Tävling – vinn hårdvara från Razer!

Medlem

Förmodligen så har jag rätt på endast en fråga.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

trasigt space.....10 år gammalr bräde:(


signatur

Jag har Ad,hd. inte skäms jag för det!

Medlem

Vilka jävla frågor...


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Vore fint att få uppdatera sitt starcraftlir med nya prylar!

*Smörar för att få högre chans att vinna*


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Innebär det att om jag är med i tävlingen går jag med på att det ringer 100000 försäljare till mig? Har hänt ett par gånger jag har tävlat på fz. oavsett om jag är med i nix eller inte fick jag stå ut med telefonförsäljare och dialers till sinnes förra gången.

Medlem

Jag behöver också verkligen ny hårdvara. Har slitit ut min gamla MX700-mus (bra skit!), högerknappen glappar mega och går inte använda.

Medlem

D-tangenten på mitt tangentbord lossnar jämt och ständigt och min datormus förstördes så jag har en ultramegaliten en som inte ryms i handen. Svinirriterande.

Medlem

Skulle kollat på filmen innan jag chansade på alla frågor...

Medlem
Medlem

Lätta frågor om man följt eran rapportering. Nu får man bara hoppas på vinst också!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Vem plockade hem de fina priserna?

Medlem

Håller med, när får man reda på vilka vinnarna är?
Svarade ju 5av5 rätt så blir lite nyfiken på om man kanske har vunnit

Redaktör

Vi har inte hunnit dra vinnarna än, så fort det är gjort pubbar vi en nyhet och informerar de lyckliga.


signatur
Medlem

Tackar för snabbt svar !

Medlem

Om man mot förmodan skulle vinna en gång, blir man kontaktad här på FZ också? Mailen jag reggade med är förmodligen borta. (Ska givetvis byta nu på en gång)

Redaktör
Skrivet av Farlig:

Om man mot förmodan skulle vinna en gång, blir man kontaktad här på FZ också? Mailen jag reggade med är förmodligen borta. (Ska givetvis byta nu på en gång)

Vinnarna får ett privat meddelande.


signatur
Redaktör
Skrivet av Farlig:

Om man mot förmodan skulle vinna en gång, blir man kontaktad här på FZ också? Mailen jag reggade med är förmodligen borta. (Ska givetvis byta nu på en gång)

Vinnarna får ett privat meddelande.


signatur
Medlem

Hoppas hoppas!

Medlem

VIlka vann? var ju inte direkt igår denna tävling avslutades. (grävde jag min egen grav nu när jag små gnäller?)

Medlem

Vad hände med den här tävlingen? Har det dragits några vinnare?

Redaktör
Skrivet av Kraftliner:

Vad hände med den här tävlingen? Har det dragits några vinnare?

Japp!


signatur
12
Skriv svar