Scrolls blir multiformat, kräver online-uppkoppling?

Robot
Scrolls blir multiformat, kräver online-uppkoppling?

Minecraft-skaparnas nästa kan komma till alla tänkbara format – alltifrån pc, Mac, Ios, Wii, Xbox 360, Playstation 3, Android och till och med flash!

#minecraft, #scrolls, #mojang-specifications


Avstängd
Scrolls blir multiformat, kräver online-uppkoppling?

Är flash en operativ platform?

Medlem
Skrivet av jiwn:

Är flash en operativ platform?

Kanske därför det står FORMAT i artikeln?

gnu
Medlem
Medlem

flopp


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem
Inaktiv
Medlem

Skyrim Online?

Medlem

ointressant spel.

Inaktiv

Vafan var inte Skyrim nyss ute? Ska Bethseda göra nytt spel redan?! haha nä driver bara, hoppas Bethseda inte ser detta

Medlem

Plopp?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Inaktiv

Låter ju inte vidare intressant.

Medlem

Hoppas alla PC spel kräver online uppkoppling konstant. Så man slipper alla småungar grina om att det inte kan piratkopiera.

Haha, kräver internet uppkoppling, stick o göm dig tjocke notch.

Medlem
Skrivet av Wildtigaah:

Hoppas alla PC spel kräver online uppkoppling konstant. Så man slipper alla småungar grina om att det inte kan piratkopiera.

Uppenbart troll men w/e....

Problemet är ju att det är en fördel att pirata spelet då du kan spela offline om du gör så. Att kräva konstant uppkoppling av anledningen att stoppa pirater är idiotiskt då det endast straffar köparna

Medlem
Skrivet av ikinz:
Skrivet av Wildtigaah:

Hoppas alla PC spel kräver online uppkoppling konstant. Så man slipper alla småungar grina om att det inte kan piratkopiera.

Uppenbart troll men w/e....

Problemet är ju att det är en fördel att pirata spelet då du kan spela offline om du gör så. Att kräva konstant uppkoppling av anledningen att stoppa pirater är idiotiskt då det endast straffar köparna

Det är en bra teknik.

World Of Warcraft... och eventuellt Diablo 3... eller blev det ändrat?

Ridge dump!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Den som kan ge en enda bra anledning till varför en användare skall vara helt ok med onödia restriktioner på när han eller hon kan spela sitt spel, som konstant uppkoppling är, berätta gärna.

Inaktiv
Skrivet av Xzander:

Center?

moderat

Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Den som kan ge en enda bra anledning till varför en användare skall vara helt ok med onödia restriktioner på när han eller hon kan spela sitt spel, som konstant uppkoppling är, berätta gärna.

Hur många av dem som tänkt skaffa det här spelet tror du saknar en fast internetuppkoppling?

Förresten så har väl de allra flesta "spelarna" idag en fast uppkoppling?

Så att klaga på det där är bara löjligt...

Vill gärna se någon som skulle kunna komma på någon VETTIG nackdel med detta.

Inaktiv
Skrivet av Exxo:
Skrivet av Bronko den arga hästen:

Den som kan ge en enda bra anledning till varför en användare skall vara helt ok med onödia restriktioner på när han eller hon kan spela sitt spel, som konstant uppkoppling är, berätta gärna.

Hur många av dem som tänkt skaffa det här spelet tror du saknar en fast internetuppkoppling?

Förresten så har väl de allra flesta "spelarna" idag en fast uppkoppling?

Så att klaga på det där är bara löjligt...

Vill gärna se någon som skulle kunna komma på någon VETTIG nackdel med detta.

sen pga att minecraft går att köra offline är det busenkelt att få gratis survival

Skrivet av Exxo:

Hur många av dem som tänkt skaffa det här spelet tror du saknar en fast internetuppkoppling?
Förresten så har väl de allra flesta "spelarna" idag en fast uppkoppling?
Så att klaga på det där är bara löjligt...
Vill gärna se någon som skulle kunna komma på någon VETTIG nackdel med detta.

Inget nätverk har garanterad 100% uptime, överallt, vad händer om jag vill spela det på resande fot? Oh oh.

Nej, tills vi har 100% garanterad uptime oavsett plats, är det verkligen ingen anledning att begära onödiga restriktioner på hur spelarna ska kunna spela sitt spel de betalat för.

Medlem

lever 80% av alla här på fz el stenåldern ? Vem FAN har inte ständig uppkoppling, surfar ju fan porr på utedasset vid sommarstugan, eller fb på ett berg mitt i ingenstans med snöskoten, o så gråter ni över att man måste vara uppkopplad HA HA HA TRoll ! OLOLOLOLOL....

Skärp er.....

Medlem
Medlem

Wow! Ett nytt Elder Scrolls spel redan!!


signatur
Medlem
Skrivet av Bronko den arga hästen:
Skrivet av Exxo:

Hur många av dem som tänkt skaffa det här spelet tror du saknar en fast internetuppkoppling?
Förresten så har väl de allra flesta "spelarna" idag en fast uppkoppling?
Så att klaga på det där är bara löjligt...
Vill gärna se någon som skulle kunna komma på någon VETTIG nackdel med detta.

Inget nätverk har garanterad 100% uptime, överallt, vad händer om jag vill spela det på resande fot? Oh oh.

Nej, tills vi har 100% garanterad uptime oavsett plats, är det verkligen ingen anledning att begära onödiga restriktioner på hur spelarna ska kunna spela sitt spel de betalat för.

Men palla gråta, oh noes tänk om elen går i mitt hus, då är fan 99% av mina saker helt onvändbara... seriöst. Utvecklare skall kunna räkna med att folk har stabila bredband idag , långt ifrån alla har det men det är tillräckligt utbrett.. ungefär som elektriciteten..

Medlem

Är det här det nya Skyrim MMO?

Skrivet av zauii89:

Men palla gråta, oh noes tänk om elen går i mitt hus, då är fan 99% av mina saker helt onvändbara... seriöst. Utvecklare skall kunna räkna med att folk har stabila bredband idag , långt ifrån alla har det men det är tillräckligt utbrett.. ungefär som elektriciteten..

Ok, så du har alltså absolut ingen bra anledning att komma med till varför jag som användare skall vara helt ok med onödiga restriktioner på hur jag kan spela mitt spel utan sägar bara "palla gråta". Att jämföra det med att elen går är inte korrekt, för den är en absolut nödvändighet för funktionen, en internetuppkoppling är inte det.

Medlem

Tycker Scrolls ser väldigt tråkigt ut när det spelas. Se http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=1XDL...

12
Skriv svar