Besök Hammer Station i Star Wars: The Old Republic

Robot
Besök Hammer Station i Star Wars: The Old Republic

Vår senaste trailer från vinterns stora mmo-release tar oss med till en rymdstation fylld med dramatisk action.

#star-wars-the-old-republic


Moderator | Testpilot
Besök Hammer Station i Star Wars: The Old Republic

OM inte jag är en idiot så är detta old news... Riktigt old news.

Hur som haver längtar jag till i helgen för att få testa spelet!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Varför alltid en kommentar om "old news"... alla sitter inte och geekar ner sig på varje spelsida för att ta del av det senaste. Även om jag gör det...

Moderator | Testpilot
Skrivet av Tootzi:

Varför alltid en kommentar om "old news"... alla sitter inte och geekar ner sig på varje spelsida för att ta del av det senaste. Även om jag gör det...

Därför att jag fått mail om detta för ett bra tag sedan. Har ingenting med att jag nördar runt på sidor, men nu vet vi iallafall att du gör det.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tootzi:

Varför alltid en kommentar om "old news"... alla sitter inte och geekar ner sig på varje spelsida för att ta del av det senaste. Även om jag gör det...

Därför att jag fått mail om detta för ett bra tag sedan. Har ingenting med att jag nördar runt på sidor, men nu vet vi iallafall att du gör det.

Vadå då? FZ har inte skrivit om detta innan men nu gör dom det? Ser inte vad problemet är? FZ är kanske lite slöa ibland men så är det bara, det är inget nytt men jag gillar sidan ändå

Medlem

mm typ 5 dagar gammalt! , lär ju dock vara många som inte sett det eller får newsletter/kollar swtor.

Lirat SWTOR nu ett bra tag nu i betan, hade väldigt roligt första gången jag körde Hammer Station då jag råkade ut för riktigt stora fails som ledde till att jag ramlade mot min död i klassisk Star Wars anda

Dock är jag rätt besviken på dem första flashpointsen (instancerna) men verkar bli bättre och bättre ju högre level man blir.

Finns en hel del saker jag inte gillar överlag med tror spelet kommer bli underhållande, speciellt för dem som är stora fans av BW och Star Wars, jag kan inte säga att jag är nått större fan av vardera, förutom att man sett filmerna ett par gånger och tror dem måste ta till en del stora förändringar för att göra det till ett bra MMO, känns mer som ett singelplayer spel för mig just nu.

Medlem
Skrivet av Droppz:

mm typ 5 dagar gammalt! , lär ju dock vara många som inte sett det eller får newsletter/kollar swtor.

Lirat SWTOR nu ett bra tag nu i betan, hade väldigt roligt första gången jag körde Hammer Station då jag råkade ut för riktigt stora fails som ledde till att jag ramlade mot min död i klassisk Star Wars anda

Dock är jag rätt besviken på dem första flashpointsen (instancerna) men verkar bli bättre och bättre ju högre level man blir.

Finns en hel del saker jag inte gillar överlag med tror spelet kommer bli underhållande, speciellt för dem som är stora fans av BW och Star Wars, jag kan inte säga att jag är nått större fan av vardera, förutom att man sett filmerna ett par gånger och tror dem måste ta till en del stora förändringar för att göra det till ett bra MMO, känns mer som ett singelplayer spel för mig just nu.

Det verkar vara den allmänna slutsatsen från alla testare jag pratat med, SWTOR är ett coop singleplayerspel som man betalar månadsavgift för.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av Droppz:

mm typ 5 dagar gammalt! , lär ju dock vara många som inte sett det eller får newsletter/kollar swtor.

Lirat SWTOR nu ett bra tag nu i betan, hade väldigt roligt första gången jag körde Hammer Station då jag råkade ut för riktigt stora fails som ledde till att jag ramlade mot min död i klassisk Star Wars anda

Dock är jag rätt besviken på dem första flashpointsen (instancerna) men verkar bli bättre och bättre ju högre level man blir.

Finns en hel del saker jag inte gillar överlag med tror spelet kommer bli underhållande, speciellt för dem som är stora fans av BW och Star Wars, jag kan inte säga att jag är nått större fan av vardera, förutom att man sett filmerna ett par gånger och tror dem måste ta till en del stora förändringar för att göra det till ett bra MMO, känns mer som ett singelplayer spel för mig just nu.

Det verkar vara den allmänna slutsatsen från alla testare jag pratat med, SWTOR är ett coop singleplayerspel som man betalar månadsavgift för.

Jo hört samma sakt, är grymt mycket story! vilket är bra om man är intresserad samt att man bryr sig mer om questerna istället för en wall of text så det är ju bra. Men samtidigt med så många quester etc, så blir du väldigt avskärmad från resten av omgivningen.

Innan jag testade SWTOR och läste om cutscenes och Voice Overs så tyckte jag det var riktigt bra ,men nu är det bara "space, space, space" knappen igenom allt för det blir bara jobbigt, och även det tar tid, speciellt om man är i grupp "Waiting on other players".

Ännu värre blir det om man kör vissa instancer då du måste gå igenom dessa cutscenes för att gå vidare, ingen rolig uplevelse om man kör med PUGs då många av dem e nya och vill se all story

Dem har skickat ut massivt med Weekend test för er som har signat up för betan, så bara kolla era mails om ni vill testa.

Medlem
Moderator | Testpilot
Skrivet av eXile:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tootzi:

Varför alltid en kommentar om "old news"... alla sitter inte och geekar ner sig på varje spelsida för att ta del av det senaste. Även om jag gör det...

Därför att jag fått mail om detta för ett bra tag sedan. Har ingenting med att jag nördar runt på sidor, men nu vet vi iallafall att du gör det.

Vadå då? FZ har inte skrivit om detta innan men nu gör dom det? Ser inte vad problemet är? FZ är kanske lite slöa ibland men så är det bara, det är inget nytt men jag gillar sidan ändå

Tare lungt Jag har inte sagt jag inte gillar sidan utan påpekar bara det är old news, inget att ta illa upp för


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

från Mass Shadow Generators till övervuxna slangbellor... framsteg

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av eXile:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Tootzi:

Varför alltid en kommentar om "old news"... alla sitter inte och geekar ner sig på varje spelsida för att ta del av det senaste. Även om jag gör det...

Därför att jag fått mail om detta för ett bra tag sedan. Har ingenting med att jag nördar runt på sidor, men nu vet vi iallafall att du gör det.

Vadå då? FZ har inte skrivit om detta innan men nu gör dom det? Ser inte vad problemet är? FZ är kanske lite slöa ibland men så är det bara, det är inget nytt men jag gillar sidan ändå

Tare lungt Jag har inte sagt jag inte gillar sidan utan påpekar bara det är old news, inget att ta illa upp för

Ne då jag menade inte så Tycker dock också att FZ borde försöka bli lite snabbare att lägga upp nyheterna

1
Skriv svar