Assassin's Creed 3 utspelar sig i Egypten?

Robot
Assassin's Creed 3 utspelar sig i Egypten?

Flera ledtrådar hintar om att det kan bli sand, pyramider och solsting som väntar i AssCreed-seriens nästa del.

#assassins-creed-3-2, #assassins-creed-revelations


Assassin's Creed 3 utspelar sig i Egypten?

Ja, antingen det eller längre söderut...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Och släpps redan nästa år, behöver man knappast få bekräftat. Nästan som CoD, punga ut med nytt spel varje år.

Moderator | Testpilot
Skrivet av McNord:

Och släpps redan nästa år, behöver man knappast få bekräftat. Nästan som CoD, punga ut med nytt spel varje år.

Dock blir ju dessa spelen bättre med varje utgåva


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av McNord:

Och släpps redan nästa år, behöver man knappast få bekräftat. Nästan som CoD, punga ut med nytt spel varje år.

Dock blir ju dessa spelen bättre med varje utgåva

+1

Helt rätt, blir bara bättre och bättre xD

Angående nästa så borde det väl iaf börja bland grönt gräs och vindkraftverk ^^

Medlem

Asså mjölkningen med detta spel är inte dåligt enligt mig. Visst, de släpper ett varje år, men det är så hög kvalité på spelen så det är värt det. Princip som att det kommer en sjukt bra film varje år. Klart man köper det!

Nu är det ju inte så att det kommer expansioner efter varje vecka heller, vilket är bra. Liksom, kraftiga spel som blir bättre och bättre i bra utgåvor varje år, ja tack, det tackar man inte nej till!

Detta ska bli intressant att se fram emot.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

nej det komer inte utspela sig i egypten utvekclarna hade ju redan sakt lågnt tid tillbaka att det kommer att utspela sig i turkiet.

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

nej det komer inte utspela sig i egypten utvekclarna hade ju redan sakt lågnt tid tillbaka att det kommer att utspela sig i turkiet.

Nu kanske jag är helt ute och cyklar men. Constantinopel som Revelations utspelar sig i...ÄR turkiet

Medlem

Jag har AC2 som jag köpte efter att alla sa den var grym men jag har inte tagit tag i spelet ännu. Hur står sig det spelet idag anser ni som kan serien? Skulle inte förvåna mig om de hinner ge ut nästa innan jag tar tag i AC2 men nån gång ska jag det. Jag har ju för avsikt att spela alla spel jag köpt förr eller senare.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Jag har AC2 som jag köpte efter att alla sa den var grym men jag har inte tagit tag i spelet ännu. Hur står sig det spelet idag anser ni som kan serien? Skulle inte förvåna mig om de hinner ge ut nästa innan jag tar tag i AC2 men nån gång ska jag det. Jag har ju för avsikt att spela alla spel jag köpt förr eller senare.

På min lista är det: AC, AC: Revelations, AC2 och AC: Brotherhood

AC2 ligger efter både revelations och brotherhood i funktioner, men storyn är överlägsen (igen, bara min åsikt ^^)

Medlem

Haha, Spoilers.. Började läsa typ 3 ord innan jag lyckades dra bort mina ögon, svårt att motstå men man vill väl inte förstöra hela spelet redan nu!

Medlem
Skrivet av ZZaiBoT2011:

nej det komer inte utspela sig i egypten utvekclarna hade ju redan sakt lågnt tid tillbaka att det kommer att utspela sig i turkiet.

Nu är väl Konstantinopel, dagens Istanbul vilket är huvudstad i.... Turkiet Ja. Och Konstantinopel är skådeplatsen i AC:Revelations. Så du kan inte ha mer fel i din kommentar.

Skrivet av Dalthor-san:
Skrivet av ZZaiBoT2011:

nej det komer inte utspela sig i egypten utvekclarna hade ju redan sakt lågnt tid tillbaka att det kommer att utspela sig i turkiet.

Nu kanske jag är helt ute och cyklar men. Constantinopel som Revelations utspelar sig i...ÄR turkiet

Det är helt riktigt.

Medlem

Hade vart najs, men det hade vart ännu bättre med ett som utspelar sig i modern tid. Springa runt i New York, Munchen eller nån annan storstad med prickskyttegevär.

Medlem
Skrivet av johntis:

Hade vart najs, men det hade vart ännu bättre med ett som utspelar sig i modern tid. Springa runt i New York, Munchen eller nån annan storstad med prickskyttegevär.

Hade varit ett lite för vågat spel skulle jag tro


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Själv sitter jag och håller tummarna för Franska Revolutionen. Det hade blivit ett riktigt najs AssCreed!

Inaktiv

Tyckte det första spelet var dåligt och gav upp efter det.
Mycket av kritiken från recensioner stämmer ju också för föregående spel.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Varning för nån sorts möjligt mild spoiler antar jag

Kan la vara ett spel i nutiden även om det är i egypten? Känns som att folk ger upp på det direkt xD

Tror personligen att det åt minstone blir mer nutid i nästa, eftersom det från början var tänkt att bli en triologi, och är nog dags att dom gör sin trea snart, och spelet handlar ju igentligen om Desmond och det han ska göra, det sista dom säger i Revelations antyder verkligen att äventyret i nutiden ska utvecklas.

Medlem

Asscred 4 utspelar sig i rymden med Mr spock som Co pilot!

Nu är det tajm att göra något radikalt i denna serie, ta steget över till kina och japan och smaka action med riktiga fighters!

Egypten?, hahah ja då blir vi jagade utav ramses i bandage och en sfnix i röfven!

/


signatur

Denon / Pioneer

Medlem

Grymt! Vore fränt att se ett Creed utspelas i Asien också


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag anser personligen att det ska läggas lite mer fokus på äldre tider som franska revolutionen som BeeJac tyckte men att springa runt i en storstad med pricskyttegevär som Johntis skrev. Visst att jag helt klart skulle tycka det var fräckt med ett samtida/framtida Assassin's Creed men det är lite charmen det här att uppleva Desmonds anfäders minnen, Javas hade också en intressant tanke, Asien skulle vara jäkligt intressant, inte bara att smyga runt som en ninja eller nåt men kanske hålla fokus i Indien eller kanske Kina, de länderna har inte blivit skildrade så mycket i spel


signatur

"Ungefär lika användarvänligt som en ihoprullad skallerorm"

1
Skriv svar