League of Legends ett av de största pc-spelen

Robot
League of Legends ett av de största pc-spelen

Fyra miljoner spelar LoL varje dag – vilket gör titeln till ett av de mest populära pc-spelen i både Nordamerika och Europa.

#league-of-legends, #riot-games


Medlem
League of Legends ett av de största pc-spelen

spelat lol sedan amerikanska betan =P

Medlem
Skrivet av pippen1001:

spelat lol sedan amerikanska betan =P

Och?


signatur

Only the dead have seen the end of war - Plato

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av Floyd Forward:
Skrivet av pippen1001:

spelat lol sedan amerikanska betan =P

Och?

Och det betyder väll att han gillar den.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Lättare att komma in i och mer förlåtande än de andra DotA-klonerna, med tillräckligt många unika funktioner för att sticka ut. Inte så konstigt att det är stort.

Medlem

För mig blev det bra enformigt efter ett tag- Men jovisst var det kul

Medlem

Tycker riot games har lyckas sjukt bra med detta ! riktigt balanserat där det kan bli mycket snygga vändningar

Medlem

Kul spel . Normal med en 2 - 4 kompisar och skype e roligt . : ))


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Heroes of Newerth ---------------------------------> League of legends.

Medlem
Skrivet av Jochen-:

Heroes of Newerth ---------------------------------> League of legends.

självklart måste sedan en HoN fanboy komma in och starta ett flamewar medans han själv hävdar att HoN är helt klart bättre på alla sätt.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Brukade spela det mer än jag gör 'just nu'. Just nu är det Skyrim som äter upp min tid, men spelar det till och från ändå. Gillar det, även om det finns ett par balanseringsbuggar. De nya masteries är underbara iaf!

Medlem

Spelade LoL mycket i betan och i början av sitt anländande.. Sen gradvis märkte man hur lätt det var... så då vart HoN tills det gick och vart skit.. Men allt är frid nu när jag fick min Dota 2 nyckel. Inte hunnit spela mycket annat..


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Testade betan i ett par-tre matcher, insåg att det sög att man inte kunde denya och hade tp-knapp, återvände till mitt dota. Men jag gillar den grafiska stilen på det.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av torylva:
Skrivet av Jochen-:

Heroes of Newerth ---------------------------------> League of legends.

självklart måste sedan en HoN fanboy komma in och starta ett flamewar medans han själv hävdar att HoN är helt klart bättre på alla sätt.

Fanboy och fanboy, spelar lite av och till och efter att ha beprövat många spel i den genren så tycker JAG att Heroes of Newerth slår alla.

Vi tycker olika it seems.

Medlem
Skrivet av torylva:
Skrivet av Jochen-:

Heroes of Newerth ---------------------------------> League of legends.

självklart måste sedan en HoN fanboy komma in och starta ett flamewar medans han själv hävdar att HoN är helt klart bättre på alla sätt.

HoN "Var" bättre på alla sätt om man ser det i ett mer HC perspektiv, men det var länge sedan, nu känns fan HoN mer cassual en LoL... så nej.
League of legends>HoN


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av torylva:
Skrivet av Jochen-:

Heroes of Newerth ---------------------------------> League of legends.

självklart måste sedan en HoN fanboy komma in och starta ett flamewar medans han själv hävdar att HoN är helt klart bättre på alla sätt.

HoN "Var" bättre på alla sätt om man ser det i ett mer HC perspektiv, men det var länge sedan, nu känns fan HoN mer cassual en LoL... så nej.
League of legends>HoN

På vilket sätt är HoN mer casual än LoL om man spelar normal matchmaking i HoN? Förklara det för mig. Som folk redan har skrivit så är LoL bra mycket enklare och mer förlåtande än HoN, vilket självklart gör det mer tillgängligt och mer populärt bland den stora massan. HoN är knappast mer casual än LoL.

Medlem

skitkul spel, enda problemet är att det hela tiden ska vara någon idiot som får ryck över att en annan inte spelar lika bra som honom. synd att det ska vara sånt hat på internet hela tiden..


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Alltid kul när ett f2p spel lyckas bra.

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av torylva:
Skrivet av Jochen-:

Heroes of Newerth ---------------------------------> League of legends.

självklart måste sedan en HoN fanboy komma in och starta ett flamewar medans han själv hävdar att HoN är helt klart bättre på alla sätt.

HoN "Var" bättre på alla sätt om man ser det i ett mer HC perspektiv, men det var länge sedan, nu känns fan HoN mer cassual en LoL... så nej.
League of legends>HoN

På vilket sätt är HoN mer casual än LoL om man spelar normal matchmaking i HoN? Förklara det för mig. Som folk redan har skrivit så är LoL bra mycket enklare och mer förlåtande än HoN, vilket självklart gör det mer tillgängligt och mer populärt bland den stora massan. HoN är knappast mer casual än LoL.

Mhm jag kanske överdrev en aning, men jag har blivit så besviken på vad dem gjort med HoN, och det har verkligen blivit sjukt mer cassual nu en förut. Men kanske inte mer en LoL då.

Här är några exempel på "cassualisering"

*Inga runor vid 00:00 (aldrig mer Genocide innan matchen ens börjat/precis börjat)

*Creeps har en fast skada (Om man orkar lägga sig in i det kan man i princip få varje creep kill genom att bara räkna hur många gånger dem blivit slagna)

*Ingen Secret shop ( Utan Secret är det omöjligt att lägga upp en "gang" på fiendes carry som ska köpa ex: Slayer. Utan carryn kan helt enkelt bara gå till spawn. Och om han dessutom skulle bli jagad, kan han säkert bara köpa sin slayer till "Stach")

*synlig aura på saker som tex: Null Stone. så alla enkelt kan se ifall är aktiverad eller inte, och enkelt avgöra ifall dem ska använda sin attack eller inte.

*Cassual mode (ja namnet säger allt) går inte att köra annat en MM nuförtiden. och ja visst man spelar ändå mest MM, men att inte ens "kunna" spela Pub.

*alla nya heroes är löjligt obalanserade. och en gammal Hero är i princip alltid underlägsen en ny.
Ex: en gammal hero med 4 abilitys, kanske hade en liten stun, en liten nuke på 300MD, ngn mindre passiv buff och en ordentlig bra ulti.
En ny, har på sin första ability en 3,5 sek stun, som dessutom disarm:ar, ger 30% movement slow, och skadar 400MD, den andra är en 400%movement buff, aura, som dessutom skadar alla fiender inom en 600Radie 100MD/sek, sen har den en invis med 1sek fade time, och en ulti som skadar2k.

(Ja det är överdrivet. men fortfarande. men ta DEVO, som var en av dem bästa gubbarna förut, om man kunde spela honom så att säga.
Han har sin hook, Extremt bra ability, som dessutom har en sjuk dmg på 400physical. men det krävdes lite skill/tänk för att använda den bra, hans decay skadar 100MD/sek inom en radie, och dessutom slowar, vilket är skit bra, men han skarad sig själv 100MD/sek oxå. Cadaver som gave 4Magic armor, och dessutom gav han 1 str för varje fiende hero som dog inom en 400 radie.
Och hans "OP" ulti som skadade 175MD/sek.
Sen ta en "ny" gubbe Revenant, Hans första attack är en buff som gör att ens nästa 2 attacker skadar vanliga skadan + 130MD och dessutom ger en 20%slow som går att "stacka"
Hans andra ability skadar 45MD i en 300 radie, men som dessutom drar ner fiendes magic armor med 4, och som dessutom han läggas på en fiende. så dem inte kan fly från den han 3:de ability är en 25sek stealth med 1 sek fade time, som dessutom gör så att om man attackerar en fiende när man är invis, får fienden -4 armor, som dessutom stackar. och hans ulti är en passiv, som gör att han kan lägga 3 abilitys samtidigt.

Där har vi en perfekt jämförelse på en gammal ability, och en ny ability som båda bygger på samma sak.

Decay: skadar alla fiender inom en radie 100MD/sek, 20%slow, men som dessutom skadar sig själv 100MD/sek

den ny från revenant
Mortification: liknande ability men som skadar 45MD/sek och drar ner 4magic armor (vilket gör att den skadar enu mer)
Men då du kan lägga 3 av dessa samtidigt, och skadan tom stackar, och fienden inte kan fly ifrån den, får dem 135MD/sek, plus mer från pga 4 Magic armor reduction.

* och Dessutom, kan i princip alla gubbar "carry:a" nu förtiden.
ta KotF som var en tank/support, som dessutom kunde göra enorm skada med rätt items.
Nu är han en carry, som är sjukt bra på att skoga, och pga av sin enorma Attack speed buff, kan han i princip slakta vad som helst, så snabbt han köper Savage mace.

Och blev jävligt långt, får räcka nu. Men detta var några exempel iaf.


signatur

Rwa?

Medlem

Undviker dota- spel Alla "pro" spelare kastar skit på en så fort man joinar en match ha ha

Avstängd

Linjen mellan flamewar och diskusssion är som vanligt mycket tunn. Väldigt glad över den här nyheten då jag tycker att LoL är ett fantastiskt bra spel^^

Moderator | Testpilot

Att ni jämför LoL och HoN är ändå lite idiotiskt. Båda må vara Dota spel men är ändå så olika.
Sedan att HoN är svårare är lite att ta i också. DU kan inte denya, men champions, items och andra mekaniker i spelet är så annorlunda så jag skulle nog aldrig jämföra dem alls. Dota och HoN skulle varit bättre att snacka om.

Precis som när folk ska jämföra BF med COD. You just don't do it, varför? För spelen är helt olika, kräver helt olika skill för att spela och är helt olika spel.

En apelsin och ett äpple är lika till formen, men utseendet och smaken är helt annorlunda.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Att ni jämför LoL och HoN är ändå lite idiotiskt. Båda må vara Dota spel men är ändå så olika.
Sedan att HoN är svårare är lite att ta i också. DU kan inte denya, men champions, items och andra mekaniker i spelet är så annorlunda så jag skulle nog aldrig jämföra dem alls. Dota och HoN skulle varit bättre att snacka om.

Precis som när folk ska jämföra BF med COD. You just don't do it, varför? För spelen är helt olika, kräver helt olika skill för att spela och är helt olika spel.

En apelsin och ett äpple är lika till formen, men utseendet och smaken är helt annorlunda.

+1 true words

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Att ni jämför LoL och HoN är ändå lite idiotiskt. Båda må vara Dota spel men är ändå så olika.
Sedan att HoN är svårare är lite att ta i också. DU kan inte denya, men champions, items och andra mekaniker i spelet är så annorlunda så jag skulle nog aldrig jämföra dem alls. Dota och HoN skulle varit bättre att snacka om.

Precis som när folk ska jämföra BF med COD. You just don't do it, varför? För spelen är helt olika, kräver helt olika skill för att spela och är helt olika spel.

En apelsin och ett äpple är lika till formen, men utseendet och smaken är helt annorlunda.

Är av en helt annan uppfattning Båda spelen bygger på samma sak. och spelas ganska lika, visst att det finns olika champions och items gör inte att det blir helt olika spel i min mening, Cod WAW skiljer inte mycket från MW1, även fast det finns helt olika vapen etc.

Både HoN och LoL har ju samma upplägg, bannorna ser "likadana" ut. och spelet går ut på samma sak. Tycker att HoN och LoL är bland dem bästa spelen att jämföra, då dem i grunden är så lika.


signatur

Rwa?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Att ni jämför LoL och HoN är ändå lite idiotiskt. Båda må vara Dota spel men är ändå så olika.
Sedan att HoN är svårare är lite att ta i också. DU kan inte denya, men champions, items och andra mekaniker i spelet är så annorlunda så jag skulle nog aldrig jämföra dem alls. Dota och HoN skulle varit bättre att snacka om.

Precis som när folk ska jämföra BF med COD. You just don't do it, varför? För spelen är helt olika, kräver helt olika skill för att spela och är helt olika spel.

En apelsin och ett äpple är lika till formen, men utseendet och smaken är helt annorlunda.

Är av en helt annan uppfattning Båda spelen bygger på samma sak. och spelas ganska lika, visst att det finns olika champions och items gör inte att det blir helt olika spel i min mening, Cod WAW skiljer inte mycket från MW1, även fast det finns helt olika vapen etc.

Både HoN och LoL har ju samma upplägg, bannorna ser "likadana" ut. och spelet går ut på samma sak. Tycker att HoN och LoL är bland dem bästa spelen att jämföra, då dem i grunden är så lika.

Men det är ju helt olika.

Champions är olika.
Items är olika.
Skills är olika (finns nog många som är samma men finns inte i samma kombination)

Om något bör jämföras så jämför det med Dota 2 eller bara Dota då dem är extremt lika med HoN. För min del och många andras så är det två helt olika spel. Som jag sagt tidigare med BF och COD. Folk vill ju säga BF är bättre för du har större banor, fordon och kan spränga sönder miljön. Folk vill ju då också säga att HoN är bättre än LoL för banan där också är större, runor, mer annorlunda heroes/champions samt att det är mer skill för du kan denya guld och xp.

Allt det där är en smaksak, bara för du är mycket bra i COD är du inte bra i BF och samma visa tillbaka. Detta gäller LoL och HoN också just för att spelen är så olika. Jag själv hade lite svårare att ta mig in i HoN men många gånger skulle jag vilja säga LoL är svårare för spelet bygger på helt annan taktik än vad HoN gör. Vad som är problemt samt det som är bra med LoL att det iprincip vill du ska spela som en hybrid. Finns mycket saker som bara ger skada men också mycket som ger dig lite skada och lite hp. Ta Rod of ages som ett exempell till mages. Ger dig massa hp, mana och AP (Ap = Ablitiy power ökar skadan på dina spells beroende på vad du har för AP ratio). För Melee karaktärer har du det som ger dig hp och skada, armor och skada HUR MYCKET SOM HELST.

i HoN finns det inte lika mycket av denna "Bruiser setup". Samt att taktiker är helt annorlunda, och jag glömde nästan säga det. LoL har summoner spells, vilket gör att helt "omöjliga taktiker" kan fungera. Nu har dem ju i och med senaste patchen tagit bort två, lagt in en och nerfat / buffat andra.

Med andra ord: Spelen är olika, må ha samma form men är helt olika. Precis som ett äpple och en apelsin.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Att ni jämför LoL och HoN är ändå lite idiotiskt. Båda må vara Dota spel men är ändå så olika.
Sedan att HoN är svårare är lite att ta i också. DU kan inte denya, men champions, items och andra mekaniker i spelet är så annorlunda så jag skulle nog aldrig jämföra dem alls. Dota och HoN skulle varit bättre att snacka om.

Precis som när folk ska jämföra BF med COD. You just don't do it, varför? För spelen är helt olika, kräver helt olika skill för att spela och är helt olika spel.

En apelsin och ett äpple är lika till formen, men utseendet och smaken är helt annorlunda.

Är av en helt annan uppfattning Båda spelen bygger på samma sak. och spelas ganska lika, visst att det finns olika champions och items gör inte att det blir helt olika spel i min mening, Cod WAW skiljer inte mycket från MW1, även fast det finns helt olika vapen etc.

Både HoN och LoL har ju samma upplägg, bannorna ser "likadana" ut. och spelet går ut på samma sak. Tycker att HoN och LoL är bland dem bästa spelen att jämföra, då dem i grunden är så lika.

Men det är ju helt olika.

