SWtOR stresstest online ännu?

Medlem
SWtOR stresstest online ännu?

Någon som vet om stresstestet för SWtOR är online ännu? Jag installerar just nu.

Om det är online - vad är då dina synpunkter?

Medlem

den börjar kl 22.00


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Nope... den e live nu.. jag spelar

Medlem

Kommer inte ens in i menyn, står bara och laddar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Blev samma för mig... Spelade i ca 10-20 min.... sen avsluta ja å skulle fixa en grej...startar de igen å den bara står å laddar när jag tryckt på PLAY.... Skitdrygt... Aja, avinstallerat nu å installerar igen....

Medlem

När den bara står och laddar så kan man testa att dra ur internet kabeln ett par sekunder så hittar den serverbrowsers igen, då är det bara att plugga in, annars finns det bättre beskrivet på officiella forumen.

Medlem

Sitter och lirar just nu. Kommer inte våga logga ut förräns jag ska iväg senare.. innan den andra (!! fanns bara en engelsk server, och hur jävla många franska och tyska som helst......) engelska servern kom upp som jag nu spelar på, var det mellan 1-24 timmars queue på servrarna.

Intrycket just nu kan sammanfattas "...meh".

Medlem
Skrivet av slander:

När den bara står och laddar så kan man testa att dra ur internet kabeln ett par sekunder så hittar den serverbrowsers igen, då är det bara att plugga in, annars finns det bättre beskrivet på officiella forumen.

Jag provade det också... Funka inte för mig.

Medlem

Är det bara jag som inte kan patcha klart?


signatur

Wai

Medlem

Jag kan inte ens starta det ;/ har patchat klart iallafall.

Medlem

Fick det att funka genom att starta spelet som adminaströr.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Körde lite när portarna öppnades, spelet känns riktigt stabilt det lilla jag hann lira innan polarna dök upp med diverse alkodrycker och planer.

Själv hatar jag att lira betor när det kommer till MMOs, känns inte så värt med progress och sånt, men kommer lira till lvl 15-20 så jag lär känna klassen så man kan äga i pvp ;P.

+1 för detta spel.

Medlem

Har nyligen installerat om spelet, men nu är servrarna nere för underhåll.... Blir till att försöka ikväll efter julbord

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

den blir grå för mig när jag ska skriva in mitt användarnamn


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

så jävla typiskt, det strular när man försöker logga in, skriver in rätt lösenord och säkerhetsvar flera gånger om utan att något händer, försöker sedan byta lösenord och whips så är mitt konto låst..

baaaah, skickat en support ticket, men lär ju knappast få något snabbt svar under denna test helg.......
livet är grymt ibland..

Medlem

Vilken server lirar ni på?


signatur

Niet.

Medlem

Lirar på Rogue Moon, som dessvärre precis gick offline. De jobbar på det.

Medlem

En ominstallation rättade till felet för mig.. Har lirat upp en gubbe till lvl 9 nu... Någon som förresten vet hur man ser hur långt man har kvar till nästa level?

Medlem
Skrivet av Zane86:

En ominstallation rättade till felet för mig.. Har lirat upp en gubbe till lvl 9 nu... Någon som förresten vet hur man ser hur långt man har kvar till nästa level?

Det ser du under din skillbar

Medlem

Lite offtopic men jag tror faktiskt detta kan vara en WoW-dödare, testat alla föregående s.k wow dödare men har aldrig fastnat för dem. Men detta är speciellt!

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Lite offtopic men jag tror faktiskt detta kan vara en WoW-dödare, testat alla föregående s.k wow dödare men har aldrig fastnat för dem. Men detta är speciellt!

Ja, jag funderar faktiskt på att köpa de!

Medlem
Skrivet av Zane86:
Skrivet av son of RAMBO:

Lite offtopic men jag tror faktiskt detta kan vara en WoW-dödare, testat alla föregående s.k wow dödare men har aldrig fastnat för dem. Men detta är speciellt!

Ja, jag funderar faktiskt på att köpa de!

