Vad tycker ni ska förbättras i BF3?

Medlem
Vad tycker ni ska förbättras i BF3?

DICE har sagt att man jobbar på en ny patch så jag tycker vi diskuterar vad ni anser att de ska förändra! Jag tycker de borde fixa färgerna på squaden och motståndarna. De är alledes för lika varandra. (Kanske jag som är färgblind????) Ibland tror jag det är en squad så jag skiter i honom och blir dödad istället!

I övrigt tycker jag att de borde begränsa antalet raketgevär och mortars på vissa banor...

Medlem

Känner igen mig broder, händer att man skjuter på fel för att det är svårt att se någon skillnad.. Men jag hoppas dom fixar så att man kan köa in på servers.

Sen saknar jag 4-hjulingar från bfbc2, och att kunna lägga C4 på sina egna fordon för att rama in och sedan spränga tanksen med hjälp av c4an..


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Det jag avskyr mest, som en tankspelare, är att fordonen slutar fungera efter en viss skada. Det ger ingenting annat än bara frustration.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Men man skjuter ju alla som inte har något blått/grönt namn ovanför sig.

Stör mig på flashlights, irnv.
Samt stinger i vissa fall, då den 1 shootar mig som flyger. Händer inget med flygplanet men jag dör. Säkert bugg.
Skadan på guided missile är för klen. 33% mot tanks.. wow. Trodde det skulle vara 80-100%

Medlem

Kunna spela COOP med vem jag vill igen...

FIxa javelinen, den är värdelös just nu

Ta bort ficklampans sken på dom i sitt eget lag, många trollar med ficklampan bara för att jävlas.

Medlem

En jävla massa snipers, verkar inte finnas någon gräns hur många man får ha per lag.
Lite bättre karta som den i BF2.
Sen tycker jag man skall kunna hoppa från lite högre höjder utan att behöva dö, dog när jag hoppade från typ 3 meter.
Fler jeepar så man slipper kuta hela jävla vägen på typ operation firestorm, folk bara drar iväg fort som fan.

Medlem

Just det!

Fallskärmen borde ändras så den blir användbar...
Såsom det är nu så är det ju verkligt... Men det fuckar upp gameplay rejält!

Medlem

Spelet låser sig för mig flera gånger om dagen, på PS3. Det är något som bör fixas. Ännu värre än BFBC2 alltså.

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

Känner igen mig, händer att man skjuter på fel för att det är svårt att se någon skillnad.. Men jag hoppas dom fixar så att man kan köa in på servers.

Sen saknar jag 4-hjulingar från bfbc2, och att kunna lägga C4 på sina egna fordon för att rama in och sedan spränga tanksen med hjälp av c4an..

håller med ^

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

DICE har sagt att man jobbar på en ny patch så jag tycker vi diskuterar vad ni anser att de ska förändra! Jag tycker de borde fixa färgerna på squaden och motståndarna. De är alledes för lika varandra. (Kanske jag som är färgblind????) Ibland tror jag det är en squad så jag skiter i honom och blir dödad istället!

I övrigt tycker jag att de borde begränsa antalet raketgevär och mortars på vissa banor...

Det här med färgerna tog jag upp redan i alphan och fick då som svar från DICE att det skulle finnas ett färgblindsläge i det fulla spelet.... Men icke sa nicke. Jag fattar inte hur de kan misslyckas så dant med färgschemat/HUDen i två spel i rad!

Skrivet av TexN:

Men man skjuter ju alla som inte har något blått/grönt namn ovanför sig.

Och om man inte ser skillnad på den gröna och röda färgen då? Jag tror hela tiden att det är en gruppkompis jag ser, men så är det en fiende...

Medlem

Jag har problem med att helt plötsligt när man spelar krachar spelt. Att man inte skall kunna ta fiendens fordon är kanske något som hade varit bra. Sedan den där J---- ficklampan som bländar en på 100m avstånd.

1
Skriv svar