Spana in urläckra Cryengine 3-rollspelet Project D

Robot
Spana in urläckra Cryengine 3-rollspelet Project D

Online-rollspelet Project D är ett minst sagt estetiskt tilltalande lir – som troligtvis aldrig får se världens ljus. Men du kan åtminstone se utvecklarnas hej då-trailer...

#gream-studios, #project-d


Spana in urläckra Cryengine 3-rollspelet Project D

Ser ut att vara bra!

Medlem

Äsch, tycker fortfarande 8bit slår detta.

Medlem

Spelet behöver inte vara bra bara för att det har bra grafik.


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

Medlem

Underbart! Skulle lätt testa, o jag gillar inte ens rollspel:D

Medlem

UDK har 1000x mer/bättre dokumentation och tutorials än cryengine

Medlem

Alldeles för asiatisk för min smak, men snyggt var det.

Medlem

Wow, skulle gärna tittat närmre på det där liret.

Medlem

Såg riktigt bra ut. Cryengine är framtiden.

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

UDK har 1000x mer/bättre dokumentation och tutorials än cryengine

Jo men det är praktiskt taget bara Epic spel som ser riktigt bra ut i UE3(med några få undantag).

Medlem

Ser.... krävande ut

Medlem
Skrivet av Juel91:
Skrivet av tuckdragon:

UDK har 1000x mer/bättre dokumentation och tutorials än cryengine

Jo men det är praktiskt taget bara Epic spel som ser riktigt bra ut i UE3(med några få undantag).

efter allt jag sett på youtube så kan jag inte riktigt hålla med dig

besides, bara för att man har en bra engine så betyder det inte att ens spel kommer se ut som ett AAA+ spel

Medlem

Inget fan av jrpg men detta såg ju intressant ut. Ska bli spännande att se vad nästa konsolgeneration klarar av grafikmässigt.

Medlem

Spelet dog för att det hade för mycket färg. Så där mycket färg kommer man inte undan med att ha i spelvärlden om man inte heter Uncharted.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Håller med PcKaffe. Glitter och glam...nä, ok att Grodjäveln var lite mysig, men annars...needs garlic.


signatur

// P

Medlem

Håller med om att grafiken är riktigt imponerande dock så har många andra vackra MMO därute störtat i eld och lågor. Så frågan är mer om gameplay kommer med något nytt eller om det blir mer av samma?

Dom flesta MMO bakas i samma form med näst intill samma ingredienser bara med lite olika glasyrer... någon mer än jag som hoppas på något nytt och revolutionerande inom MMO genren snart?

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Så frågan är mer om gameplay kommer med något nytt eller om det blir mer av samma?

Har svårt att tro att gameplay kommer att vara annorlunda med tanke på att spelet inte finns och inte kommer att göras klart

Syns att det är CE3...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det enda snygga med det är hur mycket råkraft det kräver. Jag har sett spel som inte ens kräver en tredjedel av vad ett spel som detta skulle kräva, som ändå ser bättre ut.
Estetik och genomförande går alltid framför rått krävande grafik, som i mina ögon ofta ter sig livlös eller känslolös.

Medlem

CryEngine = bra skit.
Detta spel = gäsp, mer asiatiskt tema...


signatur

Jag vill ha page...

Medlem

Jaa, mycket "Fin"


signatur

Trust is for fools...

Medlem

Nu blir jag rejält sugen på att se WoW i CE3.

Medlem

Ingen kantutjämning, dålig upplösning. Konsolspel. Det ser inte direkt snyggt ut... Tycker faktiskt Skyrim ser bättre ut.

Medlem
Skrivet av marcus95:

Ingen kantutjämning, dålig upplösning. Konsolspel. Det ser inte direkt snyggt ut... Tycker faktiskt Skyrim ser bättre ut.

Det var exakt min första tanke: dålig upplösning, måste vara konsolspel.

Bara för att man har lite vatteneffekt och en massa lens-flare så blir det ju inte automatiskt snyggt, speciellt inte med urusel fysikmodellering (kolla tex flickans hår 2:20) och upplösning som verkar vara från början av 2000-talet.

Medlem

Jättevapen, monster och flygande hjältar med asiatisk stil. Nej tack. Dock kul för er med den smaken!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Inget att säga om spelet i sig, men sista låten var jäkligt skön


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

hurra! nästa generations grafik kommer vara lika snyggt som.... skyrim???
Seriöst var det där bra?

Medlem

Kommer definitivt testa detta.


signatur

Rawr

Inaktiv

Enorma jättegrodor och överdimensionerade svärd.
Asian-overload.

*pass*

Medlem

Synd att behöva skrota allt, det var ju var ju estetiskt tilltalande, förutom den ganska typiska koreanska karaktär designen som såg direkt hämtade ut från ett mmorpg.

12
Skriv svar