Här är Vitas premiärspel

Medlem
Här är Vitas premiärspel

De va ju inte mycket att hänga i granen.

Medlem

uncharted är det ända som verkar lovande, kommer nog vänta ett tag å se vad för spel som kommer innan köp

Medlem
Skrivet av tavener:

De va ju inte mycket att hänga i granen.

Börjar morgonen med familjen med en Road Trip ute på planen och Golf, efter man har slått första slaget tog gravitationen ner bollen på något ställe som inte var med på kartan, där hittade dem lite guld som de kunde ge bort till fängelset i Kerava så ingen rymmer där ifrån, så att det inte blir något stort slagsmål som gör att 2048 st försvinner från världen.

Efter denna stora upptäcktsfärd så åker de hem i en av de värsta stormarna på många år, när de kommer hem så får de små monstren en film av Robert De niro, när kvällen äntligen kommer och barnen har somnat så tar pappa fram den gamla pilkastningstavlan som de har lurat alla pengar på det senaste 23 åren!

Säger att det är mycket att hänga i granen!

Medlem
Skrivet av tavener:

De va ju inte mycket att hänga i granen.

Försöker du bara provocera, har du ingen koll eller är det bara din personliga åsikt?
Den listan har ju flera nya spel i väldigt populära spelserier så jag skulle vilja påstå att det är en av de bättre lineups för en release jag sett.
Och då är jag personligen endast intresserad av wipeout och uncharted men om man försöker se längre än till sina egna behov så ser man att det är en tung lista.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av tavener:

De va ju inte mycket att hänga i granen.

Försöker du bara provocera, har du ingen koll eller är det bara din personliga åsikt?
Den listan har ju flera nya spel i väldigt populära spelserier så jag skulle vilja påstå att det är en av de bättre lineups för en release jag sett.
Och då är jag personligen endast intresserad av wipeout och uncharted men om man försöker se längre än till sina egna behov så ser man att det är en tung lista.

Bara för att det i relation till andra konsol-lanseringar kanske är över accepterad nivå behöver det inte betyda att det är en stark launch lineup. Jag personligen finner bara Uncharted någorlunda intressant av dessa och jag tänker definitivt inte göra som med PS3 och köpa på releasedagen. På vilket sätt är det en tung lista när det mesta bara är spin-offs?

Medlem

hoppas någon form av GTA spel kommer till Vita, Älskade att köra mot polarna på gamla psp

Medlem

Phew... visst finns det en del härliga spel där i samlingen, men jag är lättad att det inte fanns fler som tilltalade mig(ännu mer). Då hade jag haft problem och tyckt synd om mig själv som inte har pengarna!

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av tavener:

De va ju inte mycket att hänga i granen.

Försöker du bara provocera, har du ingen koll eller är det bara din personliga åsikt?
Den listan har ju flera nya spel i väldigt populära spelserier så jag skulle vilja påstå att det är en av de bättre lineups för en release jag sett.
Och då är jag personligen endast intresserad av wipeout och uncharted men om man försöker se längre än till sina egna behov så ser man att det är en tung lista.

Måste nog hålla med tavener i det här. Rent fruktansvärt ointressanta spel. 3 högst ointressanta bilspel (enlig min mening), ett antal sportspel (gold/boxning/biljard, om det nu kan räknas som sport). Little deviants ser ut som ett fruktansvärt tråkigt barnspel. Super StarDust Delta vet i fan. Enda som jag kan se som ett definitivt bra spel är ju trots allt uncharted

Inaktiv

Uncharted, LBP, Killzone och Monster Hunter till Vita'n är något som är intressant.

Sen får man se om Vita'n i sig själv är värd, 3g modellen vet jag inte så mycket om.

Medlem

Frågan är om vilka spel de ska satsa på och vilken målgrupp som lockas av att äga en Vita. Kan ju vara FPS fantaster eller bara barnfamiljer som vill ha något lätt och snällt.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av tavener:

De va ju inte mycket att hänga i granen.