Champions är olika.
Items är olika.
Skills är olika (finns nog många som är samma men finns inte i samma kombination)

Om något bör jämföras så jämför det med Dota 2 eller bara Dota då dem är extremt lika med HoN. För min del och många andras så är det två helt olika spel. Som jag sagt tidigare med BF och COD. Folk vill ju säga BF är bättre för du har större banor, fordon och kan spränga sönder miljön. Folk vill ju då också säga att HoN är bättre än LoL för banan där också är större, runor, mer annorlunda heroes/champions samt att det är mer skill för du kan denya guld och xp.

Allt det där är en smaksak, bara för du är mycket bra i COD är du inte bra i BF och samma visa tillbaka. Detta gäller LoL och HoN också just för att spelen är så olika. Jag själv hade lite svårare att ta mig in i HoN men många gånger skulle jag vilja säga LoL är svårare för spelet bygger på helt annan taktik än vad HoN gör. Vad som är problemt samt det som är bra med LoL att det iprincip vill du ska spela som en hybrid. Finns mycket saker som bara ger skada men också mycket som ger dig lite skada och lite hp. Ta Rod of ages som ett exempell till mages. Ger dig massa hp, mana och AP (Ap = Ablitiy power ökar skadan på dina spells beroende på vad du har för AP ratio). För Melee karaktärer har du det som ger dig hp och skada, armor och skada HUR MYCKET SOM HELST.

i HoN finns det inte lika mycket av denna "Bruiser setup". Samt att taktiker är helt annorlunda, och jag glömde nästan säga det. LoL har summoner spells, vilket gör att helt "omöjliga taktiker" kan fungera. Nu har dem ju i och med senaste patchen tagit bort två, lagt in en och nerfat / buffat andra.

Med andra ord: Spelen är olika, må ha samma form men är helt olika. Precis som ett äpple och en apelsin.

Jag är ledsen men jag kan helt enkelt inte hålla med dig.
Som sagt så tycker jag inte att olika gubbar/item gör så det blir "ojämförbart" visst olika saker gör att man behöver ta till lite olika taktiker.
Men skillnaden mellan LoL och Hon är inte lika stor som BF och Cod i mina ögon, utan isf mer likt skillnaden i BF2 och BF2142: Olika items, vapen och fordon, vilket kräver lite olika taktiker, men i grund samma sak.

Ang: Summoners spells så tycker jag (iaf dem jag sätt/använt) är väldigt lika dem vanliga abilityna.

Aja hursomhelst, tror inte jag kan "tvinga" in dig i att se på saken såsom jag gör, så ska väll inte försöka heller antar jag


signatur

Rwa?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Att ni jämför LoL och HoN är ändå lite idiotiskt. Båda må vara Dota spel men är ändå så olika.
Sedan att HoN är svårare är lite att ta i också. DU kan inte denya, men champions, items och andra mekaniker i spelet är så annorlunda så jag skulle nog aldrig jämföra dem alls. Dota och HoN skulle varit bättre att snacka om.

Precis som när folk ska jämföra BF med COD. You just don't do it, varför? För spelen är helt olika, kräver helt olika skill för att spela och är helt olika spel.

En apelsin och ett äpple är lika till formen, men utseendet och smaken är helt annorlunda.

Är av en helt annan uppfattning Båda spelen bygger på samma sak. och spelas ganska lika, visst att det finns olika champions och items gör inte att det blir helt olika spel i min mening, Cod WAW skiljer inte mycket från MW1, även fast det finns helt olika vapen etc.

Både HoN och LoL har ju samma upplägg, bannorna ser "likadana" ut. och spelet går ut på samma sak. Tycker att HoN och LoL är bland dem bästa spelen att jämföra, då dem i grunden är så lika.

Men det är ju helt olika.

Champions är olika.
Items är olika.
Skills är olika (finns nog många som är samma men finns inte i samma kombination)

Om något bör jämföras så jämför det med Dota 2 eller bara Dota då dem är extremt lika med HoN. För min del och många andras så är det två helt olika spel. Som jag sagt tidigare med BF och COD. Folk vill ju säga BF är bättre för du har större banor, fordon och kan spränga sönder miljön. Folk vill ju då också säga att HoN är bättre än LoL för banan där också är större, runor, mer annorlunda heroes/champions samt att det är mer skill för du kan denya guld och xp.

