Massivt grafiktest av Skyrim

Medlem

Testade runt lite med Radeonpro för att hitta den bästa settingen för mina 6970's Så ni som har crossfire kan ju testa också. Mitt benchmark location är "dustman's Cairn" som ligger North-West om whiterun. Bara fasttravel dit och titta på borgen. Kom ihåg att verkligen "apply now" i radeon pro annars funkar det inte.

Vanilla Crossfire som ifs är segare än singelkort men är med för jämförelse skull.

"Grusburk's" Tips om Bioshock AA (fast jag forcade Vsync off på tweaks).

Crossfire x tweaks med oblivion profile loaded samt vsync off.

Crossfire x tweaks med oblivion profile loaded samt vsync on.

Crossfire x tweaks med oblivion profile loaded samt vsync off med disable aero.

Medlem
Skrivet av Frgo10:

Har allt mitt på high men vissa grejer har ju löjligt låg upplösning
T.ex. http://goo.gl/kjTDG
Är det vad man ska kunna förvänta sig av ett spel från 2011 eller har jag råkat ut för nån nasty bugg?

Har haft samma fel, det är grafikkortsdrivrutinerna som är korrupta! ominstallera dom så ska du se att det löser sig


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Haha jo minsann. Vissa har gatt in i spelet med helt fel forvantningar verkar det som.
Jag spelar Skyrim personligen sa lagt ner man formodligen kan komma och jag har inga problem med det. Tycker fortfarande varlden ar snyggt designad.
Har till och med borjat spela Morrowind och Daggerfall igen tack vare Skyrim for kontrast
Sen att BF3 har snyggare grafik an Skyrim ar val knappast forvanande. Skyrim har tillrackligt bra grafik for att klara av det jag iaf forvantade mig av spelet.

Skriv svar