Torchlight II försenas till nästa år

Robot
Torchlight II försenas till nästa år

Utvecklarna hoppas att ni är upptagna med alla fantastiska höstsläpp medan ni väntar.

#torchlight-ii, #runic-games


Medlem
Torchlight II försenas till nästa år

Bra. Ingen skräpkvalité här heller


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

De får då ta hur mycket tid de vill på sig.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

inge brådska, känns som hösten är/har varit helt fullpackat med bra spel.

Medlem

Om det inte vore för att man lär vara fullt upptagen med Skyrim och SWTOR så hade man kanske blivit besviken. Men som det är nu får de gärna fortsätta slipa på det.

Medlem

Lungt, det finns gott om spel atm. Ser fram emot Torchlight 2 dock.

Inaktiv

Enda problemet är väl att de kan hamna väldigt nära D3 releasen. Nu kostar inte TL2 så mycket, så jag kommer köpa det oavsett. Men det är tiden som är problemet för mig, och det känns nog som jag kommer lägga min tid på D3 isåfall.

Medlem

Bra beslut! Vettigt att polera klart i lugn och ro så det blir toppenkvalitet. Har ändå fullt upp med sista bossen i Dark Souls och sen blir det Arkham City, varvat med daglig dos av WOT förstås.

Håller spelet samma klass som ettan så behöver de inte oroa sig om det drar ut på tiden - blir givet köp.

Medlem

"Well, ja, det gjorde vi – och vi gjorde ett gott försök med det. [Men] vi har insett att det krävs lite mer tid för att få den kvalité och polish vi vill uppnå med ett spel av den här omfattningen; särskilt som vi vill köra en liten beta innan lanseringen för att försäkra oss om att släppet ska gå bra, säger Runic Games-chefen Travis Baldree"

Det är så här ett spel ska göras.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Nänänä här spelar vi Final fantasy 9!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Släpps det typ samtidigt som Diablo 3 är dom ju fucked.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

ett spel som blir försenat är bara bra saker, betyder att det bara kan bli bättre!men sen är det ju en tålamod när man sitter hemma en tråkig dag och vill spela...ser grymt fram emot detta första var kung(även untan multiplayer) nu med multiplayer mmmh kan bara bli bra:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

AH DERT VAR JU FAN

Medlem

Håller med tidigare kommentarer. Ingen katastrof i sig att det är försenat, bättre det än låg kvalitet, men verkar lite vanskligt för dem att släppa nästan samtidigt som Diablo 3. Känns som att D3 kommer sno uppmärksamheten för dem tiden kring release.

Skribent

Hatar egentligen när man skriver någon youtube-länk som svar på en nyhet eller liknande menkunde inte hålla mig nu.

http://www.youtube.com/watch?v=WWaLxFIVX1s

Medlem
Skrivet av miffot:

ett spel som blir försenat är bara bra saker, betyder att det bara kan bli bättre!

*host*Duke*host*

Medlem

Ja, jätteupptagen, kommer inte hinna med allt innan DIII! Tack för detta!

Medlem
Medlem

Jaha...men när kommer det då?
*väntar på att nån smartskalle skriver 'nästa år'*

Medlem

Lite tråkigt att det blir försenat till nästa år då det inte kommit ett enda spel av denna typ i år, tror inte det kom nått förra året heller.
Med 'denna typ' menas då Diablo clones, som Titan Quest, Sacred osv.
Men nästa år verkar bli ett bra spelår för mig. Finns en hel del som är på gång, D3, Grim Dawn och TL2 är väl de jag mest ser fram emot.

Medlem

Om dom siktade på jul släpp 2011 och inte det gick så det logiska borde vara att dom siktar på q1 2012


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Tycker det är synd att de inte hinner få ut det i år, främst för deras egen del så spelet kommer komma ut relativt nära Diablo 3 som jag antar till stor del delar spelarskara.

Medlem

Fast Torchlight 2 har en annan art design än vad d3 har så det kan nog finnas många som vill köra torchlight 2 istället .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar