Vågar man aktivera Batman på Steam redan nu och lite om grafiken

Medlem
Vågar man aktivera Batman på Steam redan nu och lite om grafiken

Jag har VPN från USA och undrar om ni hört talas om att man blir bannad på Steam om man aktiverar spelet redan nu. Jag har redan spelfilerna nerladdade. Släpps på fredag i Europa och överiga världen, i Syd och Nordamerika har det redan släppts.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av stormense:

Jag har VPN från USA och undrar om ni hört talas om att man blir bannad på Steam om man aktiverar spelet redan nu. Jag har redan spelfilerna nerladdade. Släpps på fredag i Europa och överiga världen, i Syd och Nordamerika har det redan släppts.

Jag skulle väntat. Valve är rätt fula när det gäller sådant. Amerikanare får självklart börja spela tidigare etc. medans vi i europa blir bannade.

Inaktiv

Köpte du det på steam, eller? Vilketsom, har sett flertals aktivera skyrim osv.. med vpn, inget har hänt. Men vill du inte riskera något så.

Inaktiv

Jag ska göra ett försök. ska leta upp nån vpn först.
Har redan köpt spelet, så jag ser inga problem med att lira det då det har släppts.


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem

Fick spelet när jag köpte mitt grafikkort.Muhammed, jag har vpn härifrån:
http://hideme.ru/en/vpn/
Man får testa gratis en dag och jag tyckte tjänsten var så bra att jag köpte ett år för 250 kr. Kan se på Play-kanaler både från England och USA.

Två olika guider finns här: http://www.mobilabredband.se/forum/viewtopic.php?pid=27063#p2... första inlägget och sista


signatur

Det var detta...

Inaktiv

Aktiverade dead island via VPN men det var efter realese utan problem.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv

Jag fick också mitt med kort. Du kan ladda ner spelet redan, men jag tänker inte låsa upp det förräns på fredag. Vill inte riskera något, även om det inte är någon större chans du blir bannad.

Medlem

Redan aktiverat men har inte spelat ännu. Steam håller just på att dekryptera nerladdningen


signatur

Det var detta...

Medlem

Tja, nu har jag spelat lite och spelet kräver sin dator. Medel på under 30 FPS med ett Nvidia GTX 590 I7 4 kärnig 8:a trådad processor.

Inget för ett grafikkort i 4 000 kr klassen med andra ord, även om man som jag kör med V-sync av. Det vill säga allt annat på högsta i 1080p.

Jag hittade inte vart Benchmarken sparades i för fil men om jag kommer ihåg rätt var det 0 som minst (jo spelet stannar till ibland) 29 medel och 79 som högst.
Jag testade även med AntiAlasing av men det gjorde ingen skillnad.

Jag tycker personligen att spelet är ospelbart på högsta inställningarna och kommer dra ner dem rejält. Det blir några dagars laborerande för att få flyt om man kan få flyt.

Här ett 24 sekunders videoklipp så fattar ni vad jag menar:

Läste nu på officiella sidan att de har problem med DriectX11 och arbetar på en patch.. Blir att inte laborera och istället vänta på att spela spelet rättats till i en nära framtid.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar