BF3-köparna får BF1943 gratis – trots allt

Robot
BF3-köparna får BF1943 gratis – trots allt

"Ett missförstånd" säger EA och infriar löftet om att alla som köpt Playstation 3-versionen av Battlefield 3 får BF 1943 utan kostnad.

#ea, #battlefield-3, #battlefield-1943, #battlefield-1942


Medlem
BF3-köparna får BF1943 gratis – trots allt

Betyder detta att dom öppnar servrar för 1943 igen?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Varför ska man spela 1943 när BF3 finns ute...?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

hur ska man annars kunna spela?


signatur

~QX6700@3600Mhz~ASUS-Commando@FSB300~Corsair8500C5D@950Mhz 4-4-4-12-2T~xFx8800GTX~Cooltek600CT~

Medlem

För att det är andra världskriget och inte modern krigföring


signatur

Gamer since day one!

Medlem

No BF1943 included = Everybody cries about it and play BF3

BF1943 included = People cries about something else and still, everybody plays BF3


signatur

I want to play a game.

Medlem
Skrivet av zunkenrunken:

No BF1943 included = Everybody cries about it and play BF3

BF1943 included = People cries about something else and still, everybody plays BF3

+1

Medlem
Skrivet av aines:
Skrivet av zunkenrunken:

No BF1943 included = Everybody cries about it and play BF3

BF1943 included = People cries about something else and still, everybody plays BF3

+1

The internetz baby!

Medlem

@zunkenrunken
Riktigt så enkelt är det inte. Hade Electronic Arts bestämt sig för att slopa hela grejen och inte ha med det hade det varit en förtroendebrytande handling mot konsumenterna. Jag hade blivit fly förbannad om det stått att jag skulle få med ett spel men det senare visade sig att så inte alls var fallet, efter att jag köpt det. Skit samma om folk spelar det ena eller det andra, detta är en fråga om hur man tillåts agera mot sina kunder.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Och så säger Alan Wake utvecklarna är PC-spelare är bitchiga. Vad får han det ifrån? Han måste menat PS3-spelarna

Medlem
Skrivet av Proximately:

@zunkenrunken
Riktigt så enkelt är det inte. Hade Electronic Arts bestämt sig för att slopa hela grejen och inte ha med det hade det varit en förtroendebrytande handling mot konsumenterna. Jag hade blivit fly förbannad om det stått att jag skulle få med ett spel men det senare visade sig att så inte alls var fallet, efter att jag köpt det. Skit samma om folk spelar det ena eller det andra, detta är en fråga om hur man tillåts agera mot sina kunder.

Jo jag håller med dig. Jag menar inte att det hade varit rätt av dem att inte inkludera BF1943. Menade bara, att i vilket fall som helst, så kommer alla lira BF3 i slutändan.


signatur

I want to play a game.

Medlem

Äeh, Bf3 wake island kommer ju 20 december. Inte lär PS3arna ha tid med den här skiten.

Medlem

Le Victory! Giriga jävlar..

Skrivet av Hannu:

Äeh, Bf3 wake island kommer ju 20 december. Inte lär PS3arna ha tid med den här skiten.

Men va fan, det är ju nästan 4 veckor dit?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Hannu:

Äeh, Bf3 wake island kommer ju 20 december. Inte lär PS3arna ha tid med den här skiten.

och dra random reles date från inge stans är smart det med ^^

Inaktiv
Skrivet av Dunder:

Varför ska man spela 1943 när BF3 finns ute...?

För att BF 1943 är jäkligt kul.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Jag kan själv säga att jag har inte lirat bf3 eller 1943, men om jag skulle få för mig att köpa bf3 så skulle jag sett fram imot att få 1943, även ifall det kanske bara är kul i 2timmar så är det ett nytt spel man spelar i dom 2timmarna, som man fått på köpet. Att bli bestulen på det ................ Sen att en stämning är det som krävs för att dom ska släppa det DLC? Haha, EA är pantade.

Medlem

Trevligt


signatur

Så kan man ju också göra, men det är inte rätt.

Medlem

Synd att det bara är till konsoll..

Medlem

Vill gärna se BF1944 som ett helt spel i frostbite-motorn. Skulle vara bästa spelnyheten sedan 1942.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Inaktiv

Inkluderas 1942 i BF3 köper jag BF3. Alla BF efter det är ju tramsiga.


signatur

Floffe, stolt elitist och besserwisser. Han anser att företaget bör exproprieras då han är oroad över hur man väljer att begränsa yttrandefriheten.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Varför ska man spela 1943 när BF3 finns ute...?

Det är inte poängen. De har betalat för en vara/tjänst som EA sen inte har levererat. Klart som fan att de ska få vad de har betalat för.

Medlem

Alla fattar att EA ändrade sig enbart för att dom blir stämda över skiten. Hoppas dom blir stämda över den trasiga pc versionen och den falska marknadsföringen.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Innebär detta att de får Back To Karkand samtidigt eller att PS3'arna får båda?!

Medlem

Hade gärna sett 1943 till PC...!

KoP
Medlem
Skrivet av Manna:

Och så säger Alan Wake utvecklarna är PC-spelare är bitchiga. Vad får han det ifrån? Han måste menat PS3-spelarna

Nu var det ju iofs I am alive utvecklarna som sa det, inte Remedy.

Inaktiv
Skrivet av Floffe:

Inkluderas 1942 i BF3 köper jag BF3. Alla BF efter det är ju tramsiga.

så du menar att bf: vietnam är tramsigt? Ursäkta ordvalet men skit ner dig. Bf1942 var ett riktigt roligt spel det kan jag hålla med om. Men kan tyvärr inte hålla med att vietnam är tramsigt. Bf2 var sämre, det spelade jag endast för att jag blev så jäkla less på den tiden på cs, dod och andra spel.

Medlem

Det är precis så här det ska fungera i de fall spelföretagen behandlar sina kunder illa.
I den tidigare tråden fanns det folk som påstod att ingen vinner på en stämning och att vi ska leva med det.
Uppenbarligen så fungerade stämningen som ett hot med önskad effekt.

Om inte spelföretagen är rädda OM sina kunder ska de vara rädda FÖR sina kunder. Missnöjda kunder har i mina ögon en skyldighet att agera så långt lagen tillåter för att få upprättelse, för släpper vi en enda cm på vår toleransnivå kommer företag utnyttja detta och försöka blåsa oss ännu mer. Bra jobbat till de som lyfte sig ur fåtöljen och faktiskt gjorde något åt saken.

Medlem

Helt klart gött!! Skitsamma om spelet är såpass gammalt eller att bf3 är ute! Känslan ärju stört skön på Bf1943:D

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Manna:

Och så säger Alan Wake utvecklarna är PC-spelare är bitchiga. Vad får han det ifrån? Han måste menat PS3-spelarna

Nu var det ju iofs I am alive utvecklarna som sa det, inte Remedy.

Aaah, hittade inte nyheten så jag gissade tyvärr fel då

Medlem

äger redan det skitspelet...

12
Skriv svar