Jag med, ska dock testa på pvp'n först då mina fingrar kliar efter att döda andra spelare över nätet efter något år utan wow

Medlem

PvP'n i spelet är riktigt roligt måste jag säga world pvp i detta spel måste vara ganska trevligt! Alla klasser känns ganska jämna om man spelar dem rätt ändå redan, ovanligt... annars är alltid någon klass mycket bättre i en beta.

Servrarna känns stabila också, inte haft något problem än så länge, inte kommit till 20 dock bara lvl 15 då jag provat lite olika klasser gillar Jedi Knight och Sith Warrior mest dock ^^ älskar force charge.

Medlem

Awesome! Men hur är det med rymden och rymdskepp? Kan man typ åka runt själv eller väljer man en planet att åka till? Och hur många planeter finns det?

Medlem

Vet faktiskt inte, inte kommit så långt ^^ men man ska ju kunna ha ett skepp i spelet senare där man kan ha sina companions! Men gillar spelet skarp och grafiken är ju älskvärd, får folk säga vad dem vill men flesta i spelet vad jag sett i general älskar grafiken då den är skön att se på helt enkelt.

Sitter och funderar på om man ska slänga iväg ett köp på webhallen!

Medlem

Helt grymt spel! kommer bli många timmar framför

Medlem

Låter asbra! Någon som har tur och är inne på den enda online serven?

Medlem

Så slutade man köra betan då, 3 timmar tidigare men ja... kan ju inte spela det hela natten! Bara hoppas att spelet är lika kul på lvl 50, uppenbarligen får man sitt skepp på lvl 19-20 av vad jag såg folk prata om i general chatten. Alla klasser får 35% speed increase out of combat hela tiden på level 13-14 sedan får man en speeder på level 25 (mount). Tills man får skeppet så måste man btw skicka sin companion att tillverka saker åt en tills man har ett tillverknings bord på skeppet (av vad folk sa, hann inte pröva med skeppet själv och fann aldrig något tillverknings bord runt alla profession trainers)!

Riktigt nice också att alla klasser mer eller mindre kan antingen tanka och dpsa eller heala och dpsa (man måste välja ett träd och det blir man fast med, info för dem som kanske inte spelade betan men läser trådarna).

Ska se hur mycket jag saknar att spela spelet nu ett par dagar, saknar jag det blir det nog ett givet köp/julklapp åt mig själv hehe.

Medlem
Skrivet av bushkalle:

Så slutade man köra betan då, 3 timmar tidigare men ja... kan ju inte spela det hela natten! Bara hoppas att spelet är lika kul på lvl 50, uppenbarligen får man sitt skepp på lvl 19-20 av vad jag såg folk prata om i general chatten. Alla klasser får 35% speed increase out of combat hela tiden på level 13-14 sedan får man en speeder på level 25 (mount). Tills man får skeppet så måste man btw skicka sin companion att tillverka saker åt en tills man har ett tillverknings bord på skeppet (av vad folk sa, hann inte pröva med skeppet själv och fann aldrig något tillverknings bord runt alla profession trainers)!

Riktigt nice också att alla klasser mer eller mindre kan antingen tanka och dpsa eller heala och dpsa (man måste välja ett träd och det blir man fast med, info för dem som kanske inte spelade betan men läser trådarna).

Ska se hur mycket jag saknar att spela spelet nu ett par dagar, saknar jag det blir det nog ett givet köp/julklapp åt mig själv hehe.

skeppet får man när man gjort klart nästan allt i coruscant(som republican)

om du är intresserad av hur en speeder ser ut så han jag få en 30 min innan betan slutade.
http://imageshack.us/photo/my-images/46/swtormount.png/

Medlem

Såg cool ut lite större än den man får om man köper Digital Delux eller CE edition, men ganska lik ändå... trodde det skulle vara en sån där som man åker på mellan olika punkter, en lång en. Denna ser ju helt klart mycket bättre ut i alla fall tycker jag!

12
Skriv svar