Stor spelrea i dag – Fallout: New Vegas för 50 kr

Robot
Stor spelrea i dag – Fallout: New Vegas för 50 kr

Öhh? FNV för 50Kr men F3 262Kr? FAIL?

Det har blivit lite fel i prislistan, kolla efter igen. "Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad" - kostar 17,49 Euro, "Red Orchestra: Ostfront 41-45" däremot kostar 4,99 Euro.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Skrivet av walter_iego:

Det har blivit lite fel i prislistan, kolla efter igen. "Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad" - kostar 17,49 Euro, "Red Orchestra: Ostfront 41-45" däremot kostar 4,99 Euro.

Aah, sorry. Tack, rättat.


signatur
Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:

Öhh? FNV för 50Kr men F3 262Kr? FAIL?

Varför är det fail? Det är två helt olika ställen som Rea ut, samt två olika plattformar.

Medlem

Baldurs gate för 9 kronor?
För mig är det iallafall 55..


signatur

Wai

Redaktör
Skrivet av Godnoken:

Baldurs gate för 9 kronor?
För mig är det iallafall 55..

Jag borde ha tagit helg vid lunch...


signatur
Medlem

Alltid lika trevligt o se spel med vettiga priser.

Medlem

Väldigt trevligt Hoppas ni följer upp med mer sån här intressant information då det dyker upp.

Medlem

Ni har väl inte missat Total War samlingen för under 200kr?


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Håll daglig koll på Steam då de flesta titlar som reas har ett ännu lägre pris under en specifik dag under höstrean.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Hur morgonen såg ut för alla i USA:
Seven a.m., waking up in the morning
Gotta be fresh, gotta go downstairs
Gotta have my bowl, gotta have cereal
Seein' everything, the time is goin'
Tickin' on and on, everybody's rushin'

Redaktör
Skrivet av Proximately:

Ni har väl inte missat Total War samlingen för under 200kr?

Länk, or it didn't happen!


signatur
Medlem

New Vegas köpte jag ju igår. Tveksamt om den dealen är kvar idag, som jag förstår det så är det dagliga erbjudanden. Men jag kanske misstar mg.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Proximately:

Ni har väl inte missat Total War samlingen för under 200kr?

Länk, or it didn't happen!

Jo den dealen fanns igår iafa, det såg jag. Riktigt bra pris. Men sen tittade jag upp på min PC hög och såg ospelade Total War III ligga där som jag köpte för fullpris 500kr när det kom...


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Skribent
Skrivet av Paddington:

New Vegas köpte jag ju igår. Tveksamt om den dealen är kvar idag, som jag förstår det så är det dagliga erbjudanden. Men jag kanske misstar mg.

Steams dagliga deals är i svensk tid 19.00-19.00 så det gäller ett par timmar till innan det kommer nya "super-deals".

Ett tips är att kolla upp vad man vill köpa sen köpa det sista dagen OM det inte kommit som en "super-deal" under någon av rea-dagarna. Så kommer jag göra iaf, massor med mysiga indiespel ska jag slå till på

Medlem

Köpte orcs must die + alla dlc för typ <5 euro .. Tyckte jag var bra pris : )
Dock var det igår och vet ej om den rean fins kvar .. Grymt med dessa reor . Får man lite billiga spel liggandes som man sedan tar upp när man inte har annnat att spela eller göra


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

Komplett kör ju också denna dag. Upp till 50% rabatt.

BF3 (PC) för 299 kr:
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=627417&cks=ASS&assoc=B99...

Red dead redemption ps3/360 (GOTY):
http://www.komplett.se/k/kcp.aspx?sku=648118&sku=648119

m.m.

Medlem

Tack för nyheten, uppskattar den här typen av tips!

Köpte Portal 2 i förrgår på Steam för €10, trots att jag inte tänkt spela det på ett tag. Skönt att bunkra upp med billiga spel så att man inte sitter idélös när man tröttnat på BF3 och Football Manager 2012


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Skrivet av yoohahn:
Skrivet av LoyalCrystalean:

Öhh? FNV för 50Kr men F3 262Kr? FAIL?

Varför är det fail? Det är två helt olika ställen som Rea ut, samt två olika plattformar.

Jo därför att det är ju STEAM-rea.... vad jag vet så är STEAM på PC och typ på PSN... eller är jag helt ute och cyklar? Har jag missat en del av texten kanske?

Medlem
Skrivet av Shadee:
Skrivet av Paddington:

New Vegas köpte jag ju igår. Tveksamt om den dealen är kvar idag, som jag förstår det så är det dagliga erbjudanden. Men jag kanske misstar mg.

Steams dagliga deals är i svensk tid 19.00-19.00 så det gäller ett par timmar till innan det kommer nya "super-deals".

Ett tips är att kolla upp vad man vill köpa sen köpa det sista dagen OM det inte kommit som en "super-deal" under någon av rea-dagarna. Så kommer jag göra iaf, massor med mysiga indiespel ska jag slå till på

Ok, ja jag kommer ihåg att jag såg den där klockan. Det känns riktigt bra nu att man hann klippa Fallout NV för €5 när tillfället gavs för nu är den på €10

Så jag tittade in precis på dagens specialer och köpte mig Chronicles of Riddic Dark Athena nu för €5. YES! Det roligt med sweet deals

Vi syns imorrn igen gubbs! Då ska det säkert köpas nåt annat. Vad har ni köpt så långt?


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Godnoken:

Baldurs gate för 9 kronor?
För mig är det iallafall 55..

Jag borde ha tagit helg vid lunch...

Blir ju kuligare med flytande lunch


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

http://store.steampowered.com/app/91600/

Sanctum collection för 5,49€, ett klart klipp

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Proximately:

Ni har väl inte missat Total War samlingen för under 200kr?

Länk, or it didn't happen!

It did happen... på steam, och det är NI som har betalt för att visa OSS! ;)~


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Proximately:

Ni har väl inte missat Total War samlingen för under 200kr?

Länk, or it didn't happen!

Jo den dealen fanns igår iafa, det såg jag. Riktigt bra pris. Men sen tittade jag upp på min PC hög och såg ospelade Total War III ligga där som jag köpte för fullpris 500kr när det kom...

Haha! Har hänt mig både när det gäller film och spel... och pasta.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem

http://store.steampowered.com/sub/11657/

Enjoy!

EDIT: Doh! Fann den precis efter jag redan köpt Napoelon Total War suck...

1
Skriv svar