arts, #battlefield-1943, #battlefield-3


Medlem
EA stäms för Battlefield 3-bluffen

Hah


signatur

Everybody needs help.

Medlem

EA i ett nötskal.

Medlem
Medlem

men orka o stämma folk....

Lev med faktum att värden är orättvis ^^

Medlem
Medlem

Bra.

Jävla EA

Medlem

EA kan bajsa på sig

Medlem

Riktigt dåligt utav EA.

Tror inte det finns mycket mer än att bara visa vårat missnöje som konsumenter.
Känns inte som det finns en enda chans att vi skulle kunna få något mer än "Ni får prova vårat mappack 1 vecka före alla andra!" (Som vi redan fått som "kompensation".)

Medlem

Helt rätt. Man ska inte ta skit av nån.


signatur
Medlem
Skrivet av vuze2143:

men orka o stämma folk....

Lev med faktum att värden är orättvis ^^

Världen är kanske orättvis och många kan kanske inte acceptera det även i dem fall där de borde. Men de som accepterar sitt öde utan att kämpa är svaga. ^^

Eller i lekmannatermer. Om jag tar hundra kronor ur din plånbok framför ögonen på dig, skulle du säga okej och leva med det?

Lek inte med principer, de är farliga.

Medlem
Skrivet av vuze2143:

men orka o stämma folk....

Lev med faktum att värden är orättvis ^^

Men orka invadera Europa under 40-talet...

Lev med faktum att världen är orättvis ^^ föreslår att du ringer runt till diverse familjemedlemmar till offer för nazityskland och säger detsamma.

Jävla jubelidiot. Om man är missnöjd med något har man i sin fulla rätt att försvara sin ståndpunkt och stå upp för det man tror på och tycker är rätt.


signatur

"En dåres bifall gör mera ont än hans kritik."
- Nicolas Boileau-Despréaux

Medlem

Varför ska man acceptera när det STÖRSTA spelföretaget inte kan stå för vad dom lovar och säger?
är man störst ska man ha ett bra omdöme och visa varför man ska få vara störst på marknaden..

Ea är ju riktigt dåliga på vissa saker men dom tjänar så mycket pengar så dom bryr sig inte så värst mycket!

Medlem

Helt korrekt.

Medlem

Helrätt.


signatur

Rawr

Medlem

detta är inte mer än rätt! Har dem lovat ska dem fan hålla det också!


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Falsk marknadsföring är falsk marknadsföring. Jag tycker det är bra att fallet prövas.
Gamers brukar ju ha en förmåga att försvara spelföretag oavsett vad det gäller, så det är väldigt glädjande att se att några faktiskt sätter en ribba för hur mycket lurendrejeri och falska löften som kan tolereras. Nu hoppas jag att stämningen går igenom så att våran toleransribba huggs i sten och andra företag inte vågar göra om samma sak. Förhoppningsvis får en lyckad stämning ringar på vattnet och leder till att spelindustrin får skärpa till sig på andra områden också.

Medlem
Skrivet av sacrifize:
Skrivet av vuze2143:

men orka o stämma folk....

Lev med faktum att värden är orättvis ^^

Jävla jubelidiot. Om man är missnöjd med något har man i sin fulla rätt att försvara sin ståndpunkt och stå upp för det man tror på och tycker är rätt.

Var inte så hård mot honom. För övrigt håller jag med om att det är helt rätt att stämma EA angående detta. Ansvarslöst rent ut sagt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Trevligt att de inte stämmer för pengar, utan bara helt enkelt begär vad de varit utlovade (BF1943).

Nu tillhör jag inte dem här i forumet som automatiskt anser att EA är onda bara för att dem är stora. Men jag hoppas att stämningen går igenom för det är ju ganska dåligt av EA att ta tillbaka vad de tidigare lovat och jag kan hålla med om att det är svårt att uppfatta det som annat än lurendrejeri.

Medlem

När jag köpte Bad Company 2 till pc så stod det att Battlefield 1943 skulle komma till pc men det gjorde det aldrig. Är ganska missnöjd med hur dom behandlar sina kunder!

YES! Just vad jag VILLE!

Medlem
Skrivet av vuze2143:

men orka o stämma folk....

Lev med faktum att värden är orättvis ^^

Bra inställning till saker och ting. Kan vi tillämpa denna logik på fler områden? I sådana fall kan vi ju skrota vår rättsapparat och bara leva med faktum att värLden är orättvis

Vill förövrigt välkomna den nya okritiska och ytliga generationen. Vilken strålande framtid vi går till mötes!


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Helt rätt. Jag personligen hatar ea oerhört mycket och all skada mot dem gör mig glad.

Medlem

Själv hatar jag Activision mkt mer pga vad de gjorde mot Jason West och Vince Zampella och de på Infinity Ward men det här är ändå katastrof!

Medlem
Skrivet av saru:
Skrivet av vuze2143:

men orka o stämma folk....

Lev med faktum att värden är orättvis ^^

Bra inställning till saker och ting. Kan vi tillämpa denna logik på fler områden? I sådana fall kan vi ju skrota vår rättsapparat och bara leva med faktum att värLden är orättvis

Vill förövrigt välkomna den nya okritiska och ytliga generationen. Vilken strålande framtid vi går till mötes!

Tycker dom har all rätt att stämma.

Varje generation innan en ny generation, klagar alltid på den nya generationen. Det härstammar vanligtvis från att folk tycker att dom hade det svårare och men samtidigt hanterade det bättre än vad dom ser från individer i den nya generationen.

Det är en slags generalisering som arroganta människor utan intelligensen att faktiskt kritiskt analysera sin situation och sedan jämföra den på en universal nivå gentemot andras utför för att få en sorts effekt att må bättre om sig själv, för även den minst intelligenta personen kan säga något nedsättande om vem som helst som dom inte anser stämmer in på dom själva.

Vet inte ens var din kommentar om att ytlighet skulle vara unik till den nya generationen kommer in i bilden då detta har existerat starkt inom alla generationer sedan långt långt långt tillbaka.

Kort sagt; Håller med om att stämningen är rättfärdigad men tycker att din sarkastiska kommentar angående den nya generationen är löjlig.

Inaktiv

Kan folk inte anlita den byrån för att stämma politiker också då? Jag menar, det finns ju mycket mer allvarliga demokratiska problem.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem

Prutta på EA. Seriöst, hur gamla är folk på fz? 10 år och neråt? försatan var Lite mognare med ordvalen.

Inaktiv

Grilla fanskapen. EA är rent allmänt fittiga endast. Aldrig tyckt om dom. Alltid varit hos dom mycket snack men lite verkstad. EA förtjänar denna stämning så dom kanske fattar att mans ska hålla vad man lovat

Medlem

Yes äntligen något som görs mot EA.


signatur

Idono. That's me!

Medlem
Skrivet av vuze2143:

men orka o stämma folk....

Lev med faktum att värden är orättvis ^^

orka förklara krig mot nazi tyskland för de dödar judar

Lev med faktum att värden är orättvis ^^

123
Skriv svar