Allt det där är en smaksak, bara för du är mycket bra i COD är du inte bra i BF och samma visa tillbaka. Detta gäller LoL och HoN också just för att spelen är så olika. Jag själv hade lite svårare att ta mig in i HoN men många gånger skulle jag vilja säga LoL är svårare för spelet bygger på helt annan taktik än vad HoN gör. Vad som är problemt samt det som är bra med LoL att det iprincip vill du ska spela som en hybrid. Finns mycket saker som bara ger skada men också mycket som ger dig lite skada och lite hp. Ta Rod of ages som ett exempell till mages. Ger dig massa hp, mana och AP (Ap = Ablitiy power ökar skadan på dina spells beroende på vad du har för AP ratio). För Melee karaktärer har du det som ger dig hp och skada, armor och skada HUR MYCKET SOM HELST.

i HoN finns det inte lika mycket av denna "Bruiser setup". Samt att taktiker är helt annorlunda, och jag glömde nästan säga det. LoL har summoner spells, vilket gör att helt "omöjliga taktiker" kan fungera. Nu har dem ju i och med senaste patchen tagit bort två, lagt in en och nerfat / buffat andra.

Med andra ord: Spelen är olika, må ha samma form men är helt olika. Precis som ett äpple och en apelsin.

Jag är ledsen men jag kan helt enkelt inte hålla med dig.
Som sagt så tycker jag inte att olika gubbar/item gör så det blir "ojämförbart" visst olika saker gör att man behöver ta till lite olika taktiker.
Men skillnaden mellan LoL och Hon är inte lika stor som BF och Cod i mina ögon, utan isf mer likt skillnaden i BF2 och BF2142: Olika items, vapen och fordon, vilket kräver lite olika taktiker, men i grund samma sak.

Ang: Summoners spells så tycker jag (iaf dem jag sätt/använt) är väldigt lika dem vanliga abilityna.

Aja hursomhelst, tror inte jag kan "tvinga" in dig i att se på saken såsom jag gör, så ska väll inte försöka heller antar jag

Första gången på FZ jag skriver med en person som inte blir arg när man inte tycker som dem.

Kudos!

Gällande summoner spells.. MEN DU HAR JU DEM MED DINA EGNA ABLITIES. Tänk dig att alla i HoN skulle kunna ha en blink. Det skulle kunna ändra väldigt mycket i gameplay. Inte bara kunna utan DET GÖR. Finns vissa champions i LoL som redan har en förmåga att blinka eller hoppa på något sätt så du kan undakomma genom terrängen. Har man då tagit "Flash" som den så fint heter så har du en klar fördel. Mages kan ta dessa och bara springa in i fights nästan hur dem vill men ändå har ett "get out of jail card" genom att klicka på en knapp.

Två helt olika spel (Sedan får du tycka som du vill men fakta är fakta). Kolla bara andra över nätet som jämför spelet. Jag inte bara tycker detta men det är också fakta.

Precis som att säga en gammal 3310 mobil är sämre än en iPhone, prestanda mässigt ja. Annars är det personal preference.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag gillar att kolla på fanboy krig

Medlem

LoL är bara för casual och riktigt dåligt enligt mig, HoN spelade jag mycket förr men tröttnade för ett tag sen och har nu börjat spela Dota 2, vilket slår bägge redan i betan.

Peace out!

Medlem
Skrivet av oudiose:

Jag gillar att kolla på fanboy krig

Det är en fin linje mellan "fan boy krig" och Diskussion.
Jag antar du menar mellan mig o Uberpwnage.

Ingen av oss två säger att det ena spelet är bättre en det andra:
Därav, inget "Fan boy krig"


signatur

Rwa?

12
Skriv svar