Undersökning om dataspelare

Medlem
Undersökning om dataspelare

Hej!

Jag håller nu på att skriva min c-uppsats i psykologi på södertörn och i den så tänkte jag undersöka personer som delar mina favoritsysselsättningar; dataspelare och idrottare. Men för att kunna genomföra min undersökning så behöver jag deltagare, så har du lust att spendera fem-tio minuter så att jag inte behöver göra om min c-uppsats nästa termin? I gengäld får du kanske en bättre kunskap om dataspelare och idrottare då jag hade tänkt att dela med mig av det sammanlagda resultatet med genomsnitt och standardavvikelser etc.

Enkäten bl.a. frågar om dig om dina medie- och sportvanor och din inställning till dig själv med syftet är att hitta likheter och skillnader mellan dataspel och idrott. Undersökningen är helt anonym och frivillig och om du har lust att hjälpa mig får du gärna gå in på: http://neda-k.com/limesurvey/index.php?sid=43972&lang=sv

Dock så måste du vara minst 18 år gammal. Om du har frågor kan du mejla mig på lindqvistaxel@hotmail.com eller skriva något här.

Mvh

Axel

Medlem

För att inte totalt opponeras sönder så hoppas jag att du skriver datorspelare och datorspel i arbetet Viss betydande skillnad på data och dator

Men jag fyller gärna i undersökningen! Lycka till!


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Inaktiv
Medlem
Skrivet av LupX:

För att inte totalt opponeras sönder så hoppas jag att du skriver datorspelare och datorspel i arbetet Viss betydande skillnad på data och dator

Men jag fyller gärna i undersökningen! Lycka till!

Tack så mycket Sitter på dreamhack nu så formuleringen just nu blev lite.. hastig, men det blir bättre i arbetet, lovar

Medlem
Medlem

dagens goda gärning genomförd

Medlem
Skrivet av slickarn:

done!

Skrivet av cordylus:

dagens goda gärning genomförd

Tack för hjälpen

Medlem

Ifyllt och klart.

En grej bara. Sätt inte likamedtecken mellan styrketräning och idrott. Jag kände att min profil blev väldigt skev, eftersom konditionsträning (som är det jag gör) inte representerades över huvud taget i undersökningen.

Du kan säkerligen dra slutsatser kring just styrketräning i relation till digital underhållning, men jag är tveksam till om du får ut nått vettigt om träning generellt.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv
Skrivet av Klfh:

Ifyllt och klart.

En grej bara. Sätt inte likamedtecken mellan styrketräning och idrott. Jag kände att min profil blev väldigt skev, eftersom konditionsträning (som är det jag gör) inte representerades över huvud taget i undersökningen.

Du kan säkerligen dra slutsatser kring just styrketräning i relation till digital underhållning, men jag är tveksam till om du får ut nått vettigt om träning generellt.

Jag håller med.

Själv håller jag på med inomhusklättring vilket är en bra träning får både muskler och mera men det räknas inte som att 'lyfte vikter' eller styrketräning.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Klfh:

Ifyllt och klart.

En grej bara. Sätt inte likamedtecken mellan styrketräning och idrott. Jag kände att min profil blev väldigt skev, eftersom konditionsträning (som är det jag gör) inte representerades över huvud taget i undersökningen.

Du kan säkerligen dra slutsatser kring just styrketräning i relation till digital underhållning, men jag är tveksam till om du får ut nått vettigt om träning generellt.

Det stämmer att det finns en hel del saker som är likställt med styrketräning (såsom klättring eller byggarbetare) som inte finns med i den här undersökningen och jag brottades väldigt mycket vad gäller att ställa så få frågor som möjligt samtidigt som jag täcker så mycket av området som möjligt. Detta var en lång process där massor av frågor lades till och togs bort och till slut så fanns den här enkäten kvar men det är en hel del den missar. Förhoppningsvis täcker frågorna dock området tillräckligt bra och jag får tillräckligt många svar så att jag kan dra säkra slutsatser

Medlem

Varsågod! (=:

Medlem

*Bump* Undersökningen avslutas på torsdag så jag hoppas att det är okej att jag bumpar tråden en gång, ber om ursäkt om så inte är fallet

Och tack till alla er som svarat hitills, verkligen!

1
Skriv svar