Batman AC fel på disk 2

Batman AC fel på disk 2

Så jag försöker installera Nya Batman men mitt problem är att min dvd läsare inte kan läsa just dvd2. Men det är innehåll på skivan för den bärbara kan läsa skivan!?
Försöker nu genom nätverket installera genom den bärbara dvd läsarn till min stationära men ojjojojojoj vad segt 8-10% på 45 min så det är inget alternativ.

Försöker hitta på alternativa lösningar

Går det att ladda ner hela spelet någonstans och använda min cd key, genom ex. steam eller origin utan att först betala.?
Eller är det piratebay som gäller?

Fan min samsung super write är inte mer än knappt 1 år .. har lite svårt o läsa skivor verkar det som


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har du provat att kopiera skivan till HD:n? och installera därifrån, eller göra en image av skivan, vilket bör fungera då den bärbara kan läsa den.

Var på väg o fumla runt med image och diverse men det skulle ta 2 timmar och kopiera till hd

Lyckades uppdatera firmware tillslut så dvd:n funka.
Men det är tydligen ett vanligt fel på samsung sh-s223c att den inte läser diverse skivor :crazy:

Tack ändå och allt är bra igen


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Har inte koll på den fysiska PC utgåvan men om spelet använder tjänster som t.ex Steam (cd-key registreras via tjänsten) så ska det gå att ladda ner.

Provade att ange min cdkey på steam men den fanns inte stod det?!!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Den fysiska kopian är inte knuten till Steam, så det går inte att tanka därifrån.

1
Skriv svar