3DS, Kinect i topp när barnen skriver önskelistor

Robot
3DS, Kinect i topp när barnen skriver önskelistor

En fjärdedel av alla amerikanska barn i åldern 6-12 vill ha en 3DS i julklapp, enligt en ny undersökning.


Medlem
3DS, Kinect i topp när barnen skriver önskelistor

Skulle inte köpa nån av dem till mitt barn, skitgrejer. De ska läras att använda riktiga grejer, lite gamla atari grejer och nes osv.

Medlem

Har inte orkat läsa allt om detta men ställdes frågan typ: "vilken Applepryl vill du ha" eller " vilken spelkonsol vill du ha"? Va fan hände med Lego, Scalectrix och Snowracer??


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

sen när är kinect och ps move en spelkonsol?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Helt otroligt att folk ska alltid hitta nåt att klaga på. Detta är presenter till barn, och tro mig de struntar fullständigt i ifall man inte kan ha dedikerade servrar till sin PS3 etc. De vill bara ha kul...

Medlem

Vad har hänt med leksaker? Är det ingen som leker krig med plastgubbar eller bygger lego nu för tiden?

Medlem

Nej, barnen sitter bara och önskar sig saker som inte är spelkonsoler...


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Jag var ute eller byggde med LEGO hela min barndom, typ.

Inaktiv

Vi lever inte i stenåldern nu, riktiga leksaker är ute.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Fail, man kan inte ha kul med Kinect, inte ens om man är 1-3 år.

Medlem
Skrivet av BeachBum4fun:

Vi lever inte i stenåldern nu, riktiga leksaker är ute.

Sant. Vi sitter och blir feta framför TV/dator i stället. Civilicerat...


signatur

Jag vill ha page...

Inaktiv

Synd om ungarna.. själv fick man önska sig riktigt lego när man växte upp. Nu ska ungarna ha spel och spelkonsoler. Hur ser världen ut om 50 år?

Inaktiv

iofs när det gäller tvspels aktiviter så är ju Kinect bäst för barnen, för då är det ju lite krävande och dom får en del kondition,
man märkte ju själv när man hade kinect att man var helt slut efter nån timme, eller i ärlighetens namn redan efter några minuter med kinectsports och dylikt, bra kondis man har...


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Ser väl egentligen inga problem med att ungarna önskar sig tv-spel? Lekte ju själv med NES, C-64. Amiga samt klassiska pong när jag var liten.

Men utöver det så leker faktiskt barnen iallafall mina söner med lego, playmobil, plastvapen etc utöver tvspelandet.


signatur

Gamer since day one!

1
Skriv svar