Tolv PS Vita-spel provspelade

Medlem
Tolv PS Vita-spel provspelade

Det verkar som Sony gör allt för att inte göra en PSP igen med en hyfsat bra konsol utan större spelutbud.

Medlem

Verkar vara riktiga kvalitéspel om man bedömer från texten. Grymt! Jag skulle lätt vilja ha en PS Vita och spel alla dessa spel, dock är det ett problem. Batteritiden, den är mycket låg har jag hört. Men annars, nice artikel!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Inget som intresserar mig alls

Medlem

Hö hö hö... touch my katamari...


signatur
Redaktör
Ponny
Skrivet av Gortie:

Hö hö hö... touch my katamari...

Jag vet. Den där titeln stör mig på så många olika plan...


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Little Big Planet(vita) utvecklas av Tarsier Studios & D11, inte Media Molecule.

Medlem

Motorstorm RC såg ju inte så dumt ut, och Uncharted är ju en guldklimp redan nu

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Gortie:

Hö hö hö... touch my katamari...

Jag vet. Den där titeln stör mig på så många olika plan...

länge sen man sett en titel som ger den där wtf känslan


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av sp0kelset:

Little Big Planet(vita) utvecklas av Tarsier Studios & D11, inte Media Molecule.

Svenskar , Men de har ju fått feeback från Media Molecule och vad man har sätt så ser det lika bra ut som mediacules spel.

Medlem

Bara Gravity Daze (Rush) får mig att köpa Vitaminen!

Medlem

Har aldrig fastnat för det handhållna ens på gameboy(eller vad det hette)-tiden.

I synnerhet nu när alla smartphones/pads är riktigt kapabla och spelpriserna en bråkdel av vad de kränger dessa handhållna för.

Mysterium att det ens finns längre.....ännu mer att det lanceras nya - med konkurrensen från apparna.

Bättre dom lagt pengarna på PS4 istället för att knycka hela budgeten i förluster på detta. Dom lär väl sälja det med förlust i några år först gissar jag.

Medlem

Jag ska köpa mig en vita helt klart, men inga av spelen ni har skrivit om har inte ens kittlat mitt intresse det minsta Vet ni om vitan kommer att stödja indie spel? Om ja, så är det ju tokbra. Jag skulle älska att kunna spela minecraft m.fl. på vitan

jag stör mig på namet ps vita..... hallå den ser inte så vit ut tycker jag hmm mer svart tycker jag undra vad dom tänkte ....när dom döpte den

Medlem
Skrivet av jonnygunnarsson:

jag stör mig på namet ps vita..... hallå den ser inte så vit ut tycker jag hmm mer svart tycker jag undra vad dom tänkte ....när dom döpte den

kan ju ha något att göra att vita är långt ifrån engelskans white eller vad nu japaner kallar vitt, tror inte dom riktigt bryr sig om vad betyder på svenska


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av jonnygunnarsson:

jag stör mig på namet ps vita..... hallå den ser inte så vit ut tycker jag hmm mer svart tycker jag undra vad dom tänkte ....när dom döpte den

kan ju ha något att göra att vita är långt ifrån engelskans white eller vad nu japaner kallar vitt, tror inte dom riktigt bryr sig om vad betyder på svenska

Vita är LIV på latin om jag inte missminner mig

1
Skriv svar