Lite frågor om Skyrim!

Medlem
Lite frågor om Skyrim!

Har lite frågor ang Skyrim.

1. Jag har blivit en handikappad ful hund på två ben! ( (werewolf) Jag har gjort klart alla quest och nu vill jag bli av med skitet. Går det eller? om det inte går, kan man cheata o få bort skitet?

2. Hur får man den där kärringen sussane the wicked att dö?!?! Blir galen... Kan hon inte bara gå o dö eller något? Vill göra questet. Gjort alla quest för stormcloak eller vad dom heter (scarface och björnf****n) Hört att questet typ har varit buggat

3. Jag vill ha SDK,n!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Ja, du ska kunna bota din lycanthropy. Dock efter sista uppdraget. Du får då i uppdrag av companions ledare att hjälpa honom bota sin lycanthropy.
Vet inte om jag ska spoila alltför mycket men du behöver ett specifikt huvud. Men för säkerhetsskull ta minst 4 huvuden. Till ledaren, dig själv samt två andra. Du fattar när du väl är på plats.
Om du inte kommer vidare så finns det mängder av guider ute på nätet. Bara att söka på "Skyrim + companions main quest " eller liknande

Medlem
Skrivet av Andaril:

Ja, du ska kunna bota din lycanthropy. Dock efter sista uppdraget. Du får då i uppdrag av companions ledare att hjälpa honom bota sin lycanthropy.
Vet inte om jag ska spoila alltför mycket men du behöver ett specifikt huvud. Men för säkerhetsskull ta minst 4 huvuden. Till ledaren, dig själv samt två andra. Du fattar när du väl är på plats.
Om du inte kommer vidare så finns det mängder av guider ute på nätet. Bara att söka på "Skyrim + companions main quest " eller liknande

Nu är det så att jag klarade det questet för ca 50 speltimmar sen.... Det går inte på något annat sätt än sista uppdraget? Har redan tagit huvuden och dom som blev klart kastade/sålde jag....


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Andaril:

Ja, du ska kunna bota din lycanthropy. Dock efter sista uppdraget. Du får då i uppdrag av companions ledare att hjälpa honom bota sin lycanthropy.
Vet inte om jag ska spoila alltför mycket men du behöver ett specifikt huvud. Men för säkerhetsskull ta minst 4 huvuden. Till ledaren, dig själv samt två andra. Du fattar när du väl är på plats.
Om du inte kommer vidare så finns det mängder av guider ute på nätet. Bara att söka på "Skyrim + companions main quest " eller liknande

Nu är det så att jag klarade det questet för ca 50 speltimmar sen.... Det går inte på något annat sätt än sista uppdraget? Har redan tagit huvuden och dom som blev klart kastade/sålde jag....

Tror du är körd isf,

Btw vrf vill du bli av med Werewolf? ifal du inte vill ha den, använd den bara inte ?


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Andaril:

Ja, du ska kunna bota din lycanthropy. Dock efter sista uppdraget. Du får då i uppdrag av companions ledare att hjälpa honom bota sin lycanthropy.
Vet inte om jag ska spoila alltför mycket men du behöver ett specifikt huvud. Men för säkerhetsskull ta minst 4 huvuden. Till ledaren, dig själv samt två andra. Du fattar när du väl är på plats.
Om du inte kommer vidare så finns det mängder av guider ute på nätet. Bara att söka på "Skyrim + companions main quest " eller liknande

Nu är det så att jag klarade det questet för ca 50 speltimmar sen.... Det går inte på något annat sätt än sista uppdraget? Har redan tagit huvuden och dom som blev klart kastade/sålde jag....

Tror du är körd isf,

Btw vrf vill du bli av med Werewolf? ifal du inte vill ha den, använd den bara inte ?

Blir inte rested:( Jag vill ju bli utvilad annars orkar man ju inget

Ps. Jag gifte mig precis. Kan man inte göra så att dom får andra kläder på sig? tex som du gör med din efterföljare, ger dom ett svärd sen använder dom det..


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar