Ny Hitman-titel från ny Square Enix-studio

Robot
Ny Hitman-titel från ny Square Enix-studio

Square Enix satsar i Kanada och skickar dit danskar för att styra upp lönnmördarmetodiken.

#square-enix, #io-interactive, #hitman-absolution


Medlem
Ny Hitman-titel från ny Square Enix-studio

Begun, the clone war has.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Va? Vi har ju inte ens fått det "nya" Hitman än och dom planerar redan nästa uppföljare, låter som ordentlig mjölkning det här.

Medlem
Skrivet av robineng:

Va? Vi har ju inte ens fått det "nya" Hitman än och dom planerar redan nästa uppföljare, låter som ordentlig mjölkning det här.

"en ny Hitman-titel" behöver inte betyda uppföljare..

Medlem
Skrivet av robineng:

Va? Vi har ju inte ens fått det "nya" Hitman än och dom planerar redan nästa uppföljare, låter som ordentlig mjölkning det här.

Well, utveckling tar tid.
Du vet väl att alla sagan om ringen filmerna spelades in samtidigt ? , Vi vet att flera cod utvecklas samtidigt också.. det är väl egentligen inget konstigt speciellt inte när det är olika studios som arbetar på olika delar av en serie.

inK
Medlem
Skrivet av tuckdragon:
Skrivet av robineng:

Va? Vi har ju inte ens fått det "nya" Hitman än och dom planerar redan nästa uppföljare, låter som ordentlig mjölkning det här.

"en ny Hitman-titel" behöver inte betyda uppföljare..

Precis. Det kan ju vara en "Hitman: Racers"-titel. Man vet aldrig med dagens spelidéer.


signatur

Every trophy counts...

Citat:

Precis. Det kan ju vara en "Hitman: Racers"-titel. Man vet aldrig med dagens spelidéer.

åh herregud det där gjorde min dag...

Medlem
Skrivet av sander1993:
Citat:

Precis. Det kan ju vara en "Hitman: Racers"-titel. Man vet aldrig med dagens spelidéer.

åh herregud det där gjorde min dag...

Nu kommer jag få mardrömmar inatt :S


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar