Det här innehåller Max Payne 3 – Special Edition

Robot
Det här innehåller Max Payne 3 – Special Edition

Rockstar har utannonserat en fet specialutgåva av Max Payne 3. Det maxade paketet innehåller bland annat exklusivt multiplayer-material, soundtrack och en 25 centimeter hög Max-statyett.

#max-payne-3


Umi
Medlem
Det här innehåller Max Payne 3 – Special Edition

Maffigt paket !

Medlem

Inte för att vara den som klagar, men är jag den enda som hellre hade sett en Captain Baseballbat boy staty istället för Max?


signatur

Game long and prosper

Medlem

En staty!! OMG! Bioware! Se och lär! Nu får ni göra en Reaper staty i högsta kvalité och detalj! Jag kan betala 10.000kr!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Lockande fast...Diablo 3 går alltid i första hand!


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

500 kr kanske det kunde vara värt... MAX.

Medlem

Nä, hade statyn haft Max klassiska outfit hade det kanske gått an.

Medlem

Det enda som är värt 1000kr är mona sax.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

10" är ju rejält det, tillräckligt för att bli en lysande stjärna inom vuxenunderhållning.

Medlem

Blir nog ett köp


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Hoppas att man kommer kunna ladda ner Multiplayer Character Pack separat. 1000 kr känns lite extremt.

Medlem
Skrivet av Javas:

Inte för att vara den som klagar, men är jag den enda som hellre hade sett en Captain Baseballbat boy staty istället för Max?

Känns utifrån deras trailers som om Rockstar gått ifrån mycket av den där mörka humorn som fanns i de tidigare spelen. Bara sett massa: Hey esse, habla babla, welcome to Mehico cabron (Brasilien men tänker mexiko), got da mony, wimen.

Håller helt klart med dig om att det vore en staty jag skulle kunna köpa en CE för.

1
Skriv svar