Blir av med min rank då jag blir disconnected

Medlem
Blir av med min rank då jag blir disconnected

Hej!

Satt precis och gjorde min dröm match i battlefield 3, slog alla mina rekord kanske 25000+ i poäng med alla awards, poff så flyger jag ut i webbrowsern och spelet slutar svara, förlorar allt!

Vad gör man ? kan man lämna petition för att få tillbaks det man förlorat? hur gör man det i så fall?

Tack på förhand!

VH Niklas

"Uppdatering" Det kom vist i efterskott, riktigt gott, men är det fler som har det problemet att man flyger ut i browsern och får "slutat svara" som en efterföljande örfil? ska prova att köra annan browser om det är firefox som är problemet

Medlem

Skönt att du fick din stats ändå. Jag får bara CTD när jag ska joina min första match. Efter det kan jag spela felfritt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ja det var över min förväntan faktiskt, dock så kvarstår problemet när jag kör med Chrome, även win explorer,

Alltid vid varje första laddning av server efter "reboot" så kommer man en bit i laddningen sedan ut i gen och så slutar bf3 att fungera,, står " Playing" , testar man direkt efteråt igen så kommer man in utan problem.

men då med den skavande vetskapen ( Undrar om jag flyger ut snart) vilket man gör gärna de få gångerna man har riktigt gott flyt i spelet,

Får hänga upp en "Boxnings säck" att avreagera sig över!

Medlem
Skrivet av galth:

Alltid vid varje första laddning av server efter "reboot" så kommer man en bit i laddningen sedan ut i gen och så slutar bf3 att fungera,, står " Playing" , testar man direkt efteråt igen så kommer man in utan problem.

Det är ett problem som många har om man kollar i Battlelog forumet. Hoppas att den kommande patchen löser problemet. Inte för att det stör så mycket men ändå.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar