Skräckerotiska Catherine släpps i februari

Robot
Skräckerotiska Catherine släpps i februari

Den europeiska versionen av Atlus bisarra pusslare levereras i exklusiv förpackning.

#deep-silver, #catherine, #atlus


Medlem
Skräckerotiska Catherine släpps i februari

Äntligen!

Medlem

Nice! Rekommenderar verkligen detta spel! Ångrar inte en sekund att jag importerade Limited Edition av det från USA! <3

Haha, jag har också en "pizzakartong" ståendes hemma i bokhyllan.

Medlem

Mediokert pusselspel med porr.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Vad Tybalt sa är en lite grov beskrivning, men den stämmer när allt (det lilla) skalas ner till vad det är vi ser och hör.

Tyckte att spelet var mediokert som bäst och löftet om den psykiska djupdykningen var så ytlig och dåligt utförd att det inte gav någon reflektion. Puzzlen var höjden och även de var för lätta. Kändes som om det(spelet) bara hjälpte den västerländska synen på japansk speldesign som sexistisk och problematiskt enkelspårigt mansdominerat.

Japan ,enligt mig, kan bättre. En gång var de japanska spelen mitt största intresse. Men inget förändrades utan förföll ner till en som bäst medioker framhållning till publiken. (främst oss icke japaner).

Come on Japan, i still want to love you. meet me halfway will ya.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Jag håller inte med dig här, käre TiT. Själv tyckte jag att storyn höll förvånansvärt bra (knappast vråldjup, men jämförelsevis med de flesta andra spel så...) och det var en väldigt skön mix av pussel, story och tät atmosfär. Om du tyckte pusslen var för lätta är du antagligen jäkligt grym på att lösa upp logiska knutar, för själv hade jag enorma problem med dem och jag vet att spelet fått en himla massa kritik just för att det är så jäkla svårt om man inte sänker svårighetsgraden.

Old school gamers gotz Skillz son!

På söndag är det du och jag som mentalt skålar i glögg!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Skrivet av Traveller in time:

Old school gamers gotz Skillz son!

På söndag är det du och jag som mentalt skålar i glögg!

Hehe, är TiT måhända lite på lyset i afton? Det är andra gången inom loppet av minuter jag ser dig skriva "mentalt skåla i glögg" till någon. And I quite like it!

Skriva?? jag använder stämpel!

Hemlis. jag tjyvstartade. Men jag vet fortfarande vad som är höger och vänster.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

About bloody time.


signatur
Redaktör
Skrivet av Traveller in time:

Skriva?? jag använder stämpel!

Hemlis. jag tjyvstartade. Men jag vet fortfarande vad som är höger och vänster.


signatur
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Traveller in time:

Skriva?? jag använder stämpel!

Hemlis. jag tjyvstartade. Men jag vet fortfarande vad som är höger och vänster.

http://isaa.papper.fi/files/2011/10/20110309131305_tummenupp....

Meanwhile, in Denmark...

Medlem

För dem som har spelat det, vad kan ni säga om röstskådespelet? Finns det bara tillgängligt på engelska i den "västerländska" versionen? Och i så fall, låter det lika panguselt som det brukar göra med amerikanska översättningar på österländska produktioner?

Och inga story-spoilers tack

Medlem

@Zmizk
Här väntar jag på Limited Edition. Beställde det igår från Amazon, blir smaskigt att sätta tänderna i sen när det levereras. Ny skärm, PS3 och Catherine. Mina böner har besannats.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

ett av mina favo spel jag har lirat det här året skaffade limited från usa när det kom ut där ^^

Medlem

Tja, sex säljer

Inaktiv

skulle den komma som kinect-version skulle den vara cool slicka slicka loooool

Skrivet av lionlennart:

skulle den komma som kinect-version skulle den vara cool slicka slicka loooool

Humor like that don't come sheep.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Proximately:

@Zmizk
Här väntar jag på Limited Edition. Beställde det igår från Amazon, blir smaskigt att sätta tänderna i sen när det levereras. Ny skärm, PS3 och Catherine. Mina böner har besannats.

Var beredd på en underbar upplevelse!

Medlem
Skrivet av Zmizk:
Skrivet av Proximately:

@Zmizk
Här väntar jag på Limited Edition. Beställde det igår från Amazon, blir smaskigt att sätta tänderna i sen när det levereras. Ny skärm, PS3 och Catherine. Mina böner har besannats.

Var beredd på en underbar upplevelse!

Tack! ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv

Det spelet ska jag ha. Det bestämde jag för flera månader sen.

1
Skriv svar