Försöker du bara provocera, har du ingen koll eller är det bara din personliga åsikt?
Den listan har ju flera nya spel i väldigt populära spelserier så jag skulle vilja påstå att det är en av de bättre lineups för en release jag sett.
Och då är jag personligen endast intresserad av wipeout och uncharted men om man försöker se längre än till sina egna behov så ser man att det är en tung lista.

Bara för att det i relation till andra konsol-lanseringar kanske är över accepterad nivå behöver det inte betyda att det är en stark launch lineup. Jag personligen finner bara Uncharted någorlunda intressant av dessa och jag tänker definitivt inte göra som med PS3 och köpa på releasedagen. På vilket sätt är det en tung lista när det mesta bara är spin-offs?

Wipeout, Uncharted, Modnation och Motorstorm är ju alla populära spelserier. Spinoffs eller ej så kommer de garanterat att dra till sig fans av respektive serie.

Och kan man erbjuda 12 spel vid release varav 4 är instanser i väldigt populära spelserier så anser jag att det är en tung lista, oavsett jag själv gillar dem eller ej.
Jag kommer inte köpa vita alls då jag inte är speciellt intresserad av bärbara enheter, och jag råder inte ens det inbitnaste fanatikern att köpa vid release då det alltid är bra att avvakta och se hur folk uttrycker sig om enhetens funktion, men vore jag intresserad så skulle denna lista iaf vara ett bra tecken för framtiden.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Uncharted, Wipeout och Super StarDust Delta är intressanta. Och Modnation Racers till en viss nivå.

Men jag avvaktar nog med PSV.


signatur

// Bacon <3

Medlem

ett meh.. Men det kommer utan tvivel att komma ytterst intressanta spel med tiden

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av fanboyen:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av tavener:

De va ju inte mycket att hänga i granen.

Försöker du bara provocera, har du ingen koll eller är det bara din personliga åsikt?
Den listan har ju flera nya spel i väldigt populära spelserier så jag skulle vilja påstå att det är en av de bättre lineups för en release jag sett.
Och då är jag personligen endast intresserad av wipeout och uncharted men om man försöker se längre än till sina egna behov så ser man att det är en tung lista.

Bara för att det i relation till andra konsol-lanseringar kanske är över accepterad nivå behöver det inte betyda att det är en stark launch lineup. Jag personligen finner bara Uncharted någorlunda intressant av dessa och jag tänker definitivt inte göra som med PS3 och köpa på releasedagen. På vilket sätt är det en tung lista när det mesta bara är spin-offs?

Wipeout, Uncharted, Modnation och Motorstorm är ju alla populära spelserier. Spinoffs eller ej så kommer de garanterat att dra till sig fans av respektive serie.

Och kan man erbjuda 12 spel vid release varav 4 är instanser i väldigt populära spelserier så anser jag att det är en tung lista, oavsett jag själv gillar dem eller ej.
Jag kommer inte köpa vita alls då jag inte är speciellt intresserad av bärbara enheter, och jag råder inte ens det inbitnaste fanatikern att köpa vid release då det alltid är bra att avvakta och se hur folk uttrycker sig om enhetens funktion, men vore jag intresserad så skulle denna lista iaf vara ett bra tecken för framtiden.

Problemet är att 3 av de fyra är racing-spel. Visserligen av olika typ, men ändå racingspel. Jag köper ju knappast en konsoll där 3/4 av storspelen är av samma typ. Hade det varit låt säga ett rpg, ett fps, ett äventyr och ett sportspel så hade det varit bra lineup. I alla fall enligt min mening.

Medlem

Själv ser jag inte alla dom där stora bilspelen då jag bara gillar wipeout. Nä för mej är "stor spelen" wipeout då Uncharted,gravity rush, Little deviants(ett måste). Till ps3an var det bara motorstorm å Resistens som lockade mej men jag var aldrig så sugen som jag är nu på Gravity rush tex :).

1
Skriv svar